Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 E90-91-92-93 Cabrio E93

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Klasa średnia
Piąta generacja modelu (oznaczony symbolem E90; symbole od E91 do E93 odnoszą się do różnych wersji nadwozia) produkowana w latach 2005-2011. To największy samochód w rodzinie „trójki”. Stylistycznie stanowi rozwinięcie myśli projektowej zastosowanej u jego poprzednika, choć jest od niego nieco bardziej dynamiczny i agresywny. W 2006 roku E90 został wybrany Światowym Samochodem Roku. Był również najlepszym sportowym sedanem w kanadyjskiej edycji konkursu na Samochód Roku. W latach 2009 i 2011 model został poddany drobnym modernizacjom stylistycznym.
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

BMW Seria 3 E90-91-92-93 Cabrio E93 – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4580 mm
Szerokość 1782 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1985 mm
Wysokość 1384 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Rozstaw kół - przód 1500 mm
Rozstaw kół - tył 1507 mm
Zwis przedni 771 mm
Zwis tylny 1049 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1460 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1320 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 210 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Karoseria + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,3
~mkrex
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Cabrio E93 335i 306KM 225kW
Za te pieniądze nie ma w tej cenie drugiego cabrio z twardym dachem cztero/pięciomiejscowego z silnikiem o takiej mocy. Generalnie to dwa samochody w jednym, albo coupe albo cabrio. Niewprawne oko nie zauważy że coupe to tak na prawdę cabrio. W formie coupe mimo swoich lat nie zestarzał się tak bardzo. Szkoda braku LEDów. Przeciwnicy w tych latach z innych stajni już mieli. Silnik łatwo modyfikowalny choć ze stajni Audi 3.0 tfsi na kompresorze jednak idzie za te same pieniądze bardziej zwiększyć moc. Bardzo ciężkie auto. 1800 kg. Z automatem jeszcze cięższe. Prawdopodobnie z powodu składanej konstrukcji dachu i wzmocnienia konstrukcji. Do tego brak xdrive które jeszcze by zwięskszyło masę.
4,3
~Jasio
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Cabrio E93 320i 170KM 125kW
Samochód użytkuje na codzień od ponad dwóch lat. Dokonane naprawy uznać mogę za standardowe. Zawieszenie, hamulce płyny etc. Przez moment pojawiło się tzw ciągnięcie skrzyni na trzymanym hamulcu przy biegu D ale ustało po wymianie oleju w skrzyni wraz z misą. Jedyny odczuwalny przeze mnie problemem w tym samochodzie wynika z wybranego silnika. 2.0 benzyna to za mało aby skutecznie rozpędzać ten ciężki przez wzmocnioną konstrukcje wóz ( a może mam złe przyzwyczajenia z poprzednich aut z większymi motorami?). Niezależnie jednak od braku mocy silnik ten pracuje po prostu za głośno. Zdecydowanie bardziej polecam 2,5 lub 3.0 benzynę. Diesle z przyczyn oczywistych radzę odpuścić chyba, że ktoś lubi czuć ciągle frytki jadąc bez dachu w słoneczny dzień. Nie zawiodłem się na tym samochodzie i kupiłbym go ponownie tylko, że z większym motorem. BMW nie zawiodło także co do elektryki i uszczelnienia dachu wszystko pracuje płynnie i bezawaryjnie.
3,7
~Maciej
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Cabrio E93 320i 170KM 125kW
Możę, gdyby nie ten silni N43B20 - byłoby fajnie. Może fakt, kupiłem samochód 10 letni, niby z polskiego salonu z niewielkim przebiegiem 160 tys., ale doprowadzenie tego silnika do porządku kosztowało mnie już 10 tys. i do końca nie wiem czy będzie ok. Wiem, samochód cabrio, bardziej do relaksu niż do jazdy na codzień i z tym się godzę. Ale z dolewaniem 1 litra oleju na 1500 km, popsutymi 2 wtryskami, inoxem, łańcuchem rozrządui kilkoma innymi rzeczami w BMW z przebiegiem 160 tys. ciężko się pogodzić.
Średnie spalanie dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Cabrio E93
8,3 – 12,3
l/100 km
7,3 – 9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,8
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Cabrio E93 335i 306KM 225kW
Samochód na oponkach 18 calowych 235mm Pali przy 100km/h 7L Przy 120km/h 8.6L Przy 140km/h 9.5/10L Korzystanie z silnika i zabawa przy dynamicznej jeździe jaką daje ten silnik to 13-17L Jazda zróżnicowana przy wyprzedaniu co jakiś czas nie sprawdzaniu dźwięku w każdym tunelu jaki jest to między 10,5-13l Wszystko powyżej odnosi się do silnika ciepłego wraz z olejem w skrzyni jak i silniku. Przy krótkich trasach do 15km przy temperaturach 0 stopni. Samochód mimo chwili oddechu na postoju pali około 14-17l
12,7
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Cabrio E93 330i 272KM 200kW
Trasa normalna jazda, ale bez bardzo dużych szaleństw około 9 litrów - jak na tę moc znakomity wynik Trasa z szaleństwami około 11 litrów Miasto (samo miasto na zimnym silniku, krótkie odcinki) zawsze około 15-17litrów Miasto na ciepłym silniku bez korków od 13 do 15 litrów Generalnie samochód polecam na wypady za miasto bez dachu - najlepiej ciepłymi wieczorami. Naprawdę mało pali na to co potrafi i ten dźwięk rzędowej szóstki ;) Posiadam wersje M-Pakiet na długich trasach czuć już twardsze zawieszenie na 19 calowych felgach troszkę twardo. Jednak jak na tę masę świetnie trzyma się w zakrętach. Silnik kompletnie bezobsługowy mimo bezpośredniego wtrysku - brak turbiny, łańcuszek rozrządu. Generalnie wymieniać olej i filtry bo w zasadzie nie ma się co zepsuć. Gdybym miał wybierać jeszcze raz wybrałbym coupe - jazda bez dachu w gorące dni wcale do przyjemnych nie należy a samochód jest naprawdę sporo cięższy od coupe i o wiele mniej sztywny co czuć na zakrętach. Fajna sprawa (przynajmniej w moim przypadku) ze składanym tylnym oparciem kanapy. Pojemność bagażowa znacznie się zwiększa kiedy podróżujemy w dwie osoby.
10,6
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Cabrio E93 330d 231KM 170kW
Automat. Samochód po programie na 290KM. Moment obrotowy sporo większy niż M3. Dzięki temu wrażenia z jazdy są naprawdę świetne. Zejście poniżej 10L w zakorkowanym mieście (Gdańśk) jest niemożliwe. Przy "deptaniu" od świateł do świateł 13+. Natomiast w trasie 8-8.5 jest wykonalne. Auto dużo mniej awaryjne od poprzedniego 320d e91. Spalanie średnio 2l większe ale osiągi bez porównania. Naprawdę nie warto kupować 320 w e90.
Wygrzane uszczelki i węże plynu chlodzacego...
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • układ chłodzenia
  • 243 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 5
hej ... dziele sie z wami bo sam korzystam z pomocy innych ... Wiekszosc uszczelek i wezy jest wygrzana pekaja to jak jazda na bombie :) ulatuje z nich plyn a ty tylko czekasz na znak na desce brak plynu chlodzacego aaaa. do wgladu 2 weze zlokalizowane zaraz pod chlodnica oleju, z lewej kruciec peka w srodku i oring robi sie twardy a nasz "grubasek" z prawej juz jest pekniety ale pekniecie chowa sie za fabrycznie zacisnietym pierscieniem od strony chlodnicy oleju(podstawa filtra) Rada zdemontowac od strony podstawy filtra i wsadzic palucha zapewne waz juz jest sparcialy od dolu do tego uwaga na zakladanie poniewaz blizko jest "kolo pasowe alternatora" :) Ps wczoraj stracilem caly plyn w 3 min zanim zakumalem - grozne przy ostrej jezdzie
4 komentarze
PRZEPLYWOMIERZ - MNIEJSZE SPALANIE, LEPSZA REAKCJA NA GAZ, LEPSZE OSIAGI
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • instalacja elektryczna
  • 255 tys. km
hEJ Zaszalalem i mowie a wymiencie mi ten przeplywomierz:) i faktycznie stary to juz na wstepie przeklamywal wskazania i byl zdezelowany, wiec Orginalnie E90 2005 n52b30 jest OEM 7547822 nazwany czujnik temperatury powietrza koszt 350zl,
Problem rozwiązany
2 komentarze
ODMA i jej WężE
  • BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010
  • silnik
  • 243 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Wymiencie odme + weze Nie zalujcie weze sa twarde a odma zapchana ... producent przewiduje to na 100tys km a kto bogatszy niech co 3 wymiane oleju juz wymienia tylko odme badz czysci ... pzdro
2 komentarze
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Cabrio E93