Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna 550i 462KM 340kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Wyższa klasa średnia

Siódma, obecnie produkowana generacja modelu (oznaczona symbolem G30), wprowadzona na rynek w 2017 roku. W porównaniu do poprzednika, przeprowadzono w nim nieznaczne zmiany stylistyczne. Samochód zbudowano na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej BMW OKL Platform, którÄ… wczeÅ›niej zastosowano w Serii 7. DziÄ™ki wiÄ™kszemu zastosowaniu aluminium, nowa Seria 5 jest 100 kg lżejsza od modelu poprzedniej generacji. Model dostÄ™pny tylko w wersjach sedan i kombi. Odmiana liftback (Gran Turismo) oferowana przy okazji poprzedniej generacji zostaÅ‚a przeniesiona do najnowszej Serii 6.

czytaj więcej
Powagosław

Spodziewaliśmy się tego, ale to jednak zawsze zaskoczenie. Że można lepiej. Seria 5 jeszcze jeszcze lepsza, jeszcze bardziej klarowna w formie, jeszcze efektowniej zaaranżowana. Warto było czekać.

~Powagosław
Luzacjusz

Mniej tu przepychu znanego choćby z Klasy E Mercedesa, za to w każdym calu czuć sportowy nerw, który budzi jeszcze wiÄ™kszy respekt. Tak, Twój. I to niezależnie od tego, czy mijasz Å›wiat w Serii 5, czy Seria 5 mija Ciebie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 4395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 462 KM (340 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 650 Nm przy 1800-4750 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 89 x 88,3 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Wyciszenie

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,2
~jacek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Samochód robi piorunujące wrażenie zaraz po odpaleniu silnika, dźwięk może nie powala na kolana głośnością, ale od razu wiadomo,że mamy do czynienia z mocnym v8. To samochód typu 2 w 1. Można w trybie eco poruszać się prawie bezszelestnie, trochę mniej dynamicznie lecz zapas mocy i tak jest spory, można w zwykłym trybie mieć do dyspozycji pełną moc rozwijaną harmonijnie, płynnie, bez szarpnięć, a jak przyjdzie ochota na tryb sport + to wtedy bestia reaguje na każde naciśnięcie gazu w sposób brutalny. Spalanie? Jeżdżę głównie w miastach aglomeracji śląskiej i średnie spalanie wynosi pomiędzy 12.7, a 14,3 l/100 km. Jazda częściej spokojna, od czasu do czasu włączony tryb sport i jest moc:-). Podane spalanie jest "spod dystrybutora", bo komputer pokładowy zaniża o ok. litr. Oczywiście jeśli sport + zagości na stałe to przekroczenie 20 l/100 nie będzie stanowiło najmniejszego problemu. Samochód drogi w zakupie i utrzymaniu ale potencjalny właściciel doskonale o tym wie, w zamian otrzymujemy perfekcyjną limuzynę o osiągach parę lat temu zarezerwowanych dla Ferrari. Polecam!
5,0
~Fan
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Pożądny wóz. Przyspieszenie i dynamika jazdy na wysokim poziomie. Bezawaryjna jednostka benzynowa V8 daje dużo frajdy z jazdy. Dźwięk silnika robi robotę. Spalanie jak na tą moc przyzwoite
3,9
~Maciek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Auto fantastyczne. Za wyjątkiem skrzyni biegów która się rozsypała po 150 tys km.
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna