Szukaj

Informacje o Audi TT 8S Roadster TTS 2.0 TFSI 310KM 228kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 – 2016
Segment: Auta sportowe
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. Stylistycznie TT 8S kontynuuje tradycje swoich poprzedników, wygląd auta nieznacznie zmienił się w porównaniu do modelu 8J. Niemal identyczne są też jego rozmiary, choć dzięki nowocześniejszym materiałom, waga samochodu spadła o ok. 50 kilogramów. Nowy TT został zbudowany na płycie podłogowej Volkswagen Group MQB Platform, którą dzieli m.in. z Audi A3 i VW Golfem. Mocniejszą wersją auta jest model TTS, następca Audi TT RS.
czytaj więcej
Powagosław
Nie mogło być rewolucji, nie ta marka, nie ta filozofia, a i sam TT żadnych gwałtownych ruchów nie potrzebował. Audi najlepiej wychodzi delikatne poprawianie swoich samochodów. Wyszło i tym razem. ~Powagosław
Luzacjusz
Może to nie to samo, co Porsche 911, ale kształty TT są już marką samą w sobie. No tak, przyzwyczailiśmy się, złośliwie porównujemy z Golfem. Spragnionych wrażeń zachęcam do zajrzenia do środka tego auta. Tam kryje się designerska ziemia obiecana. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 310 KM (228 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1800-5700 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje Moc max w zakresie 5800-6200 obrotów.
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Quattro
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
2,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Audi TT 8S Roadster TTS 2.0 TFSI 310KM 228kW 2015-2016
11,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,5
Liczba komentarzy: 1
Audi TT 8S
Roadster TTS 2.0 TFSI 310KM 228kW
Krótka piłka. Po przejechaniu 30 tys w jeździe mieszanej, mniej więcej po połowie średnie zużycie 12,8. Tak pokazuje komputer. Podkładając jajko pod gaz osiągnąłem 7,8. Jak odpuściłem to 40. Taka jest prawda. Jeżeli kupujesz auto poniżej 5 sek do setki, to zapomnij o niskim spalaniu. Kup inne, jeżeli jesteś oszczędny. Ale ten moment obrotowy, bardzo sprawny silnik i bez problemu wyprzedza w każdej sytuacji drogowej. Nie bierze oleju, jak poprzednik. Problem z otwieraniem drzwi podczas mrozu. Metoda jest taka: najpierw otwieramy bagażnik, wyciągamy odmrażacz do szyb, spryskujmy uszczelki, chowamy odmrażacz do bagażnika. Po chwili otwieramy drzwi. Jeżeli postąpimy inaczej podczas mrozu i od razu otworzymy drzwi, to nie pojedziemy, bo zadziała blokada domykania szyb i trzeba czekać Ok. Pół, lub godziny jak odpuści. Dlatego wskazany garaż. Generalnie Ci co maja takie auto, drugim jeżdżą w sezonie zimowym, ja używam go na okrągło. Jestem rozczarowany jakością klocków hamulcowych. Musiałem wymienić po 29 tys, mimo iż jeżdżę wolno i delikatnie.
12,0
Audi TT 8S
Roadster TTS 2.0 TFSI 310KM 228kW
Audi TT 8S Roadster TTS