Szukaj

Informacje o Audi Q7 II SQ7 4.0 TDI 435KM 320kW 2016-2019

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2019 roku
Pojemność skokowa 3956 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 435 KM (320 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 900 Nm przy 1000-3250 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Yaretzky
Audi Q7 II
SQ7 4.0 TDI 435KM 320kW
Bardzo duży i wygodny SUV. Trasy autostradowe połyka komfortowo i w mgnieniu oka. Elegancki (pakiet black) i bardzo szybki. Samochód klasy wyższej, co czuć w prowadzeniu, komforcie jazdy (pneumatyczne zawieszenie, skrętna oś tylna) i oczywiście w przyśpieszeniu. Budzi respekt na drodze wśród innych kierowców. Koszt bieżącej eksploatacji (paliwo, serwis, ubezpieczenie), w porównaniu do Forda Mondeo, którego miałem wcześniej, wynosi około 220%-250%. Nie jest to więc na pewno samochód "ekonomiczny" ale nie ma też porównania z Mondeo. Przyjemność z jazdy w Audi jest o klasę albo dwie wyżej, mimo, że Mondeo to był bardzo dobry i wygodny samochód.
4,7
~Yaretzky
Audi Q7 II
SQ7 4.0 TDI 435KM 320kW
Bardzo duży i wygodny SUV. Trasy autostradowe połyka komfortowo i w mgnieniu oka. Elegancki (pakiet black) i bardzo szybki. Samochód klasy wyższej, co czuć w prowadzeniu, komforcie jazdy (pneumatyczne zawieszenie, skrętna oś tylna) i oczywiście w przyśpieszeniu. Budzi respekt na drodze wśród innych kierowców. Koszt bieżącej eksploatacji (paliwo, serwis, ubezpieczenie), w porównaniu do Forda Mondeo, którego miałem wcześniej, wynosi około 220%-250%. Nie jest to więc na pewno samochód "ekonomiczny" ale nie ma też porównania z Mondeo. Przyjemność z jazdy w Audi jest o klasę albo dwie wyżej, mimo, że Mondeo to był bardzo dobry i wygodny samochód.
3,5
~Adam
Audi Q7 II
SQ7 4.0 TDI 435KM 320kW
Auto ma źle zestrojoną skrzynie, duże czasy zwłoki przy ruszaniu szczególnie jeśli chcemy przyspieszyć zaraz po skręcie. Dodatkowo przy przebiegu 70.000 zaczęły pojawiać się problemy z silnikiem i zapocenia. Wymieniłem na nowy model SQ7, z benzyną i jest znacznie lepiej z osiągami.
Audi Q7 II SQ7