Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 G32

Lata produkcji: 2017 – 2024
Segment: Auta sportowe
Luksusowy samochód sportowy o nadwoziu coupe (segment G) produkowany w latach 1976- 1989 oraz ponownie od 2003 roku. Pierwsza generacja debiutowała jako następstwo dla modeli CS i CSL (typ E9). Samochód zaprojektowany przez Paula Bracqa do dziś imponuje sylwetką – kiedyś jej nowoczesnością, dziś uniwersalnością i znakomitymi proporcjami. Po wyprodukowaniu prawie 90 tys. egzemplarzy, auto wycofano z rynku na rzecz modelu E31 (Seria 8), a potem reaktywowano po 14 latach. Do 2010 roku oferowano drugą generację modelu, którą w 2011 r. została zastąpiona przez generację nr 3 (F12/F13).
czytaj więcej
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz

BMW Seria 6 G32 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW Seria 6 G32

Liczba ocen: 10
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~Zygmunt Ostrowski
BMW Seria 6 G32
Gran Tourismo 630i 258KM 190kW
Perfekcyjne auto. Wnętrze i sposób jazdy jest nieprawdopodobny. Od 9 lat wybierałem serie 7. Szóstka po przejechaniu 20 000 km mnie powaliła. Wybrałem wersje z silnikiem 2l benzyna i napędem na tył. Z doświadczenia wiem że nie ma sensu dopłacać do napędu 4x4. Wcześniejsze serie siedem miałem w x-drive. Posłuchałem porady i tym razem zakupiłem napęd na tył. Zaczynam już drugą zimę jazdy i nie odczuwam różnicy. Samochód jest tak doskonale zaopatrzony w systemy iż można zapomnieć iż limuzynę napędza oryginalny tylnonapędowy charakter BMW. Trzeba pamiętać iż napęd x drive to tez napęd głownie na tyną oś. Większość momentu lub 100 proc. trafia na tylną oś, by zachować charakterystykę auta tylnonapędowego. W przeciwieństwie do tradycyjnych układów ze sprzęgłem, w tym przypadku dołącza się przednia oś. Ale tylko dołącza w razie utraty stabilności. Dopłacić ponad sto tysięcy zloty za dołączenie przedniej osi i to nie kiedy Ja chce a wtedy kiedy auto zdecyduje???....hmmm.....to już nie te czasy zęby samochód tej klasy z tylnym napędem ślizgał się na drodze z tylnym napędem. za około 100 000 zł dostajesz samochód który jeździ na tył a przednia oś dołączy się sporadycznie...... no chyba ze jeździsz limuzyną po drogach leśnych. Wersja 4x4 nie ma tych rozwiązań systemowych stabilizujących jazdę co wersja z tylnym napędem. Dopłaca się 100 000 za coś co tak naprawdę najprawdopodobniej nie odczujesz. Jako posiadacz i użytkownik kilku siódemek xdrive śmiało stwierdzam iż to jak prowadzi się obecna szóstka z napędem na tylną oś jest czymś nieprawdopodobnym. Czuje rasowy charakter BMW , bezpieczeństwo i luksus. Silnik dwa litry benzyna nie wiele się różni osiągami od trzech litrów benzyny. Spala zdecydowanie mniej. Zakończyłem wiec przygodę z kupowaniem aut z coraz to większymi silnikami. Po co mam dopłacać 80 000 zł za silnik 3 litry skoro i tak mało kto daje rade mojej szóstce na trasie??? Po to aby spalał 4 litry więcej paliwa? Właściciel salonu BMW ,którego znam od lat i jestem jego klientem zaraził mnie nową szóstka w m-pakiecie. Sam jeździ napędem na tył z silnikiem 2l. Doradził mi co wybrać rozsądnie. Po roku zdecydowanej jazdy w każdych warunkach wiem że miał racje.
5,0
~Dawid
BMW Seria 6 G32
Gran Tourismo 620d 190KM 140kW
Bardzo przestronne, rodzinne auto. Świetnie zestrojona skrzynia biegów, wyciszenie na doskonałym poziomie. Przy jeździe mniej więcej przepisowej, samochód pali na trasie 6,1L, dla mnie kosmos przy tych gabarytach, wadze 1750kg i kołach 245 przód i 275 tył. Naprawdę nie wiem jak oni to zrobili. Bez zbędnego oszczędzania przy prędkościach na trasie do 150km/h pali mi średnio ok 7L. Jestem bardziej niż zadowolony. Pomimo z pozoru słabego silnika auto przyspiesza w 7,9 sekudny do 100km/h, więc zupełnie przyzwoicie, wyścigówka to nie jest ale daje radę. Moje 6GT jest bardzo mocno doposażone, polecam asystentów kierowcy+, system przewiduje sytuacje na drodze i podczas parkowania, naprawdę fajna sprawa.
4,9
~Rafal z UK
BMW Seria 6 G32
Gran Tourismo 630d 265KM 195kW
Super dużo miejsca zarazem z przodu jak i na tylniej kanapie. Polecam fotele "komfort" felgi 19' dla jeszcze lepszej wygody. Rodzinny samochód nawet z trójką dzieci jest wystarczająco miejsca w w bagarzniku. Silnik 3.0D 265km dość dobrze sobie radzi z waga w okilicach 2T. Polecam dla kogoś ktos ceni sobię wygodę, przyjemność z jazdy i premium wykończenie.
BMW Seria 6 G32