Szukaj

Informacje o BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L 750d 400KM 294kW 2016-2019

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Auta luksusowe

Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Tradycyjnie w historii flagowego sedana BMW, G11 stanowi pod względem stylistycznym jedynie ewolucję designu swojego poprzednika. Więcej zmieniło się od strony konstrukcyjnej. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego oraz aluminium (np. pokrywa bagażnika i części zawieszenia), auto waży 130 kg mniej niż model piątej generacji. G11 jest pierwszym BMW zbudowanym na nowej płycie podłogowej BMW CLAR Platform. Model dostępny jest również w przedłużonej wersji G12.

czytaj więcej
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2019 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 400 KM (294 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 760 Nm przy 2000-3000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
niedoświetlona kamera cofania
  • BMW Seria 7 G11-G12 Sedan Facelifting 3.0 750d 400KM 294kW 2019-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 0
miałem kilka nowych 7- mek,pierwsza kupiona w 2009 roku była idealna,żadnych kłopotów nie sprawiała, druga którą kupiłem w w 2015 roku miała wiele usterek jaka wada przedniej osi,ciągłe pokazywanie że jest zbyt duży poziom oleju,wady te zostały po wielu wizytach usunięte,ale teraz w następnej którą kupiłem w listopadzie 2019roku pojawił się problem od którego fabyka umywa ręce.WADA POLEGA NA TYM ze obraz z tylnej z tylnej kamery w pochmurny dzięń i nocą jest prawie NIEWIDOCZNY co BARDZO UTRUDNIA COFANIE,SERWIS nagrał film z tą wadą ,wysłał do fabryki i dostał odpowiedz że oni uważają że to nie jest wada i tak ma być,chociaż w poprzednich modelach tej wady nie było.podejście fabryki tragiczne.TRZEBA po 20 latach zmienić markę!!!!
1 komentarz
WYTARTE TUEJE CYLINDROWE
  • BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L 750i 450KM 331kW 2015-2019
  • silnik
  • 70 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 1
NIEPOKJĄCE DZWIĘKI Z SILNIKA - SERWIS OPISUJE JAKO USZKODZENIE SILNIKA. WNIKLIWA ANALIZA SERWISU I DEMONTAŻ SILNIKA. PRZYCZYNA TO WYTARTE, WYTARTE! POWIERZCHNIE CYLINDRÓW. WYMIANA SILNIKA :-(
WYTARTE TUEJE CYLINDROWE
  • BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L 750i 450KM 331kW 2015-2019
  • silnik
  • 70 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
NIEPOKJĄCE DZWIĘKI Z SILNIKA - SERWIS OPISUJE JAKO USZKODZENIE SILNIKA. WNIKLIWA ANALIZA SERWISU I DEMONTAŻ SILNIKA. PRZYCZYNA TO WYTARTE, WYTARTE! POWIERZCHNIE CYLINDRÓW. WYMIANA SILNIKA :-(
BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L