Szukaj

Informacje o Audi Q7 II Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszyÅ‚ swoje rozmiary, a także, dziÄ™ki wykorzystaniu nowoczeÅ›niejszych materiałów nadwozia – również wagÄ™ (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którÄ… dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. DostÄ™pny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowujÄ…c proporcje: A8 na dużych koÅ‚ach. Czy to źle? Może potencjalni klienci doceniÄ… fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualnÄ… modÄ…. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie bÄ™dzie atutem tego auta. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 2995 cm3
Typ silnika hybrydowy plug-in
Moc silnika 381 KM (280 kW)
Maksymalny moment obrotowy 600 Nm
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Åšrednie spalanie dla Audi Q7 II Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW od 2020
10,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Średnia jest przy założeniu 40% na prądzie 60% na benzynie to 6,7l/100km. Trasa ok 120km płynnym ruchem z baterią do pena ok 4.5-6.5/100km. Prąd zawsze na mieście wówczas wychodzi ok 38-41kwh/100km latem a zimą ok 44-48 kWh/100km gdy duże mrozy. Oczywiście latem full klima chłodzenie foteli itp a zimą podgrzewanie foteli kierownicy i inne bajery włączone. Generalnie super sprawa bo wystarcza od 30-50km w mieście, co pozwala tankować auto tylko na trasy W moim wypadku tankuję go średnio raz na dwa miesiące. Bak z kolei mieści benzyny na ok 680-710km. Także jak na dużą masę i jak to w suv duży opór jest nieźle. Benzyna na trasie przy 120km/h ok 9.5-10l/100km przy 145 ok 12.5l/100km Prąd na trasie przy 120km/h zimą: 32.8kwh/100km a przy 145km 52kwh/100km (oczywiście oba pomiary z pełnym bakiem 4 osobami na pokładzie włączonym podgrzewaniem foteli itp a masa wówczas ok 3 tony :)
12,0
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Nie wiem skąd są deklaracje producenta.. trasa Poznań - Międzyzdroje trasa z pełną baterią w trybie hybrydowym prędkość 90-110 km/h, spawalnie 11,3 L podwód już tylko na benzynie, 13,2L ta sama prędkość Generalnie bateria nadaje się tylko do miasta na 40-45 km zasięgu maksymalnie. Reszta to jazda na benzynie. Abstrahuje od awaryjności tego auta - tj elektryki :) 2 miesiące mamy samochód i 3x awaria elektryki.
11,7
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Realny zasięg elektryczny do 40 km. W jednorazowych trasach o długości do 100-150 km i przy w pełni naładowanym akumulatorze można zejść ze spalaniem benzyny do ok. 7 litrów. W długich trasach pali jak duża benzyna tj. 10-13 litrów.
Audi Q7 II Q7-e