Szukaj

Informacje o Audi Q7 II Q7-e

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszyÅ‚ swoje rozmiary, a także, dziÄ™ki wykorzystaniu nowoczeÅ›niejszych materiałów nadwozia – również wagÄ™ (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którÄ… dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. DostÄ™pny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowujÄ…c proporcje: A8 na dużych koÅ‚ach. Czy to źle? Może potencjalni klienci doceniÄ… fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualnÄ… modÄ…. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie bÄ™dzie atutem tego auta. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 II Q7-e – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 12,5 m
Długość 5063 mm
Szerokość 1970 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2212 mm
Wysokość 1741 mm
Rozstaw osi 2994 mm
Rozstaw kół - przód 1679 mm
Rozstaw kół - tył 1691 mm
Prześwit 245 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1835 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 650 l
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Ergonomia

Wybrane oceny

4,9
~Venn
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 60 TFSI e 462KM 340kW
Auto bardzo komfortowe, duże i wygodne, a kombinacja silnika spalinowego i elektrycznego daje poczucie obcowania z kilkoma autami na raz. W opcji w pełni elektrycznej - cisza, płynność jazdy i absolutnie wystarczająca dynamika do jazdy w mieście czy sprawnego przemieszczania się poza. W przypadku napędu łączonego (w szczególności w trybie Dynamic + skrzyni w Sport) - auto bardzo szybkie i zaskakująco rasowe jak na 5m podwyższoną limuzynę - bo tak Q7 odbieram. W wersji 60 TFSIe jest to realna alternatywa dla SQ7, jeśli ktoś preferuje mieszany tryb jazdy (spokojnie, czasem bardziej sportowo). Decydując się na Q7 testowałem większość dużych SUVów "premium" - XC90, X5, Discovery, GLE. Całokształtem Q7 we wszystkim było bardzo dobre i bez wyraźnych wad (może poza liczbą i pojemnością schowków, bo tu się niestety Audi nie popisało). Auto jest dla rodziny 2+3 i pod tym względem, Audi absolutnie wygrywa nad wspomnianymi - głównie przez 3 odrębne fotele w drugim rzędzie w układzie 35/30/35 (XC90 też ma odrębne, ale węższe; X7 i GLS odpadły przez wzgląd na długość nadwozia). Hybrydę wybrałem porównując bezpośrednio z Q7 45TDI i 50TDI - specyfika napędu elektryczno-spalinowego bardziej mi pasuje (wcześniej jeździłem kilkoma mocnymi diesel'ami). Od razu nadmienię tylko, że auto jeździ 50/50 miasto-trasa, a spalanie nie było dla mnie głównym kryterium. Realny zasięg elektryczny to ok. 35-40km, ładowanie z normalnego gniazdka ok. 12-13h, z "siłowego" ok. 2.5h. Bardzo sprawnie działająca rekuperacja (odzyskiwanie energii). Kolejna będzie też hybryda.
Åšrednie spalanie dla Audi Q7 II Q7-e
10,6 – 11,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Średnia jest przy założeniu 40% na prądzie 60% na benzynie to 6,7l/100km. Trasa ok 120km płynnym ruchem z baterią do pena ok 4.5-6.5/100km. Prąd zawsze na mieście wówczas wychodzi ok 38-41kwh/100km latem a zimą ok 44-48 kWh/100km gdy duże mrozy. Oczywiście latem full klima chłodzenie foteli itp a zimą podgrzewanie foteli kierownicy i inne bajery włączone. Generalnie super sprawa bo wystarcza od 30-50km w mieście, co pozwala tankować auto tylko na trasy W moim wypadku tankuję go średnio raz na dwa miesiące. Bak z kolei mieści benzyny na ok 680-710km. Także jak na dużą masę i jak to w suv duży opór jest nieźle. Benzyna na trasie przy 120km/h ok 9.5-10l/100km przy 145 ok 12.5l/100km Prąd na trasie przy 120km/h zimą: 32.8kwh/100km a przy 145km 52kwh/100km (oczywiście oba pomiary z pełnym bakiem 4 osobami na pokładzie włączonym podgrzewaniem foteli itp a masa wówczas ok 3 tony :)
12,0
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Nie wiem skąd są deklaracje producenta.. trasa Poznań - Międzyzdroje trasa z pełną baterią w trybie hybrydowym prędkość 90-110 km/h, spawalnie 11,3 L podwód już tylko na benzynie, 13,2L ta sama prędkość Generalnie bateria nadaje się tylko do miasta na 40-45 km zasięgu maksymalnie. Reszta to jazda na benzynie. Abstrahuje od awaryjności tego auta - tj elektryki :) 2 miesiące mamy samochód i 3x awaria elektryki.
11,7
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Realny zasięg elektryczny do 40 km. W jednorazowych trasach o długości do 100-150 km i przy w pełni naładowanym akumulatorze można zejść ze spalaniem benzyny do ok. 7 litrów. W długich trasach pali jak duża benzyna tj. 10-13 litrów.
Audi Q7 II Q7-e