Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszyÅ‚ swoje rozmiary, a także, dziÄ™ki wykorzystaniu nowoczeÅ›niejszych materiałów nadwozia – również wagÄ™ (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którÄ… dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. DostÄ™pny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowujÄ…c proporcje: A8 na dużych koÅ‚ach. Czy to źle? Może potencjalni klienci doceniÄ… fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualnÄ… modÄ…. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie bÄ™dzie atutem tego auta.
~Powagosław
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza.
~Luzacjusz
Maksymalny moment obrotowy700 Nm przy 1250-3000 obr/min
Doładowanieturbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrząduDOHC
Liczba cylindrów6
Liczba zaworów24
Typ wtryskubezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacjePodana moc i moment dotyczą układu hybrydowego. Moc silnika spalinowego - 258 KM/3250-4500 RPM Moment silnika spalinowego - 600 Nm/1250-3000 RPM Moc silnika elektrycznego - 94 kW, moment 350 Nm.