Może i kojarzy siÄ™ głównie z mruczÄ…cymi silnikami benzynowymi, ale TT drugiej generacji można dostać też z dieslem pod maskÄ…. Ma 2.0l i 170KM. Jego dynamika zupeÅ‚nie wystarczy, a spalanie miÅ‚o rozczaruje na stacji benzynowej. Prawdziwa zabawa czeka jednak pod innym adresem. NajsÅ‚abszy benzynowy motor ma 1.8l, doÅ‚adowanie i 160KM – generuje podobne emocje do diesla, czyli jest wystarczajÄ…cy. Motor 2.0l jest droższy i dodaje trochÄ™ wiÄ™cej pikanterii, którÄ… faktycznie czuć. Jego moc waha siÄ™ w granicach 200-272KM, Å›wietnie wchodzi na obroty i warto wyÅ‚ożyć na niego gotówkÄ™, bo idealnie oddaje temperament wozu. WiÄ™kszy, 3.2l motor to zÅ‚oty Å›rodek – ma 250KM, jest trochÄ™ mniej oszczÄ™dny, ale spodoba siÄ™ miÅ‚oÅ›nikom pomruku widlastych „szóstek”.
czytaj więcej
Nie mogło być rewolucji, nie ta marka, nie ta filozofia, a i sam TT żadnych gwałtownych ruchów nie potrzebował. Audi najlepiej wychodzi delikatne poprawianie swoich samochodów. Wyszło i tym razem.
~Powagosław
Może to nie to samo, co Porsche 911, ale kształty TT są już marką samą w sobie. No tak, przyzwyczailiśmy się, złośliwie porównujemy z Golfem. Spragnionych wrażeń zachęcam do zajrzenia do środka tego auta. Tam kryje się designerska ziemia obiecana.
~Luzacjusz