Szukaj

Informacje o BMW X1 F48 Crossover Facelifting 1.5 18i 140KM 103kW 2019-2020

Lata produkcji: 2019 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Premierę samochodu poprzedziła prezentacja prototypu o nazwie X1 Concept K2 Power Ride, od którego wersja produkcyjna otrzymała większość rozwiązań stylistycznych nadwozia i wnętrza. W porównaniu z pierwszą generacją X1, nowy model ma bardziej tradycyjną sylwetkę SUV-a (wyższą o 53 mm). Pod względem konstrukcyjnym, samochód znów spokrewniony jest z analogiczną generacją Serii 3, z którą dzieli płytę podłogową.

czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1499 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 1480-4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 94,6 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
BMW X1 F48 Crossover Facelifting