Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 E63-64 Coupe

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Auta sportowe
Druga generacja modelu produkowana w latach 2003-2010. W ofercie BMW samochód zajął miejsce oferowanej do 1999 roku Serii 8 (E31), ale jego właściwym pierwowzorem była oryginalna Seria 6 z lat 1976-1989. Za projekt nowej Serii 6 odpowiedzialny był Chris Bangle, ówczesny szef stylistów niemieckiej marki. Auto zbudowano na płycie podłogowej Serii 5. Oprócz odmiany coupe (oznaczenie E63), od 2004 roku dostępne było również w wersji kabrio oznaczonej symbolem E64. W 2005 roku debiutowała mocniejsza wersja modelu, M6.
czytaj więcej
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz

BMW Seria 6 E63-64 Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4820 mm
Szerokość 1855 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2036 mm
Wysokość 1373 mm
Rozstaw osi 2780 mm
Rozstaw kół - przód 1558 mm
Rozstaw kół - tył 1596 mm
Zwis przedni 942 mm
Zwis tylny 1098 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 956 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 905 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1493 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1334 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 450 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~XziomeX
BMW Seria 6 E63-64
Coupe 645 Ci 333KM 245kW
Coupe z v8 pod maską i wadliwym silnikiem. Co może pójść nie tak? Wymiana oleju w silniku? To tylko 9l oleju plus robocizna. Wymiana oleju w skrzyni? To tylko 7l oleju, nikt nie wie czy statycznie czy dynamicznie. Osłona głośnika deski rozdzielczej? Lubi się trzaskać Ekran? Lubi się wylewać Chcesz wymienić felgi? Pewnie, tylko potem pomimo wyważenia, nie dziw się, że trzepie Ci kierownicą. No dobrze, ale masz v8 pod maską! v8? tak, ale z vanosami i valvetronickiem, módl się, żeby nie zaczął się obrażać. Tłoki? Lubią się przecierać. LPG? Podobno się lubią, ale nie bardzo jest opłacalne montowanie jeśli nie kupisz już z wstawionym. Słupki A? Jeśli jasne, lubią żółknąć. Panorama? Nie wiem, mam połamane prowadnice. Ale jak Pan sprzedawca powiedział: "Co się Pan będzie głupotami przejmował? Silnik to 80% tego auta." No i wydech, miło mruczy, ale jak na 333km i brak znaczka M nie robi furory jak drzący się Mustang, z podobym silnikiem. Zawieszenie? No, można pochwalić. Kierunkowskazy? Lubią pękać od słońca. Światła? No niby ksenony, ale poczekaj aż O-ringi zaczną się wypalać, trochę roboty z tym jest. Multimedia? Basy pod siedzeniami robią robotę, ale nie oczekuj wejścia USB, AUX czy Bluetooth, poratuj się transmiterem albo przygotuj kolejnego tysiaczka na montaż Car Play.
4,4
~Artur
BMW Seria 6 E63-64
Coupe 650i 367KM 270kW
Super się prowadzi,świetne podczas wyprzedzania,b.dobrze reaguje na dotknięcie pedału gazu,wyśmienite hamulce(zmieniłem fabryczne tarcze i klocki) dlatego uwielbiam kręte trasy o małym natężeniu ruchu,dużo takich tras jest w dolnośląskim i lubuskim,gdzie mieszkam.Na autostradach można rozwinąć 200-240,i w pełni pewnie prowadzić, bo auto jest przyklejone do asfaltu,oczywiście każdy sam musi określić warunki pogodowe i drogowe.
4,4
~Adam
BMW Seria 6 E63-64
Coupe 645 Ci 333KM 245kW
Cudowny samochód. Już niedługo aut z silnikiem V8 będzie w naszym kraju "jak na lekarstwo". Jedynie do opon typu run flat mogę się "przyczepić". Przez nie komfort jazdy dużo traci. Na wiosnę wymienię na zwykłe.
Średnie spalanie dla BMW Seria 6 E63-64 Coupe
11,7 – 13,6
l/100 km
9,1
l/100 km
11,7 – 16,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,1
BMW Seria 6 E63-64
Coupe 645 Ci 333KM 245kW
Na tradycyjnym zasilaniu paliwem, no, nie da się ukryć, jest drogo. Na LPG z butlą 56 litrów idzie pojeździć taniej bez utraty przyjemności z jazdy. Jak na swoje lata, świetnie się trzyma. Drobne rzeczy jak periodyczne błędy to w moim egzemplarzu norma tj. od czasu do czasu błąd tempomatu (raz na kwartał), nie działające czujniki parkowania (same nie psują i naprawiają - nie diagnozowane). Sportowe tłumiki z tyłu robią robotę. Przyjemne auto do jazdy. Z tyłu brak miejsca - BRAK! Nie to że jest go mało... Nie, nie, tego miejsca nie ma. Może dzieci siedzą jako tako, ale dorosła osoba od 175cm w wzwyż, tłucze głową w sufit. Bagażnik, nawet z dużą butlą LPG, spokojnie pomieści co nie co, ale na wakacje to się tym człowiek nie zabierze z rodziną - bez butli, można próbować. Wiele części dzieli z modelem E60 także dostępność jest, jednak jakieś typowe tylko dla tego modelu części to głownie szukanie rozbitka na części lub ASO (np. plastiki w zderzaku, jakieś elementy wnętrza, błotniki etc.). Jestem szczęśliwy z posiadania i z możliwości jazdy tym samochodem, urealnienie moich marzeń. Polecam z pełną odpowiedzialnością ;)
11,9
BMW Seria 6 E63-64
Coupe 645 Ci 333KM 245kW
Bardzo oszczędny silnik, spalanie średnio 12,3 przy jeździe mieszanej, miasto/trasa po 50%. Samo miasto spalanie od 13 do 15 litrów, raczej nie więcej niż 15-17 litrów nawet przy bardzo ciężkiej nodze i bardzo dużych korkach. Spalanie na trasie średnio ok. 11-12 litrów bardzo zależne od prędkości, przy prędkości 150-160 ok. 12 l. powyżej 160 km/h zaczyna znacznie wzrastać. Jazda na trasie ze zmienną prędkością, wyprzedzaniem ciężarówek itp. 10-11,5 l., przy prędkościach do 120 km/h można spokojnie zejść poniżej 10 l.
13,2
BMW Seria 6 E63-64
Coupe 645 Ci 333KM 245kW
Na trasach spalanie dosyć przyjemne jak na taki silnik, jak się depnie to zjada wszystko co się wleje, takie uroki v8. Na krótkich trasach do pracy po 10/15km spalanie 13,7-14. Trochę mały bak jak na takiego potworka :)
BMW Seria 6 E63-64 Coupe