Szukaj

Informacje o BMW Seria 4 F32-33-36 Coupe

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Klasa średnia
Sportowe coupe klasy średniej (segment D) produkowane od 2013 roku. Model, którego zapowiedzią była prezentacja prototypu o nazwie Concept 4 Series Coupe, został wprowadzony do oferty marki jako zastępstwo dla Serii 3 Coupe (E92). W przeciwieństwie do swojego poprzednika, Seria 4 jest samodzielnym modelem, a nie tylko dwudrzwiową wersją Serii 3. Oba samochody łączy jednak wiele rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych, np. zbudowano je na tej samej platformie podłogowej (F30). Seria 4 dostępna jest również w wersji cabrio. Jej topową wersją jest model M4.
czytaj więcej
Powagosław
Mamy dowód, że warto było rozwodzić coupe z Serią 3: powstało dzieło piękne, dynamiczne, pełne klasycznej elegancji. Grzechem byłoby „chowanie” go jako wersja bazowej „trójki”. ~Powagosław
Luzacjusz
Teraz jak u Maxa Kolonki: „Mówię jak jest”. Najładniejsze coupe, jakie kiedykolwiek powstało na bazie Serii 3. Seria 4 to seria z pistoletu maszynowego w stronę konkurencji, również tej niemieckiej. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 11,3 m
Długość 4638 mm
Szerokość 1825 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2017 mm
Wysokość 1362 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Rozstaw kół - przód 1545 mm
Rozstaw kół - tył 1594 mm
Zwis przedni 787 mm
Zwis tylny 1041 mm
Prześwit 130 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1011 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 917 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1465 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1400 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 445 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Marek Maron
BMW Seria 4 F32-33-36
Coupe 430i 252KM 185kW
Kupiony jako używany dwa lata temu. Pozytywne zaskoczenie. Bardzo zrywny i właściwie jak na razie bezawaryjny. Na pewno nie mam zamiaru przesiadać się do innego. Seria 4 ma zdecydowanie szerszy rozstaw osi i niższe osadzenie. Świetne rozwiązanie to wloty powietrza na przednich nadkolach skierowane do tyłu, zyskujemy tym samym mniejszy opór powietrza. O lekkiej konstrukcji auta czytałem na Motocaina i na pewno skuszony tą cechą, zdecydowałem się na zakup tego sportowego diabła - nie zawiodłem się.
4,4
~marcink
BMW Seria 4 F32-33-36
Coupe 435d 313KM 230kW
Piękna linia, nigdy się nie zestarzeje, w środku nie ma wodotrysków ale wygląda lepiej niż równoległe mercedesy. Wygodna kierownica, pozycja za kierownicą bardzo zróżnicowana, możliwa bardzo niska pozycja. Fotele sportowe bardzo komfortowe, spokojnie można jechać w trasy 1000km+. Kanapa tylnia wygodna, wbrew pozorom sporo miejsca. Dużo schowków. Bagażnik pojemny. Układ kierowniczy nie jest bezpośredni, odczucie pływania przy wyższych prędkościach na łukach. Adaptacyjne zawieszenie robi różnicę choć 90% podróżuje się na komforcie (po 120tyś zaczynają się problemy ze stukami), bardzo droga wymiana. Układ jezdny z xdrive (preferencja na tył) znakomity, jest przyklejony do asfaltu, daje dużo pewności. Dopóki nie wyłączysz ESP, bardzo ciężko utracić przyczepność. Silnik w połączeniu ze skrzynia automatyczną jest doskonały, nie brakuje mocy, moment obrotowy wbija w fotel. Od świateł do świateł spokojnie szybszy od mustangów 5L. Brak usterek silnika.
4,4
~Jacek
BMW Seria 4 F32-33-36
Coupe 435d 313KM 230kW
Piękna linia nadwozia, Z M-pakietem zyskuje na agresywności (wersja Luxury dość banalna). Ekonomiczne spalanie a do tego 300KM. Wygodne, średniej wielkości coupe. Nie jest tak agresywne jak M4 rzecz jasna, 435dX to bardziej GT na autostrady. Ale niejeden zdziwił się na światłach. Niesamowita przyjemność z jazdy. Im dalsza trasa tym lepsze wrażenia. Auto służy do codziennej jazdy również 'po bułki' do sklepu jak i na dłuższe wycieczki 600-3000 km z rowerami na dachu.
BMW Seria 4 F32-33-36 Coupe