Szukaj

Informacje o Audi Q3 I SUV

Lata produkcji: 2011 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I, należący do klasy premium) produkowany od 2011 roku. Najmniejszy samochód Audi w tym segmencie, pozycjonowany obok większych Q5 i Q7. Stylistycznie powiązany z większym Q5, a także z modelem A4. Pierwowzorem Q3 był prototyp o nazwie Cross Coupe Quattro Concept zaprezentowany w 2007 roku. Auto zostało zbudowane na platformie podłogowej Volkswagen Group A5 (PQ35), którą dzieli m.in. z VW Tiguanem. Część elementów Q3 zapożyczył natomiast z nowego Volkswagena Golfa.
czytaj więcej
Powagosław
Podobny do Q5 i Q7, ale nie jest wyłącznie ich miniaturą. Co więcej, ładniejszy i zbudowany bardziej proporcjonalnie od swojego starszego i większego brata Q5. Nieco kobiecy, ale takie samochody podobno bardzo przyciągają mężczyzn. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładne auto dla niemieckiego nastolatka, którego rodzice mają w domu trochę waluty. Dawno temu marzeniem 18-letniego chłopca był Ford Mustang. Dziś małolaty chcą mieć SUV-a, zaświadczenie o przebytej dysleksji i dużo „like’ów” na facebooku. ~Luzacjusz

Audi Q3 I SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4385 mm
Szerokość 1831 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2019 mm
Wysokość 1608 mm
Rozstaw osi 2603 mm
Rozstaw kół - przód 1571 mm
Rozstaw kół - tył 1575 mm
Zwis przedni 901 mm
Zwis tylny 881 mm
Prześwit 170 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1019 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 969 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1474 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1426 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1417 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1362 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 460 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 880 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1632 mm
Wysokość progu załadowczego 781 mm
Drzwi tylne - szerokość 1067 mm
Drzwi tylne - wysokość 675 mm

Oceny Audi Q3 I SUV

Liczba ocen: 17
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Karoseria + Silnik

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Szymon
Audi Q3 I
SUV 2.0 TDI 140KM 103kW
Samochodem jeździłem przez 5 lat i zrobiłem około 145000 km od nowości. Samochód bardzo dynamiczny w mieście jak i również w trasie mimo 140 km, dłuższe trasy to czysta przyjemność. Q3 bardzo niepozorne ale w zakrętach może na prawdę zaskoczyć, oczywiście na plus a to dzięki zawieszeniu które jest równie wygodne jak i pozwala na dość dynamiczna jazdę po zakrętach. Napędu Quattro chyba nie trzeba oceniać.... W zimie żadna droga niestraszna. Niedługo po zakupie "coś" zaczęło szumieć w okolicy skrzyni biegów i po kilku wizytach w ASO, panowie stwierdzili potrzebę wymiany przekładni głównej dobrze zrobili. Problem zniknął choć miałem wrażenie że od czasu do czasu znów coś dalej szumi. Poważna awaria spotkała mnie przy około 120000 km gdy będąc 400 km od domu posłuszeństwa odmówił mechanizm różnicowy - rozleciał się całkiem przy tym wydając bardzo metaliczne, nieprzyjemne dźwięki. Awaria nie unieruchomiła samochodu bo dotarłem do domu na kołach a koszt używanego dyferencjału wraz z wymianą to koszt około 1000 zł więc nie było źle. Reszta kosztów to części eksploatacyjne. Ogólnie - jeśli ktoś będzie dbał o samochód, wymieniał olej częściej (np. Po 15 kkm) i wszystkie potrzebne naprawy robil na bieżąco to na pewno będzie się cieszył długo bezawaryjną jazdą.
3,9
~4xobciach - nie do końca
Audi Q3 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Ocenę obniża ŚLEDZENIE KIEROWCY poprzez system GPS AUDI - i przekazywanie danych do AUDI - mimo, że AUDI "absolutnie nie wiąże tych danych" z kierowcą - co z tego skoro łączy wszystkie istotne dane - w tym prędkość w połączeniu z miejscem położenia na naszym globie ( GPS działa nawet jeśli nie wykupiłeś nawigacji !). Audi zastrzega się, że nie powiąże danych z osobą - ale co będzie jeśli da te dane bez naszej zgody ubezpieczycielowi ? ( jechałeś w mieście 65 zamiast 50 albo na autostradzie 155 zamiast dozwolone 140). Info o śledzeniu jest wpisane w książkę - instrukcję pojazdu! CO WY NA TO ?
4,7
~Michał
Audi Q3 I
SUV 2.0 TDI 177KM 130kW
Auto ma 2 miesiące i 6 tys przebiegu. Sprawuje się bdb, prowadzi pewnie, przyspiesza wartko, bdb jakość wykonania. Co mnie zaskoczyło - na samochód czekałem 3 misiące i przyjechał z fabryki bez 2 zamówionych dodatków wyposażenia (pozostałe były). Doradzam sprawdzać przy odbiorze czy samochód jest zgodny ze specyfikacją (sic!). Nie dali asystenta zmiany pasa ruchu (niwelującego martwe pole) za ok 2.600PLN oraz koła zapasowego pod podłogą bagażnika za ok 250PLN (sic!). Dealer twierdzi, że to się zdaża ale być może jest to wina dealera, który nie zamówił zgodnie ze specyfikacją? Tak czy siak bagażnik w podstawowej wersji (bez koła zapasowego) jest większy (głębszy). Dobre i to... Zamówiłem \"koryto\" do bagażnika u dealera, na które trzeba znowu czekać. Po przymiarce jak w końcu przyjechało - okazało się, że produkują \"koryta\" ale tylko do wersji z kołem zapasowym. Do mojej nie pasowało :(
Średnie spalanie dla Audi Q3 I SUV
6,9 – 11,0
l/100 km
6,4 – 6,7
l/100 km
8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Trasa ok 1600km (1300km autostrada w predkosciach 100-150 + 300km/h trasa lekka w predkosciach 70-100km/h) = 120litrow benzynki 95, co w przeliczeniu dalo rowne 7,5l/100km (Dane z dystrybutora). Kiedy jechalem Po drodze krajowej w predkosciach 80-110km/h spalanie spadalo troszke ponizej 6l/100km. Natomiast jazda Po niemieckiej autobahnie (teren falowany) w predkosciach 130-160km/h I zaladowany samochodzie Po dach wyszlo 8,4l/100km. Powiem szczerze, ze szukalem rodzinnego TDI w kombi do kupienia ale ten 1,4 TSI 150KM chyba ostatecznie przekonal Mnie do zakupu benzynki
6,7
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Samochód dość drogi w zakupie, choć w swojej klasie z pewnością rozsądny wybór. Za wersję wg. cennika wartą ok. 140 tys. zapłaciliśmy ok. 120 bo była promocja na wyposażenie - 20 tys. gratis i pakiet chyba za 9200 zamiast za 19 tys. czy jakoś tak. Wyszło bardzo rozsądnie. Mała utrata wartości, koszty to tylko paliwo i to jak na kanciatego benzyniaka w bardzo rozsądnej ilości. Średnio z całej eksploatacji 40/20/40 (miasto/szosa/autostrada) wyszło 7,2. Ważne: jeśli ktoś dużo jeździ autostradami i nie satysfakcjonuje go 130 - 140 km/h niech kupi diesla - ten motorek zestrojony jest wybitnie do miasta, gdzie nie przekracza 8l/100km nawet przy pojedyńczych przelotach poniżej 1 km. Na drogach krajowych, przy jeździe 70/110 (zab/niezab) spala ok. 5,6 - 6. Autostrada - jest dość oszczędny do 130 - przy 130 pali ok. 7,2 a przy 140 - ok. 8, co jak na benzynę turbo, kanciatą sylwetkę i sporą masę, moim zdaniem jest bardzo ok. Ale powyżej - trzeba uważać, bo przybywa ponad 1l (potem sporo ponad) na każde 10 km/h. Przy pedale w podłodze - co daje ok. 220 km/h - bak wystarcza na niewiele ponad 200 km (21-25l/100km) i to zdecydowanie zmniejsza radość z szybkiej jazdy. Przeglądy co 30 tys, wypadł akurat w Niemczech, koszt 500? to całkiem rozsądnie.
9,8
Audi Q3 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Miasto z klimatyzacją 12 l. Trasa 8,4 l. korzystając z mocy przy wyprzedzaniu.
Audi Q3 I SUV