Szukaj

Informacje o Audi A7 C7

Lata produkcji: 2010 – 2017
Segment: Auta luksusowe

Luksusowy model o nadwoziu pięciodrzwiowego coupe, klasyfikowany pomiędzy segmentem E (wyższa klasa średnia) i segmentem G (auta sportowe). Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. A7 uważany jest za kontynuatora tradycji legendarnych modeli 100 (w szczególności 100 C1 Coupe) i 200. Samochód bazuje na prototypie Audi Sportback concept, zaprezentowanym w 2009 roku. Zbudowano go na płycie podłogowej Volkswagen Group o nazwie MLB. Dzieli ją między innymi z Audi A8 i Q5.

czytaj więcej
Powagosław

Z profilu odrobinę przypomina Porsche Panamera, tył ma w sobie coś z ducha Lamborghini. Nie, to nie zarzuty, raczej spostrzeżenia potwierdzające aspiracje Audi związane z tym samochodem. Całkiem uzasadnione, skądinąd.

~Powagosław
Luzacjusz

Są dwa typy słynnych gitarowych solówek. Jedne mają cię oszołomić i rzucić na kolana, żebyś prosił o litość (np. Steve Vai). Ale ja wolę Briana Maya i jego harmonie, które wydobywa z instrumentu. Taka harmonia jest też w sylwetce A7. Nie oszałamia, nie rzuca na kolana, ale przyjemnie rozbrzmiewa w duszy humanisty.

~Luzacjusz

Oceny Audi A7 C7

Liczba ocen: 30
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Całokształt

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Rafał
Audi A7 C7
A7 Sportback 3.0 TDI 313KM 230kW
Samochod nie sprawia problemow wykorzystywany rodzinnie glownie krotkie odcinki czasami trasa. Komfort podczas duzych predkosci autostradowych jest przeogromny. Wszystkie funkcje z wyposazenia w pelni sprawne 200tys przebiegu a na przyciskach tapicerce brak sladow zuzycia auto z polskiego salonu jestem drugim wlascicielem. Eksploatacja biorac pod uwage osiagi i klase auta bardzo tania. Do tego jeszcze realne zuzycie paliwa 8L sprawia ze auto jest tansze w utrzymaniu niz C klasa przynajmniej w moim przypadku.
4,9
~Mike1976
Audi A7 C7
A7 Sportback Facelifting 3.0 TFSI 333KM 245kW
Po A5 wiekszy model robi pozytywne wrazenie. Jest komfortowy, jakosc wykonczenia bardzo dobra - standard dla Audi. Wnetrze obszerniejsze. Mam ten sam silnik co w A5 i tutaj pierwsza zmiana - A5 byla zawsze bardziej narowista - w 3.0 TFSI zawsze prowokowale do szybszej jazdy jakby czekajac kiedy wcisniesz mocniej pedal gazu i bedzie wesolo. A7 jest duzo bardziej stateczna. Ma oczywiscie wieksza mase ale tez zdecydowanie wiecej koni wiec tak wielkiej roznicy nie powinno byc a jednak. Oczywiscie przy ustawieniu Dynamic wciaz to auto jest bardzo szybkie - przyjemnie wciska w fotel a predkosc rosnie w oczach... Ale wszystkie inne tryby to juz raczej stateczna limuzyna. Pomimo uzywania ponad rok wciaz nie ustawilem sobie opcji individual - moze to byloby rozwiazaniem. Generalnie auto piekne z zewnatrz bardzo przyjemne w srodku (polecem zdecydowanie wybor skor Nappa - w A5 byly Milano i to jest niebo a ziemia...). wnetrze nie robi wrazenia w 2019 roku - przy obecnej modzie na tablety tutaj jest staroswiecko... o ile konsola srodkowa juz faktycznie wyglada tak sobie to wciaz uwazam ze liczniki z monitorem pomiedzy to niedoscigly wzor ergonomii i elegancji - w zyciu nie zamienilbym ich na lcd... ale to pewnie nieuniknione przy nastepnym samochodzie.
4,5
~Marcin
Audi A7 C7
A7 Sportback Facelifting 2.0 TFSI 252KM 185kW
Samochód do robienia wrażenia. Wygląd elegancki i sportowy jednocześnie. Nawet średnio skonfigurowany robi też wrażenie w środku pokonując niemiecką konkurencję jakością. Trochę już przestarzałe multimedia w końcówce produkcji. Pneumatyka, wentylowane skóry, dociągi drzwi, komfortowe fotele, elektryka kolumny kierowniczej lampy matrix tetc. robią roźnicę względem tańszych popularnych marek.

Raporty spalania Audi A7 C7

Liczba raportów: 58
Średnie spalanie dla Audi A7 C7
9,7 – 16,7
l/100 km
7,3 – 9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,2
Audi A7 C7
A7 Sportback Facelifting 2.0 TFSI 252KM 185kW
Przejechałem nim 20 tys km. Spalanie jest bardzo podobne nieależnie od warunków. Miasto/trasa 40/60 to 9,5L. Trasa przy 120- 8L, przy 140 to 10L. 160-11,5L. Pamiętajmy że to 5 metrowe auto zapakowane 4 osobami i bagaże to ponad 2 tony. Skrzynia automat, napęd quattro i opony 19 cali 255szerokie. Tyle palą kompakty z 2 litrowymi silnikami ważące o 300- 400 kg mniej. Przy jeździe eco to w trasie 90-100kmh około 8L i mniej nie zejdzie przy 4 osobach i bagażu. Ciekawią mnie informacje o spalaniu wersji 3 i 4 litowych S7 na poziomie 7L :)
8,8
Audi A7 C7
A7 Sportback 3.0 TDI 313KM 230kW
Auto rewelacja. Jestem bardzo zadowolony serwis jak a6 jesli mowimy o olejach filtrach czy hamulcach a komfort wyzszy przy 265km/h nic nie szumi slychac praktycznie opony. Dodam ze auto bezwypadkowe a przebieg 205000km. Jedynie w czym ustepuje A6 z tym silnikiem to naglosnienie bose niby tak samo glosniki graja a jest ciszej szczegolnie na tylnej kanapie. Jak do tad zadnych napraw nie bylo robionych z wyjatkiem aktywnego wydechu do ktorego dostawala sie woda i zardzewial. Ale nie jest to potrzebne kazdemu. Mozna by wiele pisac o pozytywach tego auta szczegolnie o sylwetce i bardzo bogatym wyposazeniu. Zdziwil mnie tez fakt ze w takim aucie sa zaslepki w klamkach ktore odpowiadaja za komfortowy dostep, a tej funkcji auto ktore nie kosztowalo prawie pol miliona nie posiada to samo tyczy sie audi a6 sa male prostokacik w klamkachi jednak one moga okazac sie zaslepkami. Szkoda ze samemu nie mozna aktualizacji robic map a takze systemu MMI jest to mozliwe ale skomplikowane. Reszta to czysta przyjemnosc moc jest odczuwalna szczegolnie podczas ostrego ruszania z miejsca. Roznica na sporcie jest dosc mocno zauwazalna szczegolnie przy zmianie biegow obrotomierz dochodzi do 5tys obrotow. U mnie nie ma ogranicznika predkosci nie rozpoznaje braku zapiecia pasow i kierowcy i pasazera za to gasnie po otwarciu drzwi kierowcy zawsze. Takie zabezpieczenie podobno dociagi drzwi ciche nie jak w bmw kamery przod i tyl tez lepszej jakosci niz w bmw. Warto dolozyc i zdecydowac sie na zakup wersji wlasnie 313KM.
12,2
Audi A7 C7
RS7 Sportback 4.0 TFSI 560KM 412kW
Nie uzywam systemu start/stop. Podane wartosci sa bez uzywania systemu start stop. Samochod w okresie docierania pali jak smok spalanie w miescie dochodzilo do 25L/100km, po okolo 10 000km wszystko sie zmienia. W miescie spalanie 11-18L, zalezy od stylu jazdy i korkow. Przy plynnej jezdzie i swiatlach od czasu do czasu 11L. Pilowanie od swiatel do swiatel 18L (dynamic). Minimalne spalanie jakie udalo mi sie uzyskac to 7L/100km! To nie zart, system 4 cylindrow dziala tak jak powinien. Podobno rekordzisci schodza do 6.8L. Tak to mniej niz podaje producent i to nie zart. Trasa i jazda 140-220km/h spalanie 10-14.5L. Trasa i jazda 220-305km/h spalanie 14.5-19L. Jazda na torze 22-35L. Dla ciekawych Pakiet RS Dynamic Plus. Historie ze spalaniem 20L+ mozna wlozyc miedzy bajki. Tak duze spalanie jest tylko w okresie docierania (kazdy samochod sie dociera!) lub na torze. Polecam zakup auta z hamulcami ceramicznymi. Auto swoje wazy a ceramika robi swoje. Jesli chodzi o bang and olufsen polecam osobom ktore sluchaja plyt CD w innym wypadku nie odczujemy roznicy miedzy bose.
Audi A7 C7