Szukaj

Informacje o Audi Q3 II

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowe Audi Q3 ma wyraźnie bardziej sportowy charakter niż jego poprzednik. Muskularny przód podkreślają ośmiokątna osłona chłodnicy i duże boczne wloty powietrza. Osłonę chłodnicy z jej wyrazistym obramowaniem dzieli osiem pionowych żeber. Odzwierciedlają one charakter SUV-a. Reflektory są wąskie i zbiegając się klinowato ku środkowi. Audi dostarcza je w trzech wersjach, każda z nich to reflektory diodowe. Na szczycie oferty znajdują się reflektory diodowe Matrix, których adaptacyjne światło drogowe inteligentnie oświetla drogę.

Patrząc na auto z boku, zauważyć można jego wyjątkowy akcent, który tworzy symetryczna grafika elementów świetlnych reflektorów i świateł tylnych. Stylistycznie łączy je linia ramion,
a połączona z atletycznymi nadkolami, daje wrażenie kompleksowo umięśnionej formy. Linie konturowe czerpią z genów Audi quattro i czynią nowego SUV’a wizualnie jeszcze szerszym. Kontrastowe kolorystycznie listwy na brzegach nadkoli podkreślają offroadowy wygląd pojazdu. Wsparte długim spojlerem u brzegu dachu, który dodatkowo wygląda niczym stylistyczne wykończenie tylnej szyby, mocno pochylone słupki D sprawiają wrażenie, jakby pchały ten samochód do przodu.  

Nabywcy nowego Q3 mają wiele możliwości indywidualizacji swojego samochodu. Przykładowo elementy dodatkowe w dolnej partii karoserii, podkreślające terenowy wygląd SUV’a, można polakierować w kontrastowym kolorze. W pakiecie zewnętrznym S line zderzaki, listwy progowe
i dyfuzor mają wyjątkowo sportowy charakter. Łącznie do wyboru jest jedenaście kolorów lakieru. Dla wnętrza dostępne są trzy linie wyposażeniowe, które można dowolnie łączyć z pakietami zewnętrznymi.

czytaj więcej
Powagosław
Podobny do Q5 i Q7, ale nie jest wyłącznie ich miniaturą. Co więcej, ładniejszy i zbudowany bardziej proporcjonalnie od swojego starszego i większego brata Q5. Nieco kobiecy, ale takie samochody podobno bardzo przyciągają mężczyzn. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładne auto dla niemieckiego nastolatka, którego rodzice mają w domu trochę waluty. Dawno temu marzeniem 18-letniego chłopca był Ford Mustang. Dziś małolaty chcą mieć SUV-a, zaświadczenie o przebytej dysleksji i dużo „like’ów” na facebooku. ~Luzacjusz

Audi Q3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Audi Q3 II

Liczba ocen: 55
Ogólna ocena
3,1 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 27% / przeciw: 73%

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,4
~Piotr S.
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Autko wygląda rewelacyjnie. Przyspieszenie, ergonomia, widoczność również bardzo przyzwoita. Fajnie wkomponowany ekran dotykowy w konsoli. Dźwięki seryjnego audio - tutaj już tak sobie. Natomiast drugi raz bym samochodu niestety nie kupił... Dźwięki jakie dochodzą ze skrzyni biegów (automat 7 biegowy) powodują ciarki na plecach. Przy powolnej jeździe w mieście ciągle w tle słychać jakieś chrobotanie, szuranie, klekotanie - najgorzej na 2 i częściowo na 3 biegu. Jak się depnie mocniej, lub jedzie szybko jest ok. Ale w mieście męczarnia dla uszu, osobiście ciągle mam wrażenie że zaraz coś się chyba urwie lub rozleci. Zarówno tryb D jak i S w bu to samo. Trochę lepiej jak się przełączy na manualną zmianę - ale po co w takim razie automat? Do zmiany biegów na trasie? Żeby nie było - nie są to dźwięki na tyle głośne żeby ewidentnie jechać do mechanika - ale na tyle uciążliwe i obecne głęboko w tle że całkowicie zabierają przyjemność z jazdy. Jak komar latający w nocy gdzieś po pokoju. W nowiutkim aucie za niemałe pieniądze jakieś chrobotanie, szuranie, klekotanie? Dzieci nazywają już nasz nowiutki samochód "chrobotek" ;) A ja zamierzam pojeździć póki gwarancja leci a tuż przed jej upływem sprzedać do kolejnego szczęśliwego nabywcy. Jak będzie przygłuchy to będzie się cieszył - oprócz tych hałasów reszta jest naprawdę fajna :) Aha - jeszcze jak przełączam nawiew (nogi-szyba) to coś tam skrzypi i przyciera również - pierwszy raz można się wystraszyć...
2,3
~Tomasz
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Jeżdżę tym samochodem bo muszę. Silnik 1,5 z automatem, jest głośny, mocy jak na lekarstwo, ale to pół biedy. Największą wadą moim zdaniem jest słabe wyciszenie wnętrza. Do 50 km/h idzie wytrzymać, powyżej tej prędkości robi się głośno. Ale jazda z niską prędkością po mieście też nie jest przyjemnością, szczególnie jak auto hold jest włączone. Hamulce tylne wydają wtedy takie dźwięki, że skóra na plecach cierpnie. Nagłośnienie, dno. Światła basic led, porażka. Kamera cofania, po ciemku, dno. Wszędobylski twardy plastik wewnątrz. Może lepsza wersja wyposażenia i inny silnik, sprawiły by, że dałoby się tym jakoś jeździć, ale w tym zestawieniu, Audi Q3 mówi, jedź rowerem, tramwajem, bryczką, mi daj spokój. Oczywiście jest to lepsze auto od malucha i może od Fabii, ale dużej różnicy nie widzę, szczególnie od tej drugiej. Reasumując, nie polecam.
5,0
~puchatek
Audi Q3 II
Sportback 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Auto bardzo solidnie wykonane i pięknie zaprojektowane. Wszystko jest duże, trwałe, bardzo dobrej jakości, miłe w dotyku i bardzo ładne. Czuć że jest to produkt premium w pełnym słowa tego znaczeniu, a nie tylko z ceny. Auto, projekt i wyposażenie jest bardzo praktyczne oraz przemyślane - ktoś poświecił sporo czasu, uwagi oraz serca aby dopracować to auto ze wszystkich stron. Mnie osobiście urzeka design - tak zewnętrzy jak i wewnętrzny, niesamowite i bardzo wysublimowane połączenie elegancji, stylu i nowoczesności. To jest poziom lub dwa poziomy designu wyżej, niż inne auta w segmencie. Eksploatacyjnie auto bardzo równe i bardzo wysoko w każdym aspekcie, wyważone aby zapewnić całościowe bardzo dobre wrażenia, a nie tylko skupić się na jednym aspekcie.

Usterki Audi Q3 II

Liczba wpisów: 9
Zawieszenie
  • Audi Q3 II SUV
  • zawieszenie
  • 50 tys. km
Przez rok zgłaszałem problem z zawieszeniem do aso , gwarancja . Zbywani mnie ze problemu nie ma, ze wszystko jest dobrze. Po gwarancji pierwszy przegląd i diagnoza , Wagach i przekładnia kierownicza docwumiang !!! Nie muszę pisać ile sobie wyceniają . Przestrzegam . Nie dajcie się zbywać w Asi na gwarancji . W mojej ocenie celowo nie robią żeby później spróbować naciągnąć. Ja naprawiłem już nie w aso , a mechanik powiedział ze szkoda ze wcześniej nie przyjechałem bo te modele maja właśnie problemy z przekładnia i zawieszeniem ;-). Takie życie.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Reset ustawień
  • Audi Q3 II SUV 2.0 40 TFSI 190KM 140kW od 2018
  • instalacja elektryczna
  • 30 tys. km
resetujące się ustawienia mmi ( data, godzina, przebieg km, ustawienia wyświetlacza). reset głównie następuje ( chociaż nie zawsze) przy pobieraniu statusu samochodu przez stronę web. do ASO zgłoszone. aso nie potrafi tego naprawić . nie ma wytycznych od producenta jak to naprawić. i tyle w temacie. wszystko dziala, ale denerwujący jest fakt, ze raz na tydzień, dwa trzeba ręcznie ustawiac nowe ustawienia. poza tym nie mozna śledzić średniego spalania na dłuższym przebiegu , bo się wszystko zeruje ;-(
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wspomaganie kierownicy
  • Audi Q3 II SUV
  • układ kierowniczy
  • 36 tys. km
Przy jeździe z wyłączonym silnikiem przy niskich prędkościach następuje wyłączenie wspomagania kierownicy. Dzieje się to przy prędkości mniejszej niż 10km/h. Silnik 1.5 TFSI mHev. Mocne skręcenie kierownicy powoduje włączenie silnika spalinowego i wspomaganie ożywa.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Audi Q3 II