Szukaj

Informacje o Audi Q7 I

Lata produkcji: 2005 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu (oznaczenie: Typ 4L) produkowana w latach 2005-2015. Q7 I był debiutem Audi w segmencie SUV-ów. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Audi Pikes Peak quattro z 2003 roku. Za design wersji produkcyjnej odpowiadał Walter de’Silva. Model zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena o symbolu PL71 – Q7 dzielił ją między innymi z Volkswagenem Touaregiem i Porsche Cayenne. W latach 2009 i 2011 roku samochód przeszedł dwie modernizacje.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Audi Q7 I

Liczba ocen: 82
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~Malish
Audi Q7 I
SUV 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
Samochód komfortowy, duży, dzięki czujnikom parkowania dośc łatwy do manewrowania. Zawieszenie pneumatyczne powoduje, że zimą da się wjechać w duże zaspy śnieżne, co niejednokrotnie testowałem. Ceny części umiarkowane, jeśli umie się dobrze poszukać. Zamienników barczo dużo, część części można kupić bezpośrednio w Chinach a nie są gorszej jakości. Mowa oczywiście o np. węże od odmy, w Polsce 450zł w Chinach 90 z wysyłką :) Ma jednak kilka dużych, w mojej ocenie, wad. 1. Korozja. To auto naprawdę koroduje, niezależnie od tego czy super dbamy czy nie. Koroduje przy klamkach, przy nadkolach, na dachu przy relingach (!). 2. Wieczna walka z odpływami dachu panoramicznego. Ja specjalnie kupiłem kamerę endoskopową, żeby samemu szukać wycieków i rozszczelnień. 3. Niestety silnik. Awaryjny rozrząd, czasami potrafi paść już przy 80 tys km (przypadki z for w USA). Ja wymieniałem całość po 100 tys, bo komputer widział już odchylenia od normy (olej co 15 tys mobil/motul). Generalnie auto fajne, choć specjalnej troski. Silnik fajnie brzmi i dość dobrze jedzie, ale drugi raz jeśli już miałbym kupować, to zdecydowanie 4.2 TDI po udokumentowanej wymianie rozrządu. 4. Spalanie. Pali ogromnie dużo, skrzynia jest dość leciwej konstrukcji, co zapewne nie pomaga. Na tempomacie przy 80-90 da się zejśc do 10l/100, ale to tiry już człowieka poganiają. Natomiast średnio 14-16, a po mieście 20+. Moim zdaniem za dużo, kolegi Cayenne Turbo S tyle palił, a jednak mocy miał dużo dużo więcej.
4,4
~Jan
Audi Q7 I
SUV Facelifting 3.0 TDI DPF 245KM 180kW
Szukałem ocen tego pojazdu w internecie. Niestety większość osób, które stać na kupno nowego, nie uzewnętrznia się w sieci. A opnie w stylu "dla buraka", "dla szpanera", nie wskazują na nic, poza płaskostopiem mózgu autora. Całokształt robi wrażenie. Auto jest istotnie brzydkie, ale funkcjonalność i osiągi rekompensują ten "drobiazg" Mam podwójnego S-LINE'a, więc z przodu i tyłu jakoś to wygląda. Bok, to porażka. W środku wszystko idealnie spasowane, szczegóły w dalszym opisie. In plus zawieszenie pneumatyczne, chociaż od kolegi, który przez 5 lat jeździł nowym wiem, że po takim okresie "serwis pneumatyki" może kosztować w serwisie 10k.
4,7
~Pelini
Audi Q7 I
SUV 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
Auto idealne, pomimo iż troszkę tandetne w środku (ale to kwestia gustu). W porównaniu do SUVów Mercedesów / Lexusów / Toyoty / Volvo / Porche zdecydowanie najładniejsze oraz najbardziej komfortowe. Stanowi idealny kompromis dla osób lubiących dużo i szybko podróżować oraz od czasu do czasu wyjechać w teren i nie utknąć w pierwszym napotkanym błotku. Nie raz zdarzyło się już wyciągać na oblodzonej nawierzchni Nisana Patrola. Silnik 3.0 - niektórzy mówią, że jest za słaby. Dla mnie jest w zupełności wystarczający. Na rajdy tym autem nie jeżdżę, a do dynamicznej jazdy po trasie jest aż nadto bezpieczny. Jeszcze na koniec wspomnę o Serwisach. Jeśli macie okazję nie serwisujcie auta w ASO w Polsce. Ja jeżdzę do niemiec gdzie serwis jest około 3-4 razy tańszy, do tego mam pewność, że robione jest to co być powinno!
Audi Q7 I