Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92 Facelifting

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Klasa średnia
Piąta generacja modelu (oznaczony symbolem E90; symbole od E91 do E93 odnoszą się do różnych wersji nadwozia) produkowana w latach 2005-2011. To największy samochód w rodzinie „trójki”. Stylistycznie stanowi rozwinięcie myśli projektowej zastosowanej u jego poprzednika, choć jest od niego nieco bardziej dynamiczny i agresywny. W 2006 roku E90 został wybrany Światowym Samochodem Roku. Był również najlepszym sportowym sedanem w kanadyjskiej edycji konkursu na Samochód Roku. W latach 2009 i 2011 model został poddany drobnym modernizacjom stylistycznym.
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92 Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4612 mm
Szerokość 1782 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1961 mm
Wysokość 1395 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Rozstaw kół - przód 1500 mm
Rozstaw kół - tył 1513 mm
Zwis przedni 800 mm
Zwis tylny 1052 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 971 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 930 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1460 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1493 mm
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)
Średnie spalanie dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92 Facelifting
10,8
l/100 km
6,5 – 9,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,8
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 Facelifting 335i 306KM 225kW
Nie mam pojęcia jakie mam średnie ogólne spalanie. Wydaje mi się, że to około 9-10l. Wiem tylko, że jazda po Krakowie w ciągu dnia to jest 16l. Wieczorem 12l. Jazda wieczorem na trasie zgodnie z przepisami to można zejść do 7 litrów. Kiedy jedziemy przy większym ruchu lub jedziemy ekspresówkami to wtedy 8l. Auto nie nadaje się do miasta, ponieważ bardzo długo się nagrzewa.
8,8
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 Facelifting 330d 245KM 180kW
Autko bardzo lubi trasy i stałą prędkość. W mieście (Kraków) pali powyżej 10-11 l/100km, z kolei na trasie przy prędkościach autostradowych zadowala się 6,5-7,5 l/100km (w zależności od stylu jazdy). Przy prędkościach powyżej 200km/h (oczywiście dane z niemieckich autobahnów) pali mniej więcej 9-10 l/100km.
6,0
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 Facelifting 320d 184KM 135kW
Posiadam go od roku i raczej jestem mega zadowolony moc podniesiona do 223km i 459nm jest czym jechać a spalanie bajka co do awaryjności wymieniłem rozrząd zapobiegawczo na orginalny 5tyś plus turbina regeneracja 1300 plus wymiana oleju w skrzyni 1200 wszystko robione zapobiegawczo po podniesieniu mocy
Wygrzane uszczelki i węże plynu chlodzacego...
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • układ chłodzenia
  • 243 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 5
hej ... dziele sie z wami bo sam korzystam z pomocy innych ... Wiekszosc uszczelek i wezy jest wygrzana pekaja to jak jazda na bombie :) ulatuje z nich plyn a ty tylko czekasz na znak na desce brak plynu chlodzacego aaaa. do wgladu 2 weze zlokalizowane zaraz pod chlodnica oleju, z lewej kruciec peka w srodku i oring robi sie twardy a nasz "grubasek" z prawej juz jest pekniety ale pekniecie chowa sie za fabrycznie zacisnietym pierscieniem od strony chlodnicy oleju(podstawa filtra) Rada zdemontowac od strony podstawy filtra i wsadzic palucha zapewne waz juz jest sparcialy od dolu do tego uwaga na zakladanie poniewaz blizko jest "kolo pasowe alternatora" :) Ps wczoraj stracilem caly plyn w 3 min zanim zakumalem - grozne przy ostrej jezdzie
4 komentarze
PRZEPLYWOMIERZ - MNIEJSZE SPALANIE, LEPSZA REAKCJA NA GAZ, LEPSZE OSIAGI
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • instalacja elektryczna
  • 255 tys. km
hEJ Zaszalalem i mowie a wymiencie mi ten przeplywomierz:) i faktycznie stary to juz na wstepie przeklamywal wskazania i byl zdezelowany, wiec Orginalnie E90 2005 n52b30 jest OEM 7547822 nazwany czujnik temperatury powietrza koszt 350zl,
Problem rozwiązany
2 komentarze
ODMA i jej WężE
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • silnik
  • 243 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Wymiencie odme + weze Nie zalujcie weze sa twarde a odma zapchana ... producent przewiduje to na 100tys km a kto bogatszy niech co 3 wymiane oleju juz wymienia tylko odme badz czysci ... pzdro
2 komentarze
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92 Facelifting