Szukaj

Informacje o Audi Q7 II

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Oceny Audi Q7 II

Liczba ocen: 71
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Paul
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Fenomenalny samochod ale po kolei: - silnik mocno zdławiony chociaż przy 231km i masie 2,2 tony jeździ zaskakująco dobrze, 7,3 sek do 100 jest dobrym wynikiem przy tych parametrach - zawieszenie - pneumatyka robi mega robotę, automatyczne utwardzanie i obniżanie przy dużych prędkościach, możliwość podniesienia w terenie, wybieranie nierówności, wszystko na bardzo wysokim poziomie, - prowadzenie: samochód trzyma się drogi jak przyklejony. Przechyły jak na masę zupełnie akceptowalne. Jedyna rzecz do której można się przyczepić to dożywałam masa przy hamowaniu. Średnica zawracania przy 4 kołach skrętnych jak w kompakcie. - komfort - moim zdaniem ciężko o lepiej.
4,7
~Darek
Audi Q7 II
SQ7 Facelifting 2024 4.0 TFSI 507KM 373kW
Odejmuje jedną gwiazdkę (a powinienem dwie) za internet w aucie. Obecnie w samochodzinie nie ma opcji WLAN (czyli podłącz auto pod internet np. z komórki) aby cokolwiek działało z sieci trzeba wykupić pakiet danych za horendalne pieniądze 20Giga za 170 zł prawie !! Kupiłem na próbę. Dzieciaki (trójka nastolatków) wyczerpały internet zanim z Wrocławia dojechaliśmy do Warszawy. Bez internetu nic nie da się słuchać online, ściągnąć i sprawdzić nawet tak prozaicznej rzeczy jak pogoda. Proszę AUDI udostępnicie ta funkcje bo w poprzedniej wersji AUDI Q7 jakie mam z 2022 roku WLAN działa. Nawet mi przez myśl nie przeszło ze to wyłączą. Dla mnie to poważny minus. Bo wydawanie rocznie około 2 tys złotych na internet w aucie to gruba przesada! Gdzie w komórce mam no-limit za dużo mniejsze pieniądze. Nie ładnie Audi wyciąga pieniądze!
4,6
~Łukasz
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Ogólnie dobrze, świetny samochód. Wcześniej jeździłem BMW 5 xDrive więc też takiego przeskoku nie było - premium Jeśli ktoś nie rozumie różnicy to znaczy, że nie miał porównania:) Nie jestem zblazowany, takie są moje subiektywne odczucia. Mamy też nowego Peugeota 5008 GT Pack, kosztował 214 tys - ma wszystko niby, zupełnie inna jakość, niby tylko szczegóły, ale jak się przesiadam z jednego do drugiego to za każdym razem tak samo mnie to dziwi. Całolształt - wielki, choć nie czuć tego na codzień. Silnik ładnie pracuje, ma laga - to wkurza, ale się przyzwyczaiłem. Peugeot też ma laga:)

Raporty spalania Audi Q7 II

Liczba raportów: 101
Średnie spalanie dla Audi Q7 II
10,6 – 17,3
l/100 km
8,5 – 12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto z salonu odebrane w lipcu 2023 do tej pory przejechane 33k km Średnie spalanie z 33k km to 9,7l/100km Nie wiem jak inni są w stanie zejść niżej chyba że nie lubią jeździć tym autem i się wloką. W trasie jak robię po 500/600km średnie spalanie ok 10l Auto przeważnie 5osob i bagaże, prędkość zawsze 140++ W mieście 10/12l Żądło jeżdżę krotkie odcinki podmiejskie z prędkościami do 100km - jak się zdarzy to spalanie potrafi zaskoczyć in plus. Ale umówmy się jak na dużego SUVa z mocnym i dynamicznym silnikiem to średnie spalanie ok 10l nie jest nadal złe Żona w BMW 118i ma średnie 8,3l/100 a trudno porównywać te dwa auta. Z samochodu jesteśmy zadowoleni, w przyszłym roku biorę nowy na wynajem i zastanawiam się tylko nad 55TFSIe , ale wszystko zależy jak tam będzie ze spalaniem w trasach bo tego się trochę boję przy mojej nodze :) Ogólnie polecam - u nas przy 5osobowej rodzinie nie ma lepszego wyboru (bo ani X7 ani GLS nie mają tylnej kanapy z 3 osobnymi fotelami)
8,2
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Średnia jest przy założeniu 40% na prądzie 60% na benzynie to 6,7l/100km. Trasa ok 120km płynnym ruchem z baterią do pena ok 4.5-6.5/100km. Prąd zawsze na mieście wówczas wychodzi ok 38-41kwh/100km latem a zimą ok 44-48 kWh/100km gdy duże mrozy. Oczywiście latem full klima chłodzenie foteli itp a zimą podgrzewanie foteli kierownicy i inne bajery włączone. Generalnie super sprawa bo wystarcza od 30-50km w mieście, co pozwala tankować auto tylko na trasy W moim wypadku tankuję go średnio raz na dwa miesiące. Bak z kolei mieści benzyny na ok 680-710km. Także jak na dużą masę i jak to w suv duży opór jest nieźle. Benzyna na trasie przy 120km/h ok 9.5-10l/100km przy 145 ok 12.5l/100km Prąd na trasie przy 120km/h zimą: 32.8kwh/100km a przy 145km 52kwh/100km (oczywiście oba pomiary z pełnym bakiem 4 osobami na pokładzie włączonym podgrzewaniem foteli itp a masa wówczas ok 3 tony :)
12,0
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Nie wiem skąd są deklaracje producenta.. trasa Poznań - Międzyzdroje trasa z pełną baterią w trybie hybrydowym prędkość 90-110 km/h, spawalnie 11,3 L podwód już tylko na benzynie, 13,2L ta sama prędkość Generalnie bateria nadaje się tylko do miasta na 40-45 km zasięgu maksymalnie. Reszta to jazda na benzynie. Abstrahuje od awaryjności tego auta - tj elektryki :) 2 miesiące mamy samochód i 3x awaria elektryki.
Audi Q7 II