Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1975 roku. W ofercie BMW Seria 3 zastąpiła model 2002. To najpopularniejszy samochód BMW w historii i najlepiej sprzedające się auto wśród luksusowych marek w Europie. Przez ponad 30 lat znalazł on ponad 12 milionów nabywców, a także zdobył szereg nagród i wyróżnień (w tym tytuł Światowego Samochodu Roku 2006 i 20 razy z rzędu miejsce w czołowej 10 najlepszych aut roku wg „Car and Driver”). Obecnie na rynku dostępna jest szósta generacja modelu (od 2012 roku).
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4709 mm
Szerokość 1827 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2068 mm
Wysokość 1442 mm
Rozstaw osi 2851 mm
Rozstaw kół - przód 1589 mm
Rozstaw kół - tył 1604 mm
Zwis przedni 799 mm
Zwis tylny 1059 mm
Prześwit 136 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1059 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 480 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wyciszenie

Wady

- Widoczność - Układ jezdny - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~Adam
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie Kierownicy" Fiestę Sport i ścigajcie się z wiatrem. Powodzenia.
5,0
~Robert
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW
Auto jak na razie bezproblemowe, oby tak dalej. Jak chcesz przycisną na autostradzie (niemieckiej) nie ma problemu , jak chcesz jechać "dostojnie" 50 też nie ma problemu. Mnóstwo gadzetów potrzebnych i mniej potrzebnych ale tak jest jak się kupuje emocjonalnie, nie ważne czy to BMW czy KIA ale przy zakupie nowego samochodu na pewno są emocje. Chyba że ktoś użytkuje "najlepszy" samochód na świecie tzn. służbowy :(. Według mnie to najlepsza trójka w historii , a miałem ich już trzy. Bardzo dobre materiały, spasowanie, działanie systemów , kolega ma mercedesa , jest gorzej, mniej miejsca , materiały a przede wszystkim system obsługi gorszy, Head-up w BMW najlepsze w klasie, a systemy kamer 360 oraz łatwy w obsłudze idrve nie mają konkurencji .
4,7
~Piotr
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
To moje pierwsze BMW, poza motocyklem. Przesiadłem się z dwuletniego passata który był znakomitym połykaczem kilometrów. Jednak BMW jest fantastyczne. Juz pierszwy kontakt z autem daje pewnośc że ma się do czynienia z marka premium. Za paskiem nikt sie nie oglądał a za 3 często ludziska zerkają. Seksowny design, znakomita ergonomia, perfekcyjna 8 stopniowa skrzynia, wyciszenie auta bajka, jadąc 140 autostradą odnosi się wrażenie że pyka się 80 km/h. W środku panuje cisza, czasem wyłączam radio żeby usłyszeć coś spod maski. Natomiast na zewnątrz daje się słyszeć ładny niemal rasowy dżwięk dochądzący z wydechu. Mimo że w swoim życiu przejechałem juz ponad pół miliona km to jednak zakradam się do garażu, odpalam maszynę i jadę przed siebie z banaem na twarzy jak nastolatek który dostał swoje pierwsze w zyciu auto :-). Aktualny przebieg 3200km. Formularz nie pozwolił mi wybrać przebiegu 1000 km
Średnie spalanie dla BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna
6,8 – 8,4
l/100 km
5,6 – 6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,7
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Uważam, że na tempomacie pali znacznie, znacznie mniej, niż w przypadku swobodnej jazdy. Moja Besia ma juz 11 tys. przejechane i podczas jazdy na trasie przy odcinku 150 km gdzie 1/3 pokonałem przy 140 a reszte około 90 (gierkówka Łódź-Częstochowa) przy zastosowaniu wszystkich możliwych zasad eko, (komputer przyznał mi 5 gwiazdek za przewidywanie i za przyśpieszenie-dla tych co wiedzą o co chodziXDDDD) udało mi się na koniec zejść do 8,8) a przy 59l baku "teoretycznie" przejechałbym 900 km, co jest super wynikiem. Po mieście to 11+ XD pozdrawiam Ps tam kilka razy ze świateł tryb sport, żeby takie Mesie C i inne nie podobające mi się "pojazdy" szybko zniknęły z mojego lustereczka
8,0
Liczba komentarzy: 1
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Witam powiem na wstępie ze każda opinia poprzedników o spalaniu jest prawdziwa ale trochę już pojeździłem tą 3 G20 i mogę powiedzieć tak Generalnie producent podaje 6,7 - 7,6 i jest to prawa a nawet może być lepiej ale tu zaczyna się magia aby uzyskać spalanie na poziomie 6 l /100 prędkość max 80-90km/h a pedał gazu dosłownie trzeba muskać średnio to auto pali 8 l a dlaczego bo ciężko jest jechać BMW jak dziadek jeżeli będziemy leciutko dotykać pedał gazu będzie spalanie 6-7 l ja powiem tak ciężkie do wykonania bo głupio jak na światłach nawet FIAT będzie szybszy na trasie wygląda to następująco 90-100 - 6-6,5 L 120- pali ok 7,5 l 140 to już 8-8,5 czasem komputer i 9 l pokaże 160 10-10,5 powyżej 160 jego apetyt rośnie do kwadratu 180 - 12/14 200 ciężko było mi utrzymać taka prędkość komputer pokazywał ok 14,5 l Jednie z czym się nie zgadzam to ktoś pisał że ten ślinik to porażka absolutnie nie zbiera się super działanie skrzyni bajka przyspieszenie i w ogóle też super ale coś za coś jak chcemy ta maszynką jeździć naprawdę dynamicznie a to potrafi ten silnik z zapasem to raczej spalania na poziomie 7 l się nie spodziewajcie :P
7,7
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
Auto użytkowane 2 lata i jest to wersja 2.0 184km, po programie u owocowego tunera z wawy ma 249 km i 415 nm i średnie spalanie to 9,5 ale nie dlatego, że soft jest zły przeciwnie auta ma taką moc i przyśpieszenie że nie da się jeździć spokojnie. Zegary sportowe pokazują 280 km i auto pali więcej. Po mieście na klimie bez świrowania 10 litrów. W górnych zakresach trasa grubo powyżej 200 to blisko 15 litrów.
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna