Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Klasa średnia
Piąta generacja modelu (oznaczony symbolem E90; symbole od E91 do E93 odnoszą się do różnych wersji nadwozia) produkowana w latach 2005-2011. To największy samochód w rodzinie „trójki”. Stylistycznie stanowi rozwinięcie myśli projektowej zastosowanej u jego poprzednika, choć jest od niego nieco bardziej dynamiczny i agresywny. W 2006 roku E90 został wybrany Światowym Samochodem Roku. Był również najlepszym sportowym sedanem w kanadyjskiej edycji konkursu na Samochód Roku. W latach 2009 i 2011 model został poddany drobnym modernizacjom stylistycznym.
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4580 mm
Szerokość 1782 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1985 mm
Wysokość 1395 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Rozstaw kół - przód 1500 mm
Rozstaw kół - tył 1513 mm
Zwis przedni 771 mm
Zwis tylny 1049 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 440 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~PNT
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 325i 218KM 160kW
BMW E92 na rynku wtornym w tym przedziale cenowym to moj faworyt. Zdecydowanie numer 1 jesli chodzi o nadwozie Coupe, Silnik 2,5 o mocy 218KM, daje dobre wrazenie z przyspieszenia oraz zaskakuje niskim spalaniem jak na 6 cylindrow + nadaje sie do LPG a w porownaniu do poprzednika e46 pali o wiele mniej. Spalanie na trasie 7-8L mozna powiedziec, że to dobry wynik jak na auto sportowe. 6 cylindrowki lubia podpijac olej i nie inaczej jest w przypadku tego modelu. N52B25A przy wymianie co 10tys potrafi wciagnac od 1 do 1,5. 6 biegowa skrzynia manualna dziala bez zarzutow. Miejsca wsrodku nie brakuje, fotele sa bardzo wygodne przez co auto nadaje sie na dlugie trasy, a w przypadku braku ogranicznika auto jest w stanie rozpedzic sie nawet do 280km/h! Osobiscie uwazam, że jest to auto na 5 z plusem. Dobra jakosc, piekny wyglad i odpowiednia moc w przedziale okolo 30 tys zl ciezko raczej o bardziej udany samochod!
4,1
~Natalia
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 320i 170KM 125kW
W ciagu 4 lat byly wymieniane amortyzatory przednie(1 wyciekal plyn,wiec wymienione 2) , zacisk hamulca, wtryski, jakis rok temu, teraz cewka, koncowka drazka i do wymiany amortyzator tylny tez wyciekl plyn,wiec do wymiany 2 plus uklad wydechowy nieszczelny. Auto nie ma duzo przejechane wiec uwazam, ze takie wymiany sa niepotrzebne, nie tak szybko.. Komfort jazdy jest niesamowity, zmiana biegow, prowadzenie kierownicy itp. Bajery jak podswietlane klamki gdy jest ciemno i podawanie pasow pasazerom bardzo mi sie podoba. Czesci wiadomo tanie nie sa, ale mialo sie tego swiadomosc przed kupnem. Ogolnie gdybym miala podsumowac to auto to prowadzi sie go doskonale. Mimo ubogosci w BMW wewnatrz, auto daje duzo radosci z jazdy. Zewnetrzna sylwetka coupe jest rownie piekna, lampy moim zdaniem ladniejsze niz w sedanie i piekny oplywowy ksztalt.
4,9
~ZwykłyUzytkownik
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 320d 177KM 130kW
Nigdy nie bylem zwolennikiem. Przekonałem się gdy kolega pozyczyl mi swoje kilka lat temu. Dlugo chorowalem. Mialem BMW Serii 1, ale mi nie wystarczalo. Kupiłem E92, i je uwielbiam. Moze to duze slowo, ale jezdzi sie naprawde super. Jezdze duzo w trasie, nie woze duzo rzeczy, osoby z reguly dwie. Spalanie male, wydatki na serwis jak na razie zerowe. Jezdzi sie wygodnie, uklad jezdny super, przyspieszenie, zawieszenie i hamulce daje bezpieczenstwo, auto zachowuje sie przewidywalnie. Przyzwoite materialy w srodku, jesli ktos szuka auta dajacego prestiz, wygode i ma do wydania ok. 50 tys zl to polecam. Poczatkowo sie obawialem BMW i negatywnych reakcji ludzi, zwiazanych opinia marki, ale kazdy podchodzi ze "Wow, super, bardzo ladne i wogole". Tymbardziej to cieszy, bo oprocz wygody, przyjemnosci prowadzenia i ekonomii (diesel) oraz osiagow (8s do 100km/h). Fajnie jest sie "pokazac" czyms ladnym. Dla KAWALERA swietne auta :)
Średnie spalanie dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92
9,5 – 13,1
l/100 km
6,5 – 9,2
l/100 km
12,3 – 12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,7
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 325i 218KM 160kW
Te wyssane z p&#^y raporty spalania to chyba udostępniają emeryckie leśne dziadki zmieniające biegi przy 1500obrotów, spalanie w mieście na codzienne dojazdy, można się zamknąć w 14l, jako że lubię czasem kogoś wyprzedzić (ten silnik ma 3l r6, ale to nie jest Chrysler czy inny lincoln żeby tym jechać przy 800obrotów cały czas!!!) mam średnie 19l/100, przy upalaniu wciąga 25-30l paliwa na luzie, ale rozsądna jazda 12l do zrobienia, zejście poniżej 10l w dużym zakorkowanym mieście jest absolutnie niemożliwe, jak ktoś kupuje auto z tym silnikiem do jazdy miedzy wioskami to mogę uwierzyć ze ma te 8-10l średnie, ale w zasadzie to jest jazda w trasie, i faktycznie jadąc spokojnie na tempomacie 120-140 na 6tym biegu jest to do zrobienia
11,3
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 335i 306KM 225kW
Spalanie jak to w silniku turbodoładowanym zależy od stopy.w moim przypadku najmniej spalil we wloszech trzymajac sie ograniczen predkosci-9l przy normalniej jezdzie dynamicznej lecz bez szalenstw srednio 11-12l. Miasto to 12-15l chciaz zdażyło mi się też 22l w trybie 0-1 gaz hamulec strzelanie z wydechu :D.wg mojej opinii samochod bezkonkurencyjny jeśli chodzi o spalanie przy tych osiągach. Na chwilę obecną mam 400 koni a silnik bez problemu wytrzymuje podniesienie mocy do 600 :) Samochod nie jest tani w utrzymaniu ale odwzajemnia się fanem z jazdy. Koszt eksploatacji tego pojazdu wg. Doświadczeń moich oraz znajomych to ok 30tys zloty na 100tys km plus oczywiście paliwo. Polecam :)
13,1
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 335xi 306KM 225kW
mam samochód od roku używam głownie na dojazdy (trasy po 20km) głownie miasto mało świateł płynny ruch to REALNE spalanie wyniesie około 14 -15 litrów przy jeździe naprawdę ostrożnej i muskaniu pedału gazu. nie wiem skąd ludzie mają takie dane z kosmosu po 12l czy 10l średnia (proponuje poczytać opinie ludzie na forach bmw).... przy jeździe bez oszczędzania 17-18 (jazda na maksa miałem kiedyś 25l sredniego po przejechaniu 150 km) ogólne rzecz ujmując robiąc trasy po 20 km codziennie w ruchu mieszanym (miejskim) bez kasowania licznika od kilku tankowań bez katowania i przesadnie oszczędnej jazdy średnia jaką obecnie mam na komputerze to 16.1 :)
Wygrzane uszczelki i węże plynu chlodzacego...
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • układ chłodzenia
  • 243 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 5
hej ... dziele sie z wami bo sam korzystam z pomocy innych ... Wiekszosc uszczelek i wezy jest wygrzana pekaja to jak jazda na bombie :) ulatuje z nich plyn a ty tylko czekasz na znak na desce brak plynu chlodzacego aaaa. do wgladu 2 weze zlokalizowane zaraz pod chlodnica oleju, z lewej kruciec peka w srodku i oring robi sie twardy a nasz "grubasek" z prawej juz jest pekniety ale pekniecie chowa sie za fabrycznie zacisnietym pierscieniem od strony chlodnicy oleju(podstawa filtra) Rada zdemontowac od strony podstawy filtra i wsadzic palucha zapewne waz juz jest sparcialy od dolu do tego uwaga na zakladanie poniewaz blizko jest "kolo pasowe alternatora" :) Ps wczoraj stracilem caly plyn w 3 min zanim zakumalem - grozne przy ostrej jezdzie
4 komentarze
PRZEPLYWOMIERZ - MNIEJSZE SPALANIE, LEPSZA REAKCJA NA GAZ, LEPSZE OSIAGI
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • instalacja elektryczna
  • 255 tys. km
hEJ Zaszalalem i mowie a wymiencie mi ten przeplywomierz:) i faktycznie stary to juz na wstepie przeklamywal wskazania i byl zdezelowany, wiec Orginalnie E90 2005 n52b30 jest OEM 7547822 nazwany czujnik temperatury powietrza koszt 350zl,
Problem rozwiązany
2 komentarze
ODMA i jej WężE
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • silnik
  • 243 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Wymiencie odme + weze Nie zalujcie weze sa twarde a odma zapchana ... producent przewiduje to na 100tys km a kto bogatszy niech co 3 wymiane oleju juz wymienia tylko odme badz czysci ... pzdro
2 komentarze
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92