Luksusowy samochód sportowy (segment G) o nadwoziu coupe produkowany od 2003 roku. Model został wprowadzony na rynek jako następca Continentala R i Continentala T. Zgodnie z koncepcją, Continental miał być „tanim” Bentleyem i takim jest w istocie, jeśli tylko porównamy jego cenę z topowymi: Arnage czy Azure. Projektantem Continentala GT był Dirk van Braeckel, szef designerów Bentleya. Czterodrzwiową wersją modelu jest Continental Flying Spur, natomiast wersją kabrio – Continental GTC.
czytaj więcej
„Więc masz tego taniego Bentleya?”. Hasło „tani Bentley” brzmi równie absurdalnie, co krzywdząco dla właścicieli tego auta. A samo auto? Cóż, jego wygląd to niejako cena, jaką ta szlachetna marka płaci za nowoczesność. Jej wysokość też nie jest oczywista.
~Powagosław
Blask każdego Bentleya jest przytłaczający. Ale jeśli bardziej wytężyć wzrok, akurat ten ma w sobie coś ze Skody. Może dlatego, że jego projektant jeszcze niedawno rysował w Volkswagenie poczciwe Skodiczki. Mało Bentleya w tym Bentleyu.
~Luzacjusz