Mikrosamochód (zaliczany do segmentu A) produkowany w latach 1957-1959. Pierwszy powojenny samochód budżetowy BMW, uważany za następcę przedwojennego modelu 3/20. Spokrewniony ze słynną Isettą. Niemiecka marka potrzebowała swojego własnego auta budżetowego (Isetta powstawała na licencji firmy Iso), większego od Isetty i zdolnego do pomieszczenia czterech osób. Mimo większej funkcjonalności, auto nigdy nie dorównało popularnością swojemu pierwowzorowi, według różnych szacunków sprzedano ok. 35 tys. egzemplarzy modelu 600. Jego następcą został BMW 700.
czytaj więcej
Poprawiona wersja Isetty, która, odwrotnie niż ona, zupełnie paradoksalnie, okazała się rynkowym niepowodzeniem. Ale posłużyła BMW w stworzeniu modelu 700, jednym z tych, który uratował markę przed upadkiem na przełomie lat 50/60.
~Powagosław
Ciekawe to byÅ‚y czasy dla BMW. Czego nie dotykali konstruktorzy marki, ta posuwaÅ‚a siÄ™ do przodu, coraz bliżej… finansowej przepaÅ›ci. 507 – klapa (choć wóz piÄ™kny), 502 – przestarzaÅ‚y i niemodny, 503 – za drogi, popyt zerowy. No i 600, czyli historia o tym, jak lepsze jest wrogiem dobrego.
~Luzacjusz