Szukaj

Informacje o Audi TT 8J Roadster 2.5 TFSI 340KM 250kW 2009-2010

Lata produkcji: 2009 – 2010
Segment: Auta sportowe
Może i kojarzy siÄ™ głównie z mruczÄ…cymi silnikami benzynowymi, ale TT drugiej generacji można dostać też z dieslem pod maskÄ…. Ma 2.0l i 170KM. Jego dynamika zupeÅ‚nie wystarczy, a spalanie miÅ‚o rozczaruje na stacji benzynowej. Prawdziwa zabawa czeka jednak pod innym adresem. NajsÅ‚abszy benzynowy motor ma 1.8l, doÅ‚adowanie i 160KM – generuje podobne emocje do diesla, czyli jest wystarczajÄ…cy. Motor 2.0l jest droższy i dodaje trochÄ™ wiÄ™cej pikanterii, którÄ… faktycznie czuć. Jego moc waha siÄ™ w granicach 200-272KM, Å›wietnie wchodzi na obroty i warto wyÅ‚ożyć na niego gotówkÄ™, bo idealnie oddaje temperament wozu. WiÄ™kszy, 3.2l motor to zÅ‚oty Å›rodek – ma 250KM, jest trochÄ™ mniej oszczÄ™dny, ale spodoba siÄ™ miÅ‚oÅ›nikom pomruku widlastych „szóstek”.
czytaj więcej
Powagosław
Nie mogło być rewolucji, nie ta marka, nie ta filozofia, a i sam TT żadnych gwałtownych ruchów nie potrzebował. Audi najlepiej wychodzi delikatne poprawianie swoich samochodów. Wyszło i tym razem. ~Powagosław
Luzacjusz
Może to nie to samo, co Porsche 911, ale kształty TT są już marką samą w sobie. No tak, przyzwyczailiśmy się, złośliwie porównujemy z Golfem. Spragnionych wrażeń zachęcam do zajrzenia do środka tego auta. Tam kryje się designerska ziemia obiecana. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2480 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 340 KM (250 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 1600-5300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 82,5 x 92,8 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7
Audi TT 8J Roadster