Szukaj

Informacje o Audi Q3 II

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowe Audi Q3 ma wyraźnie bardziej sportowy charakter niż jego poprzednik. Muskularny przód podkreślają ośmiokątna osłona chłodnicy i duże boczne wloty powietrza. Osłonę chłodnicy z jej wyrazistym obramowaniem dzieli osiem pionowych żeber. Odzwierciedlają one charakter SUV-a. Reflektory są wąskie i zbiegając się klinowato ku środkowi. Audi dostarcza je w trzech wersjach, każda z nich to reflektory diodowe. Na szczycie oferty znajdują się reflektory diodowe Matrix, których adaptacyjne światło drogowe inteligentnie oświetla drogę.

Patrząc na auto z boku, zauważyć można jego wyjątkowy akcent, który tworzy symetryczna grafika elementów świetlnych reflektorów i świateł tylnych. Stylistycznie łączy je linia ramion,
a połączona z atletycznymi nadkolami, daje wrażenie kompleksowo umięśnionej formy. Linie konturowe czerpią z genów Audi quattro i czynią nowego SUV’a wizualnie jeszcze szerszym. Kontrastowe kolorystycznie listwy na brzegach nadkoli podkreślają offroadowy wygląd pojazdu. Wsparte długim spojlerem u brzegu dachu, który dodatkowo wygląda niczym stylistyczne wykończenie tylnej szyby, mocno pochylone słupki D sprawiają wrażenie, jakby pchały ten samochód do przodu.  

Nabywcy nowego Q3 mają wiele możliwości indywidualizacji swojego samochodu. Przykładowo elementy dodatkowe w dolnej partii karoserii, podkreślające terenowy wygląd SUV’a, można polakierować w kontrastowym kolorze. W pakiecie zewnętrznym S line zderzaki, listwy progowe
i dyfuzor mają wyjątkowo sportowy charakter. Łącznie do wyboru jest jedenaście kolorów lakieru. Dla wnętrza dostępne są trzy linie wyposażeniowe, które można dowolnie łączyć z pakietami zewnętrznymi.

czytaj więcej
Powagosław
Podobny do Q5 i Q7, ale nie jest wyłącznie ich miniaturą. Co więcej, ładniejszy i zbudowany bardziej proporcjonalnie od swojego starszego i większego brata Q5. Nieco kobiecy, ale takie samochody podobno bardzo przyciągają mężczyzn. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładne auto dla niemieckiego nastolatka, którego rodzice mają w domu trochę waluty. Dawno temu marzeniem 18-letniego chłopca był Ford Mustang. Dziś małolaty chcą mieć SUV-a, zaświadczenie o przebytej dysleksji i dużo „like’ów” na facebooku. ~Luzacjusz

Audi Q3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Audi Q3 II

Liczba ocen: 47
Ogólna ocena
3,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 32% / przeciw: 68%

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

5,0
~puchatek
Audi Q3 II
Sportback 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Auto bardzo solidnie wykonane i pięknie zaprojektowane. Wszystko jest duże, trwałe, bardzo dobrej jakości, miłe w dotyku i bardzo ładne. Czuć że jest to produkt premium w pełnym słowa tego znaczeniu, a nie tylko z ceny. Auto, projekt i wyposażenie jest bardzo praktyczne oraz przemyślane - ktoś poświecił sporo czasu, uwagi oraz serca aby dopracować to auto ze wszystkich stron. Mnie osobiście urzeka design - tak zewnętrzy jak i wewnętrzny, niesamowite i bardzo wysublimowane połączenie elegancji, stylu i nowoczesności. To jest poziom lub dwa poziomy designu wyżej, niż inne auta w segmencie. Eksploatacyjnie auto bardzo równe i bardzo wysoko w każdym aspekcie, wyważone aby zapewnić całościowe bardzo dobre wrażenia, a nie tylko skupić się na jednym aspekcie.
4,1
~Sonikoseus
Audi Q3 II
Sportback 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Bardzo ładna bryła auta - Sportback. Nie jest wysokie przez co mogę swobodnie patrzeć na dach i ewentualnie sam go umyć, nie jest też zbyt długie i szerokie przez co w mieście dobrze się użytkuje. Ale wobec poprzedniej generacji urosło i to znacznie tak więc nie jest to mały samochód w mojej ocenie b. dobry kompromis między autem do miasta i na autostradę.Dobrze wyciszone co pozytywnie zaskoczyło na autostradzie. Zaskakująco duży bagażnika jak na coupe - swobodnie pomieścił bagaże rodziny 2+2. Dobra jakość materiałów we wnętrzu i ich spasowanie. Bardzo dobra, wysoka i wygodna pozycja siedząca za kierownicą. Niskie spalanie zawłaszcza jak się ostrożnie traktuje pedał gazu.
4,8
~demonaz667
Audi Q3 II
SUV 2.0 40 TFSI 190KM 140kW
Auto jako 3 ci samochód w domu, ale uważam, że za swoją cenę, jak na premium daje bardzo dużo. Miejsca spokojnie wystarcza dla 4 osób z bagażami bez wielkich ograniczeń. Nowoczesne systemy wsparcia i multimedia działają znakomicie. Jedyne zastrzeżenie to głośność silnika po zimnym starcie i podczas gwałtownego przyspieszenia. Skrzynia ma sporego laga w reakcji na "depnięcie" (jeśli chce się pojeździć dynamiczniej, to trzeba używać tryby sport). Wyczuwam lekkie drżenie samochodu na zimnym. Zgłoszę to przy przeglądzie niebawem.

Usterki Audi Q3 II

Liczba wpisów: 9
Zawieszenie
  • Audi Q3 II SUV
  • zawieszenie
  • 50 tys. km
Przez rok zgłaszałem problem z zawieszeniem do aso , gwarancja . Zbywani mnie ze problemu nie ma, ze wszystko jest dobrze. Po gwarancji pierwszy przegląd i diagnoza , Wagach i przekładnia kierownicza docwumiang !!! Nie muszę pisać ile sobie wyceniają . Przestrzegam . Nie dajcie się zbywać w Asi na gwarancji . W mojej ocenie celowo nie robią żeby później spróbować naciągnąć. Ja naprawiłem już nie w aso , a mechanik powiedział ze szkoda ze wcześniej nie przyjechałem bo te modele maja właśnie problemy z przekładnia i zawieszeniem ;-). Takie życie.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Reset ustawień
  • Audi Q3 II SUV 2.0 40 TFSI 190KM 140kW od 2018
  • instalacja elektryczna
  • 30 tys. km
resetujące się ustawienia mmi ( data, godzina, przebieg km, ustawienia wyświetlacza). reset głównie następuje ( chociaż nie zawsze) przy pobieraniu statusu samochodu przez stronę web. do ASO zgłoszone. aso nie potrafi tego naprawić . nie ma wytycznych od producenta jak to naprawić. i tyle w temacie. wszystko dziala, ale denerwujący jest fakt, ze raz na tydzień, dwa trzeba ręcznie ustawiac nowe ustawienia. poza tym nie mozna śledzić średniego spalania na dłuższym przebiegu , bo się wszystko zeruje ;-(
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wspomaganie kierownicy
  • Audi Q3 II SUV
  • układ kierowniczy
  • 36 tys. km
Przy jeździe z wyłączonym silnikiem przy niskich prędkościach następuje wyłączenie wspomagania kierownicy. Dzieje się to przy prędkości mniejszej niż 10km/h. Silnik 1.5 TFSI mHev. Mocne skręcenie kierownicy powoduje włączenie silnika spalinowego i wspomaganie ożywa.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Audi Q3 II