Szukaj

Informacje o BMW Seria 4 F32-33-36 Gran Coupe

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Klasa średnia
Sportowe coupe klasy średniej (segment D) produkowane od 2013 roku. Model, którego zapowiedzią była prezentacja prototypu o nazwie Concept 4 Series Coupe, został wprowadzony do oferty marki jako zastępstwo dla Serii 3 Coupe (E92). W przeciwieństwie do swojego poprzednika, Seria 4 jest samodzielnym modelem, a nie tylko dwudrzwiową wersją Serii 3. Oba samochody łączy jednak wiele rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych, np. zbudowano je na tej samej platformie podłogowej (F30). Seria 4 dostępna jest również w wersji cabrio. Jej topową wersją jest model M4.
czytaj więcej
Powagosław
Mamy dowód, że warto było rozwodzić coupe z Serią 3: powstało dzieło piękne, dynamiczne, pełne klasycznej elegancji. Grzechem byłoby „chowanie” go jako wersja bazowej „trójki”. ~Powagosław
Luzacjusz
Teraz jak u Maxa Kolonki: „Mówię jak jest”. Najładniejsze coupe, jakie kiedykolwiek powstało na bazie Serii 3. Seria 4 to seria z pistoletu maszynowego w stronę konkurencji, również tej niemieckiej. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,3 m
Długość 4638 mm
Szerokość 1825 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2017 mm
Wysokość 1389 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Rozstaw kół - przód 1557 mm
Rozstaw kół - tył 1605 mm
Zwis przedni 787 mm
Zwis tylny 1041 mm
Prześwit 120 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1011 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 944 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1447 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1444 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1300 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 480 l
Maksymalna ładowność 560 kg
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~gawadam
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 430i 252KM 185kW
Samochod nabylem w tym roku przy niskim przebiegu 45k, i zrobilem nim w 6-7 miesiecy kolejne 30k km na glownie na dlugich parodniowych trasach po 3-5k km w jedna strone (polska - wlochy, polska - portugalia), oraz w miastach (Warszawa, Krakow, aglomeracja slaska i trojmiejska). Plusy: Na duzy plus zasluguje silnik, uklad jezdny, automatyczna skrzynia - zmiany biegow sa bardzo plynne, w sport/sport+ daje przyjemne kopniecie, zmiany manetkami (chociaz rzadko uzywam) daja mnostwo frajdy. Wyprzedzanie na drogach jednopasmowych jest zupelnie bez stresowe. Naped xDrive spisuje sie bardzo dobrze - sprawdzone w wysokich szwajcarskich alpach i podjazdy pod strome osniezone dojazdy do gorskich chatek nie sprawialy wiekszych problemow. Kolejny plus to pojemnosc bagaznika - to bylo dla mnie kluczowe, i spokojnie moge stwierdzic ze mozna wpakowac tam wszystko czego bedzie sie potrzebowac na wyjezdzie na 3-4 miesiace dla 2-3os, i jeszcze zostanie nieco miejsca. Porownujac wygode zapakowania grancoupe vs sedan, grancoupe jest dla mnie bezdyskusyjnym zwyciezcą. Finalnie, subiektywnie, auto w mojej ocenie jest bardzo ladne. Czesto ktos podchodzi zapytac czy to czworka, co pod maska, podzielic sie ze sie podoba ;) Neturalne: Koszty utrzymania - dotychczas samochod na pakiecie naprawczym wiec oleje filtry, klocki hamulcowe, plyny czy tarcze byly wymieniane przez ASO za darmo, jednak za kazdym dowiadywalem sie jaki bylby to koszt i ceny byly spore (klocki i tarcze jakies 3k, olej silnikowy i filtry to ponad 1k). Pomiedzy cyklami (co 12-15k) wymianielm olej i filtry na wlasna reke - koszt ok 900zl. Mysle ze koszt nie niski, jednak mozna by sie tego spodziewac, stąd ocena neturalna. Spalanie na dluzszej trasie z miastami to jakies 8.6l/100 - nie jest zle, ale zaskoczenia pozytywnego tez nie ma - dlatego neutralna ocena. Zaobserwowalem nizsze spalanie o jakies 0.3-0.5 litra przy wymianie oleju z ASO na Motul 0w30. Zapewne kwestia lepkosci - 0w30 vs 5w40? Minusy: Wyciszenie - chociaz moze ciezko sie dziwic? Auto ma bezramkowe szyby, szyberdach i opony run flat - ciezko aby bylo cicho, i super cicho nie jest. Do 130-140km mozna spokojnie rozmawiac, jednak lecac przez niemcy ponad 170 w aucie jest dosyc glosno. Mysle ze w duzej mierze jest to wina opon run flat, wiec wkrotce wymienie je na zwykle i wtedy porownam ponownie. Naglosnienie - fabryczne glosniki, jak i HK, sa po prostu slabe. Do doinwestowania w rozwazylbym wymiane opon na nie-runflat, oraz wymiana naglosnienia. Poza tym, polecam.
3,7
~jaceku
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 420d 190KM 140kW
Zakupiłem samochód nowy w salonie w roku 2016 - konfiguracja zrobiona pod zamówienie. Opinie wyrażam na podstawie pokonanego przebiegu 85 tys. km. Samochód jest piękny (m-pakiet), dynamiczny i rasowy z wyglądu, przyjemnie się prowadzi, ale co z tego jeśli zamiast dawać "przyjemność z jazdy" posiada wady/usterki, które zmuszają do ciągłych wizyt w serwisie - w dodatku serwisie (w tym przypadku BMW SIKORA Mikołów), który nieudolnie tylko wymienia części, by po dwóch latach powiedzieć, że samochód przedstawia stan serii (prawidłowy) - czytaj: taka usterka występuje we wszystkich egzemplarzach, więc nie naprawiamy dalej. BMW POLSKA poniżej krytyki - w razie problemów nigdy nie jest po stronie klienta, twierdząc że nie jest stroną w relacji Klient/Serwis!!!
4,4
~Jacek
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 430i 252KM 185kW
Spośród samochodów, które użytkowałem do tej pory, ten jest najbardziej "sportowym", zatem od początku zrobił na mnie świetne wrażenie jeśli chodzi o pewność prowadzenia, precyzję układu kierowniczego i zawieszenia, dynamikę silnika. Jak na moje potrzeby oraz użytkowanie w normalnym ruchu, a nie na torze wyścigowym, zawsze imponowała mi moc i zwinność tego auta
Średnie spalanie dla BMW Seria 4 F32-33-36 Gran Coupe
8,1 – 10,0
l/100 km
5,8 – 9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 428i 245KM 180kW
Auto posiadam miesiąc, 5.9l to rekordowo niskie spalanie na odcinku 100 km nie przekraczając 100 km/ h na trybie jazdy Eco, w mieście zejście poniżej 10l jest bardzo trudne ale do osiągnięcia(włączone start/stop i tryb eko), jak po mieście przejedziemy się na sportowym trybie to możemy liczyć na spalanie rzędu 15 + l, średnie spalanie cykl mieszany to 8l , na autostradzie z tempomatem na 140 pali jakieś 7.5l według mnie jak na 245 KM jest to spalanie bardzo dobre, na trasie nie musimy się martwić o brak mocy przy wyprzedzaniu, auto daje nam wybór czy chcemy by paliło tyle co mały diselek lub tyle co rasowe V8 , wszystko zależy od tego jak naciśniemy gaz
7,7
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 430i 252KM 185kW
W mieście 12-14 litrów przy spokojnej jeździe. Autostrada 110-130 potrafi zejść do 6.5l. Średnio w cyklu mieszanym 9 litrów. Jak są swoją dynamikę spalanie ok, chociaż w mieście pali tyle co 3.0 albo v8...
9,8
BMW Seria 4 F32-33-36
Gran Coupe 430i 252KM 185kW
Auto daje dużą radość z jazdy, przyspiesza momentalnie. Spalanie jak na tą moc akceptowalne. W cyklu mieszanym (dojazdy do pracy po mieście + dwa razy w tygodniu trasa ok 100 km wychodzi 9.9 l. Jeżdzę w trybie comfort, na trasę włączam sport
BMW Seria 4 F32-33-36 Gran Coupe