Szukaj

Informacje o Audi Q7 II

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Oceny Audi Q7 II

Liczba ocen: 72
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~grzegorz_g
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Zacznę od tego, że nie planowałem zakupu audi Q7, bo wydawało mi się, że to wielkie auto będzie kosztować miliony monet. Rozważałem Q5, volvo XC60 i suva mercedesa. Po jeździe testowej i symulacji leasingu wybór mógł być tylko jeden!!! Q7 to świetne auto rodzinne z przepastną przestrzenią w dwóch rzędach (trzeci opcjonalny jest tylko dla mlodzieży do 1,65 cm wzrostu) oraz wielkim foremnym bagaznikiem. To bardzo sprawny czołg (ponad 5m 5cm), który dzięki tylnej osi skrętnej potrafi poruszać się z niebywałą gracją na parkingu, mając promień skrętu niczym fiat 500 a w trasie z włączonym trybem dynamic i obniżonym pneumatycznym zawieszeniem doskonale radzi sobie w zakrętach. Jest niezwykle stabilny, przewidywalny i godny zaufania. Można nim sprawnie, szybko i bardzo komfortowo pokonywać tysiace kilometrów nie czujac zmęczenia. Mój egzemplarz miał zbyt słaby silnik jak na te gabaryty - 218km i dopiero jak po wygaśnieciu gwarancji, zwiększyłem moc do 300km auto nabrało wigoru i oczekiwanej werwy. Spalanie przed modyfikacja na poziomie 10,7 l spadło do 9,9 l !!! Zdecydowanie rekomenduję kupować to auto z mocniejszym silnikiem 286km i absolutnie zawsze z tylna osią skrętną! Polecam wszystkim, którzy cenią sobie ciszę, komfort i lubią cztery pierścienie ;-)
4,6
~Paul
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Fenomenalny samochod ale po kolei: - silnik mocno zdławiony chociaż przy 231km i masie 2,2 tony jeździ zaskakująco dobrze, 7,3 sek do 100 jest dobrym wynikiem przy tych parametrach - zawieszenie - pneumatyka robi mega robotę, automatyczne utwardzanie i obniżanie przy dużych prędkościach, możliwość podniesienia w terenie, wybieranie nierówności, wszystko na bardzo wysokim poziomie, - prowadzenie: samochód trzyma się drogi jak przyklejony. Przechyły jak na masę zupełnie akceptowalne. Jedyna rzecz do której można się przyczepić to dożywałam masa przy hamowaniu. Średnica zawracania przy 4 kołach skrętnych jak w kompakcie. - komfort - moim zdaniem ciężko o lepiej.
4,7
~Darek
Audi Q7 II
SQ7 Facelifting 2024 4.0 TFSI 507KM 373kW
Odejmuje jedną gwiazdkę (a powinienem dwie) za internet w aucie. Obecnie w samochodzinie nie ma opcji WLAN (czyli podłącz auto pod internet np. z komórki) aby cokolwiek działało z sieci trzeba wykupić pakiet danych za horendalne pieniądze 20Giga za 170 zł prawie !! Kupiłem na próbę. Dzieciaki (trójka nastolatków) wyczerpały internet zanim z Wrocławia dojechaliśmy do Warszawy. Bez internetu nic nie da się słuchać online, ściągnąć i sprawdzić nawet tak prozaicznej rzeczy jak pogoda. Proszę AUDI udostępnicie ta funkcje bo w poprzedniej wersji AUDI Q7 jakie mam z 2022 roku WLAN działa. Nawet mi przez myśl nie przeszło ze to wyłączą. Dla mnie to poważny minus. Bo wydawanie rocznie około 2 tys złotych na internet w aucie to gruba przesada! Gdzie w komórce mam no-limit za dużo mniejsze pieniądze. Nie ładnie Audi wyciąga pieniądze!

Raporty spalania Audi Q7 II

Liczba raportów: 102
Średnie spalanie dla Audi Q7 II
10,6 – 17,3
l/100 km
8,5 – 12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto z salonu odebrane w lipcu 2023 do tej pory przejechane 33k km Średnie spalanie z 33k km to 9,7l/100km Nie wiem jak inni są w stanie zejść niżej chyba że nie lubią jeździć tym autem i się wloką. W trasie jak robię po 500/600km średnie spalanie ok 10l Auto przeważnie 5osob i bagaże, prędkość zawsze 140++ W mieście 10/12l Żądło jeżdżę krotkie odcinki podmiejskie z prędkościami do 100km - jak się zdarzy to spalanie potrafi zaskoczyć in plus. Ale umówmy się jak na dużego SUVa z mocnym i dynamicznym silnikiem to średnie spalanie ok 10l nie jest nadal złe Żona w BMW 118i ma średnie 8,3l/100 a trudno porównywać te dwa auta. Z samochodu jesteśmy zadowoleni, w przyszłym roku biorę nowy na wynajem i zastanawiam się tylko nad 55TFSIe , ale wszystko zależy jak tam będzie ze spalaniem w trasach bo tego się trochę boję przy mojej nodze :) Ogólnie polecam - u nas przy 5osobowej rodzinie nie ma lepszego wyboru (bo ani X7 ani GLS nie mają tylnej kanapy z 3 osobnymi fotelami)
8,2
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Średnia jest przy założeniu 40% na prądzie 60% na benzynie to 6,7l/100km. Trasa ok 120km płynnym ruchem z baterią do pena ok 4.5-6.5/100km. Prąd zawsze na mieście wówczas wychodzi ok 38-41kwh/100km latem a zimą ok 44-48 kWh/100km gdy duże mrozy. Oczywiście latem full klima chłodzenie foteli itp a zimą podgrzewanie foteli kierownicy i inne bajery włączone. Generalnie super sprawa bo wystarcza od 30-50km w mieście, co pozwala tankować auto tylko na trasy W moim wypadku tankuję go średnio raz na dwa miesiące. Bak z kolei mieści benzyny na ok 680-710km. Także jak na dużą masę i jak to w suv duży opór jest nieźle. Benzyna na trasie przy 120km/h ok 9.5-10l/100km przy 145 ok 12.5l/100km Prąd na trasie przy 120km/h zimą: 32.8kwh/100km a przy 145km 52kwh/100km (oczywiście oba pomiary z pełnym bakiem 4 osobami na pokładzie włączonym podgrzewaniem foteli itp a masa wówczas ok 3 tony :)
12,0
Audi Q7 II
Q7-e 3.0 55 TFSI e 381KM 280kW
Nie wiem skąd są deklaracje producenta.. trasa Poznań - Międzyzdroje trasa z pełną baterią w trybie hybrydowym prędkość 90-110 km/h, spawalnie 11,3 L podwód już tylko na benzynie, 13,2L ta sama prędkość Generalnie bateria nadaje się tylko do miasta na 40-45 km zasięgu maksymalnie. Reszta to jazda na benzynie. Abstrahuje od awaryjności tego auta - tj elektryki :) 2 miesiące mamy samochód i 3x awaria elektryki.
Audi Q7 II