Szukaj

Informacje o Audi Q3 II SUV

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowe Audi Q3 ma wyraźnie bardziej sportowy charakter niż jego poprzednik. Muskularny przód podkreślają ośmiokątna osłona chłodnicy i duże boczne wloty powietrza. Osłonę chłodnicy z jej wyrazistym obramowaniem dzieli osiem pionowych żeber. Odzwierciedlają one charakter SUV-a. Reflektory są wąskie i zbiegając się klinowato ku środkowi. Audi dostarcza je w trzech wersjach, każda z nich to reflektory diodowe. Na szczycie oferty znajdują się reflektory diodowe Matrix, których adaptacyjne światło drogowe inteligentnie oświetla drogę.

Patrząc na auto z boku, zauważyć można jego wyjątkowy akcent, który tworzy symetryczna grafika elementów świetlnych reflektorów i świateł tylnych. Stylistycznie łączy je linia ramion,
a połączona z atletycznymi nadkolami, daje wrażenie kompleksowo umięśnionej formy. Linie konturowe czerpią z genów Audi quattro i czynią nowego SUV’a wizualnie jeszcze szerszym. Kontrastowe kolorystycznie listwy na brzegach nadkoli podkreślają offroadowy wygląd pojazdu. Wsparte długim spojlerem u brzegu dachu, który dodatkowo wygląda niczym stylistyczne wykończenie tylnej szyby, mocno pochylone słupki D sprawiają wrażenie, jakby pchały ten samochód do przodu.  

Nabywcy nowego Q3 mają wiele możliwości indywidualizacji swojego samochodu. Przykładowo elementy dodatkowe w dolnej partii karoserii, podkreślające terenowy wygląd SUV’a, można polakierować w kontrastowym kolorze. W pakiecie zewnętrznym S line zderzaki, listwy progowe
i dyfuzor mają wyjątkowo sportowy charakter. Łącznie do wyboru jest jedenaście kolorów lakieru. Dla wnętrza dostępne są trzy linie wyposażeniowe, które można dowolnie łączyć z pakietami zewnętrznymi.

czytaj więcej
Powagosław
Podobny do Q5 i Q7, ale nie jest wyłącznie ich miniaturą. Co więcej, ładniejszy i zbudowany bardziej proporcjonalnie od swojego starszego i większego brata Q5. Nieco kobiecy, ale takie samochody podobno bardzo przyciągają mężczyzn. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładne auto dla niemieckiego nastolatka, którego rodzice mają w domu trochę waluty. Dawno temu marzeniem 18-letniego chłopca był Ford Mustang. Dziś małolaty chcą mieć SUV-a, zaświadczenie o przebytej dysleksji i dużo „like’ów” na facebooku. ~Luzacjusz
NA ŻYWO
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,8 m
Promień skrętu 5,9 m
Długość 4484 mm
Szerokość 1856 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2024 mm
Wysokość 1616 mm
Rozstaw osi 2680 mm
Rozstaw kół - przód 1584 mm
Rozstaw kół - tył 1576 mm
Zwis przedni 896 mm
Zwis tylny 908 mm
Prześwit 170 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1054 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 976 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1508 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1468 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1440 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1400 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1525 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1006 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 965 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1718 mm
Wysokość progu załadowczego 748 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg

Oceny Audi Q3 II SUV

Liczba ocen: 42
Ogólna ocena
3,0 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 24% / przeciw: 76%

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,4
~Piotr S.
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Autko wygląda rewelacyjnie. Przyspieszenie, ergonomia, widoczność również bardzo przyzwoita. Fajnie wkomponowany ekran dotykowy w konsoli. Dźwięki seryjnego audio - tutaj już tak sobie. Natomiast drugi raz bym samochodu niestety nie kupił... Dźwięki jakie dochodzą ze skrzyni biegów (automat 7 biegowy) powodują ciarki na plecach. Przy powolnej jeździe w mieście ciągle w tle słychać jakieś chrobotanie, szuranie, klekotanie - najgorzej na 2 i częściowo na 3 biegu. Jak się depnie mocniej, lub jedzie szybko jest ok. Ale w mieście męczarnia dla uszu, osobiście ciągle mam wrażenie że zaraz coś się chyba urwie lub rozleci. Zarówno tryb D jak i S w bu to samo. Trochę lepiej jak się przełączy na manualną zmianę - ale po co w takim razie automat? Do zmiany biegów na trasie? Żeby nie było - nie są to dźwięki na tyle głośne żeby ewidentnie jechać do mechanika - ale na tyle uciążliwe i obecne głęboko w tle że całkowicie zabierają przyjemność z jazdy. Jak komar latający w nocy gdzieś po pokoju. W nowiutkim aucie za niemałe pieniądze jakieś chrobotanie, szuranie, klekotanie? Dzieci nazywają już nasz nowiutki samochód "chrobotek" ;) A ja zamierzam pojeździć póki gwarancja leci a tuż przed jej upływem sprzedać do kolejnego szczęśliwego nabywcy. Jak będzie przygłuchy to będzie się cieszył - oprócz tych hałasów reszta jest naprawdę fajna :) Aha - jeszcze jak przełączam nawiew (nogi-szyba) to coś tam skrzypi i przyciera również - pierwszy raz można się wystraszyć...
2,3
~Tomasz
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Jeżdżę tym samochodem bo muszę. Silnik 1,5 z automatem, jest głośny, mocy jak na lekarstwo, ale to pół biedy. Największą wadą moim zdaniem jest słabe wyciszenie wnętrza. Do 50 km/h idzie wytrzymać, powyżej tej prędkości robi się głośno. Ale jazda z niską prędkością po mieście też nie jest przyjemnością, szczególnie jak auto hold jest włączone. Hamulce tylne wydają wtedy takie dźwięki, że skóra na plecach cierpnie. Nagłośnienie, dno. Światła basic led, porażka. Kamera cofania, po ciemku, dno. Wszędobylski twardy plastik wewnątrz. Może lepsza wersja wyposażenia i inny silnik, sprawiły by, że dałoby się tym jakoś jeździć, ale w tym zestawieniu, Audi Q3 mówi, jedź rowerem, tramwajem, bryczką, mi daj spokój. Oczywiście jest to lepsze auto od malucha i może od Fabii, ale dużej różnicy nie widzę, szczególnie od tej drugiej. Reasumując, nie polecam.
4,8
~demonaz667
Audi Q3 II
SUV 2.0 40 TFSI 190KM 140kW
Auto jako 3 ci samochód w domu, ale uważam, że za swoją cenę, jak na premium daje bardzo dużo. Miejsca spokojnie wystarcza dla 4 osób z bagażami bez wielkich ograniczeń. Nowoczesne systemy wsparcia i multimedia działają znakomicie. Jedyne zastrzeżenie to głośność silnika po zimnym starcie i podczas gwałtownego przyspieszenia. Skrzynia ma sporego laga w reakcji na "depnięcie" (jeśli chce się pojeździć dynamiczniej, to trzeba używać tryby sport). Wyczuwam lekkie drżenie samochodu na zimnym. Zgłoszę to przy przeglądzie niebawem.
Średnie spalanie dla Audi Q3 II SUV
8,1 – 13,0
l/100 km
5,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Spalanie auta dość przyzwoite. Przed zakupem byłem przestraszony komentarzami że auto pali 12 l/100km. Rzeczywiście jeżeli ktoś robi odcinki maksymalnie po 2-3km na zimnym silniku to takie spalanie może jest realne. Ale przy moich trasach gdzie pokonuje minimum 15 km w jednej trasie i z czego mam 50% miasto i 50% trasa to komputer pokazuje średnie zużycie paliwa 7,8l/100km po przejechaniu 7500 km. NIe jest to super oszczędna jazda bo lubię momentami mu przycisnąć, tym bardziej że ten silnik na takie auto szału nie robi. Jak ktoś chce lepsze osiągi to polecam minimum 2l w tym samochodzie i min. 200 km
7,0
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Piękny, a zarazem zwinny i praktyczny samochód. Na miejskie przejazdy w zupełności wystarcza, a na drogach krajowych jeżdżąc przepisowo jest naprawdę oszczędne. Gdy ktoś chce wyciskać z niego rajdowe osiągi to niech wybierze wersję RS.
10,6
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Ten silnik w tym aucie to jakieś ogromne nie porozumienie, cieszę się ze miałem okazje przetestować tydzień przed zakupem i faktycznie zrobić w tym czasie około 2500km. Minimalne spalanie na autostradzie przy 120kmh na trybie Efficiency to prawie 9,5litra a auto już praktycznie nie przyspiesza. Samo prowadzenie bardzo przyjemne :)

Usterki Audi Q3 II

Liczba wpisów: 9
Zawieszenie
  • Audi Q3 II SUV
  • zawieszenie
  • 50 tys. km
Przez rok zgłaszałem problem z zawieszeniem do aso , gwarancja . Zbywani mnie ze problemu nie ma, ze wszystko jest dobrze. Po gwarancji pierwszy przegląd i diagnoza , Wagach i przekładnia kierownicza docwumiang !!! Nie muszę pisać ile sobie wyceniają . Przestrzegam . Nie dajcie się zbywać w Asi na gwarancji . W mojej ocenie celowo nie robią żeby później spróbować naciągnąć. Ja naprawiłem już nie w aso , a mechanik powiedział ze szkoda ze wcześniej nie przyjechałem bo te modele maja właśnie problemy z przekładnia i zawieszeniem ;-). Takie życie.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Reset ustawień
  • Audi Q3 II SUV 2.0 40 TFSI 190KM 140kW od 2018
  • instalacja elektryczna
  • 30 tys. km
resetujące się ustawienia mmi ( data, godzina, przebieg km, ustawienia wyświetlacza). reset głównie następuje ( chociaż nie zawsze) przy pobieraniu statusu samochodu przez stronę web. do ASO zgłoszone. aso nie potrafi tego naprawić . nie ma wytycznych od producenta jak to naprawić. i tyle w temacie. wszystko dziala, ale denerwujący jest fakt, ze raz na tydzień, dwa trzeba ręcznie ustawiac nowe ustawienia. poza tym nie mozna śledzić średniego spalania na dłuższym przebiegu , bo się wszystko zeruje ;-(
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wspomaganie kierownicy
  • Audi Q3 II SUV
  • układ kierowniczy
  • 36 tys. km
Przy jeździe z wyłączonym silnikiem przy niskich prędkościach następuje wyłączenie wspomagania kierownicy. Dzieje się to przy prędkości mniejszej niż 10km/h. Silnik 1.5 TFSI mHev. Mocne skręcenie kierownicy powoduje włączenie silnika spalinowego i wspomaganie ożywa.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Audi Q3 II SUV