Szukaj

Informacje o BMW i3 Hatchback i3

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Auta małe
Miejski model segmentu A napędzany silnikiem elektrycznym, produkowany od 2013 roku. Pierwszy w historii samochód BMW stworzony od podstaw pod kątem zastosowania w nim tego typu napędu. Samochód jest również pierwszym w nowej gamie modeli niemieckiej marki – BMW i, która ma oferować ekologiczne auta nowej generacji. Pierwowzorami i3 były prototypy o nazwie Mega City Vehicle (rok 2011) oraz i3 Concept Coupe (rok 2012), jednak tak naprawdę prace nad tą rodziną elektrycznych pojazdów marki prowadzone były od roku 2007. Projektantem i3 jest Richard Kim.
czytaj więcej
Powagosław
Design nadwozia może budzić kontrowersje (choć wnętrze bardzo ciekawe), ale celem tego auta jest wyróżnianie się na tle samochodów z „tradycyjnym” napędem. W dodatku stworzenie w tym segmencie grupy premium może być pionierskim krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy to futurystyczna wersja Audi A2? Sorry, to BMW. Zatem przeszarżowany jak samochód przyszłości z jakiegoś szalonego filmu s-f z lat 90. „Sędzia Dredd”? ~Luzacjusz

BMW i3 Hatchback i3 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 9,9 m
Promień skrętu 4,95 m
Długość 3999 mm
Szerokość 1775 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2039 mm
Wysokość 1578 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Rozstaw kół - przód 1571 mm
Rozstaw kół - tył 1576 mm
Zwis przedni 707 mm
Zwis tylny 722 mm
Prześwit 140 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1007 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 946 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1392 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1281 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1100 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 260 l
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Układ jezdny - Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla BMW i3 Hatchback i3
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

127
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny +R2/647 170KM 125kW
Miałem Renault Zoe, następnie Nissan Leaf, ostatnio Tesla model 3 a obecnie mój Faworyt czyli BMW i3 z Range Extender. To najlepsze auto jakie użytkuje. Idealne do miasta ale w trasie również sobie poradzi pod warunkiem że max prędkość 100 km/h. W mieście przejechanie 100 km kosztuje mnie 11 zł, jeżeli bateria mi się wyładuje do ok 10%, mając range extender czyli mały silniczek, generator prądu, można jechać dalej, zbiornik paliwa tylko 9-10 litrów max ale testowałem spalanie po mieście Warszawa, spalanie wynosi 3-4 L na 100 km jadąc na wyładowanej baterii. Znam osobę która tym bmw czy i3 BMW range extender z akumulatorem 60 Ah, jeździ po całej Europie i na liczniku nabił 278 tyś km, auto nie do zajechania, a silnik spalinowy 2 cylindry 8 zaworów, prosty w naprawie, regeneracji, ale póki co niema potrzeby remontu. Wymiana oleju co 2 lata zaleca producent, ja wymieniam co rok czyli.. obliczyłem że na silniku spalinowym przejeżdżam rocznie 800 Km czyli tyle co nic, resztę jadę na prądzie. Polecam z całego serca wersję TYLKO i Wyłącznie BMW i3 z Range Extender czyli z tzw. REX. Korozja nigdy nie wystąpi w tym aucie. PS. przyspieszenie od 0 do 60 km/h... około 3 sekundy, do setki ma poniżej 8 sekund więc super... ALE.. na światłach.. w stolicy... autka 400 koni nie mają szans ze mną na starcie czyli od zera do 50 km/h. Tylko Tesla mnie potrafi wyprzedzić na światłach.. i to jeszcze nie każdy model :) Kocham to auto ! Mając benzynkę w baku możesz dojechać na koniec świata :D... a Tesla.. ? śmiech na sali.. i cena Tesli nieproporcjonalna do zasięgu i jakości, miałem to wiem. Porażka ! (Skrzynia biegów)
127
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny +R2/647 170KM 125kW
Posiadam wersję z Range Extender więc zasięg jest tak odległy byle tylko paliwo benzyna była w zbiorniku. Można zwiedzić całą Europę tym autkiem. Zwiedziłem kilka krajów. Jazda w mieście do zasięg na baterii 140-160 km, jazda po całkowitym wyczerpaniu baterii, wtedy autko jeździ nadal na prądzie ale z range extender, spalanie benzyny w mieście to 4 L/100 km, spalanie na trasie 100-120 km/h niestety spalanie 8-10 L/100 KM, auto jest idealne do miasta i uwielbia korki bo wtedy nic nie spala ani nie zużywa energii. Polecam z całego serca. Zakochałem się w tym aucie na maxa a miałem już ponad 40 aut. To zostanie do końca mojego życia :) (Skrzynia biegów)
197
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny 170KM 125kW
BMW i3 Hatchback i3