Szukaj

Informacje o BMW Seria 1 F20-F21 Hatchback 5d 125d 218KM 160kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia
Słabsze warianty benzynowe maja pod maską ten sam, 1.6-litrowy silnik, który dzięki doładowaniu osiąga różną moc. 102KM lepiej sobie odpuścić, 136KM to już dobra propozycja na co dzień, a 170KM – tu już można poczuć adrenalinę. Szczególnie mocniejsze warianty są elastyczne i chętne do pracy. 2-litrowy 125i oraz sportowy M1 to już wyższa półka i przednia zabawa – naprawdę wgniatają w fotel. A diesle? Podstawowy 114d 95KM i 116d 116KM trochę pogrążają ten samochód na drodze, chociaż w tym drugim przypadku dynamika do około 100km/h jest dość znośna. Ale to BMW – do charakteru auta znacznie lepiej pasuje wariant 143-konny. Mocniejsze silniki 184 i 218KM to już kaprys, którego mimo wszystko można szybko pokochać.
czytaj więcej
Powagosław
Nie spodziewałem się rewolucji i nowa Seria 1 jest naturalną konsekwencją modelu pierwszej generacji. Jest przy tym bardziej zadziorna i chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna. Ale dzięki temu chyba żaden kompakt tak mocno nie odróżnia się od konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Dziękuję BMW Serii 1 za to, że jest. Dzięki niej, utwierdzam się w przekonaniu, że wciąż rozumiem i nadążam za uciekającym światem. Słońce wciąż wstaje, zimą jest zimno, Seria 1 wciąż jest brzydka. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 218 KM (160 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 1500-2500 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Całokształt - Stosunek jakość/cena
BMW Seria 1 F20-F21 Hatchback 5d