Szukaj

Informacje o BMW X1 F48 Crossover

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Premierę samochodu poprzedziła prezentacja prototypu o nazwie X1 Concept K2 Power Ride, od którego wersja produkcyjna otrzymała większość rozwiązań stylistycznych nadwozia i wnętrza. W porównaniu z pierwszą generacją X1, nowy model ma bardziej tradycyjną sylwetkę SUV-a (wyższą o 53 mm). Pod względem konstrukcyjnym, samochód znów spokrewniony jest z analogiczną generacją Serii 3, z którą dzieli płytę podłogową.

czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4439 mm
Szerokość 1821 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2060 mm
Wysokość 1612 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1561 mm
Rozstaw kół - tył 1562 mm
Zwis przedni 842 mm
Zwis tylny 927 mm
Prześwit 200 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1065 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1002 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1440 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1453 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1550 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 505 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~T100vir
BMW X1 F48
Crossover xDrive20d 190KM 140kW
Xdrive 20d kupione z przebiegiem 70tys z salonu BMW - przejechalem dotychczas 30tys tym modelem. W rodzinie to już druga taka X1 o tych samych parametrach więc mogę się wypowiedzieć o dwóch modelach (jeden z roku 2015 drugi 2016). Szukałem przez ponad 0.5 roku samochodu dla mnie - koniecznie xdrive przebieg do 120 tys km, większy i komfortowy w trasy do 150-160 tys zł. Brałem pod uwagę: 3GT,5GT i testowałem F10, X4,X6. Na moje gabaryty (100kg i 195 cm) brakowało mi miejsca w X4 i nie było praktyczne - mały bagażnik, niski skos nad głową,mało miejsca z tyłu a F10 nie mogłem znaleźć w moich rejonach więc kupiłem X6 z przebiegiem 80 tys km, w którym po paru dniach wykryto usterkę skrzyni rozdzielczej - samochód zwróciłem w ramach gwarancji. Znając już w miarę dobrze BMW X1 zdecydowałem się na ten model. Chyba najlepszy kompromis między komfortem i oszczędnością.
3,9
~Rafał
BMW X1 F48
Crossover sDrive20i 192KM 141kW
Użytkuję ten samochód od niecałych 3 miesięcy. Póki co, nie mam się do czego przyczepić. Małe sprostowanie. Skrzynia biegów jest 7 stopniowa, dwu-sprzęgłowa. 8 stopniowa występuje w odmianie xDrive a ja mam sDrive z napędem na przednią oś. Samochód jest bardzo dynamiczny, już w trybie comfort, którego używam praktycznie przez cały czas. W trybie sport można się trochę pobawić. Reakcja na gaz jest wyraźnie odczuwalna. Auto świetnie trzyma się drogi przy dużych prędkościach. Wyciszenie kabiny bardzo dobre. Pomagają też zapewne dobre opony 68 dB. Auto komfortowe. Na widoczność nie narzekam. System start-stop, który osobiście mnie irytuje można na szczęście wyłączyć. Szkoda, że nie na dobre i trzeba dezaktywować za każdym razem, jak włączamy silnik. To jednak tylko drobnostka. W grę wchodził jeszcze Mercedes GLA oraz Audi Q3, ale ostatecznie wybór padł na X1.
4,5
~goliat329
BMW X1 F48
Crossover xDrive20i 192KM 141kW
Autko jak na swoje wymiary bardzo przestronne i co mnie zaskoczylo to prowadzenie - w zakretach nie odbiega od osobówek, materialy bardzo dobrej jakosci i dobrze spasowane, czuc ze autko jest zwarte i trzyma sie kupy. Jak narazie zadnych usterek, silnik moglby miec wiecej koni - ale bedzie robiony stage 1, narazie podobno ciezko odblkowac ECU. Spalanie trasa Szkocja-Londyn 7.2ltr wg. komputera (120-140km/h), miasto Londyn 13-14 (zima).
BMW X1 F48 Crossover