Szukaj

Informacje o Audi Q7 II Q7-e

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszyÅ‚ swoje rozmiary, a także, dziÄ™ki wykorzystaniu nowoczeÅ›niejszych materiałów nadwozia – również wagÄ™ (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którÄ… dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. DostÄ™pny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowujÄ…c proporcje: A8 na dużych koÅ‚ach. Czy to źle? Może potencjalni klienci doceniÄ… fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualnÄ… modÄ…. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie bÄ™dzie atutem tego auta. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 II Q7-e – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 12,5 m
Długość 5063 mm
Szerokość 1970 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2212 mm
Wysokość 1741 mm
Rozstaw osi 2994 mm
Rozstaw kół - przód 1679 mm
Rozstaw kół - tył 1691 mm
Prześwit 245 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1835 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 650 l
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Ergonomia

Wybrane oceny

4,9
~Venn
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 60 TFSI e 462KM 340kW
Auto bardzo komfortowe, duże i wygodne, a kombinacja silnika spalinowego i elektrycznego daje poczucie obcowania z kilkoma autami na raz. W opcji w pełni elektrycznej - cisza, płynność jazdy i absolutnie wystarczająca dynamika do jazdy w mieście czy sprawnego przemieszczania się poza. W przypadku napędu łączonego (w szczególności w trybie Dynamic + skrzyni w Sport) - auto bardzo szybkie i zaskakująco rasowe jak na 5m podwyższoną limuzynę - bo tak Q7 odbieram. W wersji 60 TFSIe jest to realna alternatywa dla SQ7, jeśli ktoś preferuje mieszany tryb jazdy (spokojnie, czasem bardziej sportowo). Decydując się na Q7 testowałem większość dużych SUVów "premium" - XC90, X5, Discovery, GLE. Całokształtem Q7 we wszystkim było bardzo dobre i bez wyraźnych wad (może poza liczbą i pojemnością schowków, bo tu się niestety Audi nie popisało). Auto jest dla rodziny 2+3 i pod tym względem, Audi absolutnie wygrywa nad wspomnianymi - głównie przez 3 odrębne fotele w drugim rzędzie w układzie 35/30/35 (XC90 też ma odrębne, ale węższe; X7 i GLS odpadły przez wzgląd na długość nadwozia). Hybrydę wybrałem porównując bezpośrednio z Q7 45TDI i 50TDI - specyfika napędu elektryczno-spalinowego bardziej mi pasuje (wcześniej jeździłem kilkoma mocnymi diesel'ami). Od razu nadmienię tylko, że auto jeździ 50/50 miasto-trasa, a spalanie nie było dla mnie głównym kryterium. Realny zasięg elektryczny to ok. 35-40km, ładowanie z normalnego gniazdka ok. 12-13h, z "siłowego" ok. 2.5h. Bardzo sprawnie działająca rekuperacja (odzyskiwanie energii). Kolejna będzie też hybryda.
Åšrednie spalanie dla Audi Q7 II Q7-e
10,6 – 11,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Średnia jest przy założeniu 40% na prądzie 60% na benzynie to 6,7l/100km. Trasa ok 120km płynnym ruchem z baterią do pena ok 4.5-6.5/100km. Prąd zawsze na mieście wówczas wychodzi ok 38-41kwh/100km latem a zimą ok 44-48 kWh/100km gdy duże mrozy. Oczywiście latem full klima chłodzenie foteli itp a zimą podgrzewanie foteli kierownicy i inne bajery włączone. Generalnie super sprawa bo wystarcza od 30-50km w mieście, co pozwala tankować auto tylko na trasy W moim wypadku tankuję go średnio raz na dwa miesiące. Bak z kolei mieści benzyny na ok 680-710km. Także jak na dużą masę i jak to w suv duży opór jest nieźle. Benzyna na trasie przy 120km/h ok 9.5-10l/100km przy 145 ok 12.5l/100km Prąd na trasie przy 120km/h zimą: 32.8kwh/100km a przy 145km 52kwh/100km (oczywiście oba pomiary z pełnym bakiem 4 osobami na pokładzie włączonym podgrzewaniem foteli itp a masa wówczas ok 3 tony :)
12,0
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Nie wiem skąd są deklaracje producenta.. trasa Poznań - Międzyzdroje trasa z pełną baterią w trybie hybrydowym prędkość 90-110 km/h, spawalnie 11,3 L podwód już tylko na benzynie, 13,2L ta sama prędkość Generalnie bateria nadaje się tylko do miasta na 40-45 km zasięgu maksymalnie. Reszta to jazda na benzynie. Abstrahuje od awaryjności tego auta - tj elektryki :) 2 miesiące mamy samochód i 3x awaria elektryki.
11,7
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Realny zasięg elektryczny do 40 km. W jednorazowych trasach o długości do 100-150 km i przy w pełni naładowanym akumulatorze można zejść ze spalaniem benzyny do ok. 7 litrów. W długich trasach pali jak duża benzyna tj. 10-13 litrów.

Usterki Audi Q7 II

Liczba wpisów: 18
Samochód nie odpala i nie kręci po włączeniu start stop i pedału hamulca
  • Audi Q7 II SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW od 2019
  • silnik
  • 26 tys. km
Samochód nie odpala i nie kręci po włączeniu start stop i pedału hamulca. Mogę wyjść z samochodu, zamknąć go i z powrotem otworzyć i zapali. Zauważyłem, że najlepiej wejść do auta, włączyć bez pedału start/stop, odczekać chwilę i wtedy już z hamulcem odpalić. Wtedy wszystko działa poprawnie. Czekam na informację z serwisu, ale długo im schodzi z oddzwonieniem.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Awaria systemu SOS
  • Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 218KM 160kW 2015-2018
  • instalacja elektryczna
  • 130 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 1
Co chwilę głośny pisk ostrzegawczy i komunikat awaria systemu SOS - udaj się do serwisu. Usterka typowa, prawdopodobnie zbyt krótka fabryczna wiązka kabli. Niestety auto po gwarancji, będzie spory koszt.
Awaria systemu AdBlue
  • Audi Q7 II SUV Facelifting
  • inne
  • 25 tys. km
W terminie typowym dla konieczności dolania AdBlue (po przejechaniu ok. 25 tys. kilometrów) pojawił się komunikat "Dolej AdBlue" oraz zapaliła się kontrolka "check engine". Po dolaniu AdBlue komunikaty znikły, ale pojawiły się szybko z powrotem. Okazało się, że w systemie AdBlue była nieszczelność, a płyn katalityczny wyciekał i zalewał silnik.
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Audi Q7 II Q7-e