Szukaj

Informacje o BMW X1 E84 Crossover Facelifting sDrive 18i 150KM 110kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2009-2015. X1 uzupełnił gamę sportowo-użytkowych aut BMW, jako najmniejszy w ofercie marki w tym segmencie. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o tej samej nazwie z 2008 roku. Jego projektantem, podobnie jak wersji produkcyjnej był Richard Kim. Stylistycznie X1 nawiązywał do większego X3, natomiast pod względem konstrukcyjnym był spokrewniony z Serią 3 piątej generacji (ta sama płyta podłogowa). W 2012 i 2014 roku X1 przechodził dwie modernizacje.

czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
BMW X1 E84 Crossover Facelifting