Szukaj

Informacje o Bentley Continental I S 6.7 320KM 235kW 1994-1995

Lata produkcji: 1994 – 1995
Segment: Auta luksusowe
Luksusowy samochód sportowy (segment G) o nadwoziu coupe produkowany od 2003 roku. Model został wprowadzony na rynek jako następca Continentala R i Continentala T. Zgodnie z koncepcją, Continental miał być „tanim” Bentleyem i takim jest w istocie, jeśli tylko porównamy jego cenę z topowymi: Arnage czy Azure. Projektantem Continentala GT był Dirk van Braeckel, szef designerów Bentleya. Czterodrzwiową wersją modelu jest Continental Flying Spur, natomiast wersją kabrio – Continental GTC.
czytaj więcej
Powagosław
„Więc masz tego taniego Bentleya?”. Hasło „tani Bentley” brzmi równie absurdalnie, co krzywdząco dla właścicieli tego auta. A samo auto? Cóż, jego wygląd to niejako cena, jaką ta szlachetna marka płaci za nowoczesność. Jej wysokość też nie jest oczywista. ~Powagosław
Luzacjusz
Blask każdego Bentleya jest przytłaczający. Ale jeśli bardziej wytężyć wzrok, akurat ten ma w sobie coś ze Skody. Może dlatego, że jego projektant jeszcze niedawno rysował w Volkswagenie poczciwe Skodiczki. Mało Bentleya w tym Bentleyu. ~Luzacjusz
Produkowany od 1994 do 1995 roku
Pojemność skokowa 6750 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 320 KM (235 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 650 Nm przy 2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Bentley Continental I S