Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 G30-G31 Touring 530d 265KM 195kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Wyższa klasa średnia

Siódma, obecnie produkowana generacja modelu (oznaczona symbolem G30), wprowadzona na rynek w 2017 roku. W porównaniu do poprzednika, przeprowadzono w nim nieznaczne zmiany stylistyczne. Samochód zbudowano na płycie podłogowej BMW OKL Platform, którą wcześniej zastosowano w Serii 7. Dzięki większemu zastosowaniu aluminium, nowa Seria 5 jest 100 kg lżejsza od modelu poprzedniej generacji. Model dostępny tylko w wersjach sedan i kombi. Odmiana liftback (Gran Turismo) oferowana przy okazji poprzedniej generacji została przeniesiona do najnowszej Serii 6.

czytaj więcej
Powagosław

Spodziewaliśmy się tego, ale to jednak zawsze zaskoczenie. Że można lepiej. Seria 5 jeszcze jeszcze lepsza, jeszcze bardziej klarowna w formie, jeszcze efektowniej zaaranżowana. Warto było czekać.

~Powagosław
Luzacjusz

Mniej tu przepychu znanego choćby z Klasy E Mercedesa, za to w każdym calu czuć sportowy nerw, który budzi jeszcze większy respekt. Tak, Twój. I to niezależnie od tego, czy mijasz świat w Serii 5, czy Seria 5 mija Ciebie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 265 KM (195 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 620 Nm przy 2000-2500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
BMW Seria 5 G30-G31 Touring