Szukaj

Informacje o Audi Q7 II SUV 3.0 50 TDI 286KM 210kW 2018-2019

Lata produkcji: 2018 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszyÅ‚ swoje rozmiary, a także, dziÄ™ki wykorzystaniu nowoczeÅ›niejszych materiałów nadwozia – również wagÄ™ (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którÄ… dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. DostÄ™pny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowujÄ…c proporcje: A8 na dużych koÅ‚ach. Czy to źle? Może potencjalni klienci doceniÄ… fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualnÄ… modÄ…. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie bÄ™dzie atutem tego auta. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2019 roku
Pojemność skokowa 2967 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 286 KM (210 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 600 Nm przy 2250-3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 83 x 91,4 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Silnik

Usterki Audi Q7 II

Liczba wpisów: 18
Samochód nie odpala i nie kręci po włączeniu start stop i pedału hamulca
  • Audi Q7 II SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW od 2019
  • silnik
  • 26 tys. km
Samochód nie odpala i nie kręci po włączeniu start stop i pedału hamulca. Mogę wyjść z samochodu, zamknąć go i z powrotem otworzyć i zapali. Zauważyłem, że najlepiej wejść do auta, włączyć bez pedału start/stop, odczekać chwilę i wtedy już z hamulcem odpalić. Wtedy wszystko działa poprawnie. Czekam na informację z serwisu, ale długo im schodzi z oddzwonieniem.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Awaria systemu SOS
  • Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 218KM 160kW 2015-2018
  • instalacja elektryczna
  • 130 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 1
Co chwilę głośny pisk ostrzegawczy i komunikat awaria systemu SOS - udaj się do serwisu. Usterka typowa, prawdopodobnie zbyt krótka fabryczna wiązka kabli. Niestety auto po gwarancji, będzie spory koszt.
Awaria systemu AdBlue
  • Audi Q7 II SUV Facelifting
  • inne
  • 25 tys. km
W terminie typowym dla konieczności dolania AdBlue (po przejechaniu ok. 25 tys. kilometrów) pojawił się komunikat "Dolej AdBlue" oraz zapaliła się kontrolka "check engine". Po dolaniu AdBlue komunikaty znikły, ale pojawiły się szybko z powrotem. Okazało się, że w systemie AdBlue była nieszczelność, a płyn katalityczny wyciekał i zalewał silnik.
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Audi Q7 II SUV