Szukaj

Informacje o Audi Q7 II SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW od 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 roku
Pojemność skokowa 2967 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 286 KM (210 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 600 Nm przy 2250-3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Piotrek
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Bardzo komfortowe, pojemne i żwawe auto. Przed zakupem brałem pod uwagę: BMW X5 i X6, Mercedes GLE, Porsche Macan, Jaguar F-Pace i Audi Q7 i Q8. Każdym z nich odbyłem jazdy testowe. W Mercedesie nie przypadły mi do gustu tandetne pachnące mega tanizną zegary i panel sterujący. Porsche odpadło z racji małej pojemności jak na moje potrzeby. To samo z F-Pace. Q8 i X6 odpadły z racji ściętego "tyłka", który również pomniejszył mi pojemność bagażnika. Po jazdach testowych X5 i Q7 wybór mógł być tylko jeden - Q7. Auto większe, lepiej wyciszone, więcej miejsca w środku, pojemniejsze. Auto mam od lipca 2020. Przejechałem nim już 42.000 km. Jest super autem na dalekie trasy.
4,7
~PawelR
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Miałem też wersję przedliftową. TO bardzo dobry samochód i praktycznie bezawaryjny. Poprzednik 2016, którym jeżdziłem 5 lat miał dwie awarię z czego jedna była wynikiem ingerencji gryzonia w instalację adblue a druga to zamek wlewu paliwa, który po prostu zablokował klapkę na amen. To wszystko.
4,4
~Janusz
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Kolejne moje q7. Komfort i elektronika bez zastrzeżeń. Jestem bardzo zadowolony. Nie ma jednak róży bez kolców - lakier pomimo nałożonej ceramiki rysuje się od patrzenia. Poza tym zauważyłem że skrzynia czasem wydaje dziwny dźwięk, jednak dopóki jest na gwarancji nie przejmuję się tym.
Średnie spalanie dla Audi Q7 II SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW od 2019
9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto z salonu odebrane w lipcu 2023 do tej pory przejechane 33k km Średnie spalanie z 33k km to 9,7l/100km Nie wiem jak inni są w stanie zejść niżej chyba że nie lubią jeździć tym autem i się wloką. W trasie jak robię po 500/600km średnie spalanie ok 10l Auto przeważnie 5osob i bagaże, prędkość zawsze 140++ W mieście 10/12l Żądło jeżdżę krotkie odcinki podmiejskie z prędkościami do 100km - jak się zdarzy to spalanie potrafi zaskoczyć in plus. Ale umówmy się jak na dużego SUVa z mocnym i dynamicznym silnikiem to średnie spalanie ok 10l nie jest nadal złe Żona w BMW 118i ma średnie 8,3l/100 a trudno porównywać te dwa auta. Z samochodu jesteśmy zadowoleni, w przyszłym roku biorę nowy na wynajem i zastanawiam się tylko nad 55TFSIe , ale wszystko zależy jak tam będzie ze spalaniem w trasach bo tego się trochę boję przy mojej nodze :) Ogólnie polecam - u nas przy 5osobowej rodzinie nie ma lepszego wyboru (bo ani X7 ani GLS nie mają tylnej kanapy z 3 osobnymi fotelami)
8,9
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Autostrada do 130km/h ok 8,3-8,9l, do 140km/h 9,0-10l, 150-160km/h ok 11l, miasto - korki, światła itp 10-11l, trasy poza miastem, lokalnie średnio ok 65-80km/h 7,8 - 8,5l, samochód bardzo dobry, wszechstronny i pakowny, rodzina pięć osób + pies spokojnie mogą podróżować, minus - każdorazowo trzeba wybrać użytkownika na pulpicie oraz w androidzie no i brak regulacji zagłówka w przypadku zintegrowanych siedzieć ale to wiadomo :) .
8,0
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Wynik 6,0l osiągnąłem w drodze z Kołobrzegu do Warszawy przy lekko obciążonym samochodzie, żeby osiągnąć wynik 10l trzeba mocno się natrudzić mając przy tym ogrom frajdy, auto rewelacyjnie trzyma się w zakrętach, jedyny minus to to opóźnienie w reakcji gazu
Audi Q7 II SUV Facelifting