Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 E63-64 Cabrio 630i 258KM 190kW 2004-2007

Lata produkcji: 2004 – 2007
Segment: Auta sportowe
Duże, szpanerskie auto z dużymi i szpanerskimi silnikami. Na szczycie benzynowy V10 o pojemności 5.0l i mocy ponad 500KM. Do jakiej wersji można go wsadzić? Oczywiście tylko M6 – kosmiczna elastyczność, 4.6s do 100km/h i nieprzespane noce wliczone w cenę. To oferta dla nadczłowieka, ale jeśli macie dużą gotówkę, która was pali i nie chcecie przesadzić, to warto skusić się na jedną z widlastych ósemek. Nie chodzi tylko o osiągi. Wystarczy przekręcić kluczyk i wcisnąć gaz – głęboki, basowy pomruk spada z nieba i poraża. Takich doznań jest w stanie dostarczyć motor 4.4l 333KM i 4.8l 367KM. Ten pierwszy można dostać w wersji przygotowanej przez Alpinę. Dla niewtajemniczonych – to coś w stylu AMG u Mercedesa. Po zmianach moc 4.4-litrowej jednostki rośnie do ponad 500 koni. Spalanie? To pytanie jest nie na miejscu, dlatego silnik Diesla jest tylko jeden. Ma 3 litry, 6 cylindrów i 286KM. Z autem radzi sobie naprawdę nieźle, ale po prostu nie wypada go kupować.
czytaj więcej
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 258 KM (190 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,7
~alex9662
BMW Seria 6 E63-64
Cabrio 630i 258KM 190kW
Wspaniała jest mimo że ciągle coś to jakieś bzdury gra jeździ a po otwarciu dachu poezja zaczepiają na stacji myjni czy drodze dźwięk silnika a raczej oryginalnego wydechu mniam chłopie kup se jeździłem wieloma tłustymi furami i żona zazdrosna bo wqr……. Czarownica robi robotę nie żałuję kosztowała majątek i warto płacić robi lepsze wrażenie niż nowe auta dźwięk moc i koszty robią robotę ale mega warto
4,7
~alex9662
BMW Seria 6 E63-64
Cabrio 630i 258KM 190kW
Wspaniała jest mimo że ciągle coś to jakieś bzdury gra jeździ a po otwarciu dachu poezja zaczepiają na stacji myjni czy drodze dźwięk silnika a raczej oryginalnego wydechu mniam chłopie kup se jeździłem wieloma tłustymi furami i żona zazdrosna bo wqr……. Czarownica robi robotę nie żałuję kosztowała majątek i warto płacić robi lepsze wrażenie niż nowe auta dźwięk moc i koszty robią robotę ale mega warto
4,7
~alex9662
BMW Seria 6 E63-64
Cabrio 630i 258KM 190kW
Wspaniała jest mimo że ciągle coś to jakieś bzdury gra jeździ a po otwarciu dachu poezja zaczepiają na stacji myjni czy drodze dźwięk silnika a raczej oryginalnego wydechu mniam chłopie kup se jeździłem wieloma tłustymi furami i żona zazdrosna bo wqr……. Czarownica robi robotę nie żałuję kosztowała majątek i warto płacić robi lepsze wrażenie niż nowe auta dźwięk moc i koszty robią robotę ale mega warto
BMW Seria 6 E63-64 Cabrio