Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Touring 520i 184KM 135kW 2011-2013

Lata produkcji: 2011 – 2013
Segment: Wyższa klasa średnia

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykÅ‚Ä… limuzynÄ… – ani za szybkÄ…, ani za wolnÄ…. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już póÅ‚kÄ™ droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje siÄ™ zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli siÄ™ga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idÄ… jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsÅ‚abszy wariant, który oferuje 184KM w zupeÅ‚noÅ›ci wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i Å‚atwe, czuć moc pod prawÄ… stopÄ…, a elastyczność rozpieszcza. DźwiÄ™k zresztÄ… też – choć nie tak jak we flagowym V8.

czytaj więcej
Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali siÄ™ czasoumilacze i czasowstrzymywacz. IdÄ…c tym tropem, „piÄ…tka” to wzrokoprzyciÄ…gacz. A czyje spojrzenia przyciÄ…ga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, wiÄ™kszość wÅ‚aÅ›cicieli BMW zdążyÅ‚a już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1250-4500 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 90,1 mm
Åšrednie spalanie dla BMW Seria 5 F10-F11 Touring 520i 184KM 135kW 2011-2013
9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,9
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520i 184KM 135kW
Witam, chciałbym się podzielić moimi wnioskami co do spalania autem BMW F11 2.0i, 2015, autem poruszam się od około 7-8 miesięcy, zawsze jeżdżę w trybie ECO i do tego mieszkam w małej miejscowości około 20tys więc mało czasu spędzam w korkach. Średnie spalanie przez ten okres 10,2 tryb mieszany. Może przy bardziej delikatnej jeździe można zejść minimalnie niżej ale bez przesady , jeśli chodzi o spalanie na trasie powiedział bym 8 - 8,5 litra oczywiście przy normalnej jeździe poniżej 150km/h. Jeśli w pełni będziemy korzystać z tego silnika, jazda będzie dynamiczna, przejdziemy na tryb comfort albo sport bez problemu średnie spalanie może podskoczyć 13-15 litrów.
8,4
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520i 184KM 135kW
Silnik N20 wymaga dobrego serwisowania, gdy tylko pojawiają się błędy, czy to z termostatem czy układem wtryskowym, przechodzi w tryb awaryjny i pali 2 litry na 100km więcej. Zalecam regularne czyszczenie wtrysków, aby dawka benzyny była precyzyjna, wtedy jest na prawdę oszczędny.

Usterki BMW Seria 5 F10-F11

Liczba wpisów: 9
Lampy parowanie
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring
  • inne
  • 179 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 0
Zaczelo sie od parowania lewej lampy, przy silnych opadach deszczu. Zdjecie dekielka i osuszanie nic nie pomoglo. Rozszelnione gdzies. Teraz nie dziala juz migacz, swiatla dzienne etc. Przy zakupie proponowalbym sprawdzic czy sa delikatnie zaparowane. Jezeli tak odrazu sprawdzic czy sa na gwarancji. Oszczedzicie pozniejszych kosztow. Nowe lampy chorendalnie drogie w Niemczech okolo 1500 euro za dwie plus motaz. Mozna wyslac do Polski co zreszta robie. Naprawa obu z roczna gwarancja okolo 700 euro wszystko (wysylka naprawa demontaz i ponowny montaz). Irytujaca usterka.
Chłodniczka EGR
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 520d 190KM 140kW 2013-2017
  • ukÅ‚ad wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 17
Nie 16
Uwaga na silniki 2.0d. na pojazdy z lat 2009-2016 jest akcja serwisowa dot. chłodniczki EGR, mianowicie - chłodniczka przepuszcza glikol do spalin, w wyniku czego może dojść do pożaru pojazdu. W Polsce, jak i na świecie producent przewidział akcję serwisową po wcześniejszej kontroli - nie mniej jednak - kontrolujcie Państwo poziom płynu w układzie chłodzenia. Jeżeli zbyt często trzeba go dolewać - być może Wasze auto w jak najszybszym czasie musi być poddane takiej kontroli i wymianie uszkodzonej chłodnicy EGR na koszt producenta.
1 komentarz
Rozdzielacz napędu
  • BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 140 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Cofałem pod marketem, auto za moich czasów (120-140k) nie było jakiś wybitnie "pałowane". Coś strzeliło i straciłem napęd, na prostych kołach ledwo do przodu się dało jechać. Popłynąłem 8 koła za regenerację ;) Nie wiem czy to "typowa usterka" czy miałem pecha, ale warto wymieniać olej w skrzyni, dyferencjale, i jak sądzę w tym rozdzielaczu też. Poza tym od 120-160k (dziś) nie popsuło się NIC.
BMW Seria 5 F10-F11 Touring