Szukaj

Informacje o Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 218KM 160kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 2967 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 218 KM (160 kW) przy 3250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 500 Nm przy 1250-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Piotr 33 Lca
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Jest to samochód bliski ideału.Jest duży i pakowny,mocny i szybki a jednocześnie oszczędny jeśli chodzi o spalanie. Jest komfortowy już w podstawowej wersji a duże koła i wysokie opony to idealne rozwiązanie na nasze polskie drogi. Na chwilę obecną bezkonkurencyjny. VW Touareg jest starszy technologicznie, Mercedes ML jest po prostu gorszy, GL jest dużo drozszy,BMW X5 ma w podstawie silnik 2.0 i awaryjna elektronikę, XC90 odpada że względu na silnik 2.0 a jakość wykonania mimo wszystko trzeszczaca, RX ma paliwozerny silnik 2.0 a hybryda słaba skrzynie CVT.Bentayga jest za droga :-) i to chyba jedyny lepszy suv. Cayenne jest drogie i mniejsze. Innej konkurencji nie widzę. Nowe Q7 w podstawowej wersji z rabatem dla niektórych grup zawodowych kosztuje 240 tys zł i proszę mi wierzyć ta podstawowa wersja jest wspaniała chyba że ktoś musi mieć skórę i bajerki wtedy cenę można podwoić :-) Polecam salon Porsche Poznan Franowo zajmują się tam i zamawiają wersje bliżej podstawy w innych salonach lubują się w Q7 za pół miliona
5,0
~zibonek
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Przed zakupem odbyłem jazdy próbne samochodami wszystkich producentów w tej klasie. Po jazdach nie miałem najmniejszych wątpliwości - to auto nie ma konkurencji i im więcej kilometrów przejechałem, tym bardziej jestem zadowolony z zakupu.
4,9
~Bartek
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Od lat planowałem zakup dużego suva klasy wyższej i padło właśnie na AUDI Q7, które jest obecnie najnowocześniejszą tego typu konktrukcją w klasie. Konkurować z Audi może jeszcze Volvo, jednak prócz znakomitego designu przegrywa 1. silnikiem, 2. licznymi usterkami, 3. gorszym finansowaniem 4. utratą wartości - mało prestiżowa marka, która jedynie aspituje do premium.
Średnie spalanie dla Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 218KM 160kW 2015-2018
8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Często korzystam z tego serwisu podczas analizy różnych parametrów samochodów którymi jestem zainteresowany, więc postanowiłem umieścić swoje dane, tym bardziej, że jest to samochód, którego ocen jest bardzo mało. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zużyciem paliwa w tym samochodzie. Przejechałem już 12 tys. km od nowości. Spalanie średnie komunikowane przez komputer w chwili obecnej 7,8l/100km o samego początku. Jazda mieszana. Mało autostrad w tym okresie, nawet bardzo mało. Nie wypowiem się na temat spalania przy bardzo dużych prędkościach. W mieście nie spalił mi więcej aniżeli 10l/100km. W trasie gdy dość ostro go traktuję również 10l/100km. Udało mi się zejść do 5,4l/100km w trasie "muskając" pedał hamulca i nie dodając gazu jeśli trzeba było by hamować. Całkiem sprawnie poruszając się w trasie spalam około 6,8-7,5l/100km.
6,8
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Na razie wydatów oprócz zakupu i paliwa brak. Pakiet serwisowy do 60 tyś. w cenie auta. Jak na swoje gabaryty masę i pojemność, stały napęd 4x4, samochód bardzo ekonomiczny. Na trasie Kraków Poznań i z powrotem, bagaż i pięć osób jazda na autostradzie max 150 km/h średnio wyszło 7,3 l. Tyle samo na tej trasie palił mi sharan 1,9tdi, z takim samym obciążeniem i prędkością maksymalną. Na trasie lokalnej nie trzymając cały czas nogi w podłodze, jadąc ekonomicznie ale sprawnie czyli jak ja to nazywam normalnie max. do 110-120km/h nie będzie niczym dziwnym spalanie w granicach 5,8 - 6,5 l/100. W ruchu miejskim przy spokojnej jeździe trzeba liczyć 9-10 l/100. W ekonomicznej jeździe pomaga wolne koło i komputer. Oczywiście jeśli na każdych światłach będziemy chcieli udawadniać jaki to mamy szybki samochód to te wartości są poza zasięgiem.
8,5
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Bierze olej od nowosci. 1l na 5-10kkm lub wiecej przy dynamicznej jezdzie. Producentvdaje wieksze luzy na piersciebiach, stad mniejsze opory silnika i mniejsze spalanie, ALE przez to bierze olej. Kazda sztuka.
Audi Q7 II SUV