Szukaj

Informacje o BMW Seria 7 G11-G12

Lata produkcji: 2015 – 2022
Segment: Auta luksusowe

Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Tradycyjnie w historii flagowego sedana BMW, G11 stanowi pod względem stylistycznym jedynie ewolucję designu swojego poprzednika. Więcej zmieniło się od strony konstrukcyjnej. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego oraz aluminium (np. pokrywa bagażnika i części zawieszenia), auto waży 130 kg mniej niż model piątej generacji. G11 jest pierwszym BMW zbudowanym na nowej płycie podłogowej BMW CLAR Platform. Model dostępny jest również w przedłużonej wersji G12.

czytaj więcej
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~Adam T
BMW Seria 7 G11-G12
Sedan 740e iPerformance 326KM 240kW
Jako auto do relaksu za kierownicą sprawdza się bardzo dobrze, dla szukających adrenaliny, raczej nie. Duże znaczenie ma wersja i wyposażenie, żeby auto było dopasowane do gustu właściciela. Np. ja szukałem wersji krótkiej (dorosły i tak się z tył zmieści, a 10 cm mniej na parkingu przy długości przekraczającej 5 metrów ma duże znaczenie) i z napędem tylko na tył (raz 4x4, mechaniczny torsen wybawił mnie z opresji, a raz zgubił i przy hamowaniu okazało się, że drogi zabrakło, więc wolę mieć napęd tylko na tył - zwłaszcza, gdy asystująca elektronika jest tak szybka i dopracowana). Odnośnie wnętrza, polecam szukać wersji Individual lub M-pakiet, z lepszymi skórami na desce i fotelach, oraz z audio Bowersa.
4,9
~Gregor
BMW Seria 7 G11-G12
Sedan Facelifting 3.0 745e 394KM 290kW
pelne ladowanie bateri do 35 km 12 kWh koszt w niemczech 12x 0,25 € na pelnej baterii na napedzie hybrid eco pro.. na 100 km to jest ca.7 l/100...nie wierzcie opisom...Prad srednia 30 kWh/km przy jezdzie do 100km na godzine . Na samym pradzie na pelnej bateriii..zrobicie max 30 km na prostej drodze moze 35...do pracy mam 12 km od domu..pokazuje mi 33km..po dojezdie do pracy mam 12 km fakt mam sporo pod gore z powrotem...pusta baterie laduje za darmo pod praca..niestey po 1h odlacza sie automatycznie ladowanie..:) ale majac 11km zasiegu co pokazuje komputer...spokojnie dojezdam do domu i jeszcze zostaje ca. 5 km zasiegu (powrot duzo latwiejszy z gorki ..prosta itp.)... to jest wszystko co napisalem to jest kwestia jazdy,zachowan,indyw. itp. auto dodatkowo laduje sie kinetycznie i dynamicvznie jak w normalnych hybrydach .. podczas hamowania..podczas jazdy na wprost bez ladowania czesto przelacza sie na bieg jałowy. jest mnostwo ustawien do ktorych jeczsz nie dotarłem, ale to jest dla mnie tylko samna przyjemnosc poznawania samej marki BMW..to pierwsze moje BMW.. :) wczesniej audi A6 Avant 2017 macie pytania zapraszam na priv. odpowiem na kazde. gregorudi@gmail.com auto potrafi samo podpowiedziec kiedy chamowac,przyspieszac w kwesti eco drivingu..dla mnie jest to swietna zabawa.. wiec sobie pomykam siodemeczka....pozdrawiam
4,8
~Wojtek
BMW Seria 7 G11-G12
Sedan L 750i 450KM 331kW
BMW 750 Li Xdrive to pojazd prawie doskonały. Silnik V8 jest jak szwajcarski zegarek. Pracuje cicho, a w porówmaniu z perfekcyjną skrzynią biegów to już majstersztyk. Tutaj Mercedes S500 4 Matic model z 2015 roku poprostu wypada dość blado. Uklad kierowniczy i zawieszenie pracują bardzo komfortowo. Wybralem ten model ponieważ wreście BMW. zdecydiwało się na pneumatyczne regulowane zawieszenie dzięki, któremu samochód plynie po drodze, ale nie jest pontonem jak S klasa. Wnetrze bardzo przestronne i miejsca dużo. Minimalnie gorzej się wsiada w porownaniu do S klasy W222. Kest bardziej sportowo luksusowy. Bardzo mocno rozbudowane media pracują perfekcyjnie, orzewanie i klima są wydajne i ciche, a fotele (w wersji komfort) bardzo dobre i regulowane w wielu pozycjach. Widoczność przy manewrowaniu bardzo dobra, ale dużo pomaga kamera sorround, ktora kontroluje otoczenie wokół pojazdu-warto mieć. Naglośnienie Harman-Kardon bardzo dobre i wystarczające. Lampy przednie są bardzo wydajne. Testowalem laserowe droższe i ledowe tańsze - nie ma co przeplacać roznica jest praktycznie niezauważalna. Spalanie to wielkie zaskoczenie. Mimo dużej mocy 450KM silnik przy normalnej jezdzie po miescie spala ok 13l/100km, Niedowierzałem gdy spojrzalem pierwszy raz na spalanie jadąc autostradą na odcinku drogi 290km i poruszając sie z prędkością 140 do 180km/h średnie spalanie (z przerwą na kawę) nie NIE PRZEKROCZYŁO 9,2litra/100km Po przejechaniu . Po 4 tankowaniach i przejechaniu ponad 3 tyś km w cyklu mieszanym samochod spala ok 11.6l/100km. Przed zakupem testowałem też BMW 740D i BMW 750D i z calą pewnością stwierdzam, że silnik 4.4 V8 benzynowy jest lepszy. 50D był narywisty, agresywny na każdym biegu co przeszkadzalo mi w komfirtowej jeździe. Jesli benzyna to 4.4 jeśli diesel to 40D. Generalnie. Jeśli jesteś na kupnie takiego pojazdu to uważam, że naprawdę warto się zastanowić nad tym modelem.Porownując do S klasy niczego mu nie brakuje a w wielu rozwiązaniach BMW kladzie na łopatki S-kę. Napewno w kulturze jazdy.
niedoświetlona kamera cofania
  • BMW Seria 7 G11-G12 Sedan Facelifting 3.0 750d 400KM 294kW 2019-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 0
miałem kilka nowych 7- mek,pierwsza kupiona w 2009 roku była idealna,żadnych kłopotów nie sprawiała, druga którą kupiłem w w 2015 roku miała wiele usterek jaka wada przedniej osi,ciągłe pokazywanie że jest zbyt duży poziom oleju,wady te zostały po wielu wizytach usunięte,ale teraz w następnej którą kupiłem w listopadzie 2019roku pojawił się problem od którego fabyka umywa ręce.WADA POLEGA NA TYM ze obraz z tylnej z tylnej kamery w pochmurny dzięń i nocą jest prawie NIEWIDOCZNY co BARDZO UTRUDNIA COFANIE,SERWIS nagrał film z tą wadą ,wysłał do fabryki i dostał odpowiedz że oni uważają że to nie jest wada i tak ma być,chociaż w poprzednich modelach tej wady nie było.podejście fabryki tragiczne.TRZEBA po 20 latach zmienić markę!!!!
1 komentarz
WYTARTE TUEJE CYLINDROWE
  • BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L 750i 450KM 331kW 2015-2019
  • silnik
  • 70 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 1
NIEPOKJĄCE DZWIĘKI Z SILNIKA - SERWIS OPISUJE JAKO USZKODZENIE SILNIKA. WNIKLIWA ANALIZA SERWISU I DEMONTAŻ SILNIKA. PRZYCZYNA TO WYTARTE, WYTARTE! POWIERZCHNIE CYLINDRÓW. WYMIANA SILNIKA :-(
WYTARTE TUEJE CYLINDROWE
  • BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L 750i 450KM 331kW 2015-2019
  • silnik
  • 70 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
NIEPOKJĄCE DZWIĘKI Z SILNIKA - SERWIS OPISUJE JAKO USZKODZENIE SILNIKA. WNIKLIWA ANALIZA SERWISU I DEMONTAŻ SILNIKA. PRZYCZYNA TO WYTARTE, WYTARTE! POWIERZCHNIE CYLINDRÓW. WYMIANA SILNIKA :-(
BMW Seria 7 G11-G12