Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 RS6 Avant

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglÄ…daÅ‚o jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykÄ™ tego modelu, mówiÅ‚o siÄ™: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosÅ‚y pazury. I ciÄ…gle to jest Audi. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Audi A6 C7 RS6 Avant – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4979 mm
Szerokość 1936 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2086 mm
Wysokość 1461 mm
Rozstaw osi 2915 mm
Rozstaw kół - przód 1662 mm
Rozstaw kół - tył 1663 mm
Zwis przedni 939 mm
Zwis tylny 1125 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1046 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 985 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1527 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1491 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1460 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1429 mm
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1181 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1966 mm
Wysokość progu załadowczego 631 mm
Drzwi tylne - szerokość 1031 mm
Drzwi tylne - wysokość 702 mm
Åšrednie spalanie dla Audi A6 C7 RS6 Avant
15,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,9
Audi A6 C7
RS6 Avant 4.0 TFSI 560KM 412kW
Samochodem zrobiłem 12 tys. km: - przyrost od 190 do 202 tys. km (tak, taki przebieg, i wszystko ma się w jak najlepszym porządku) - okres od września do czerwca - 6 tys. km autostrada, 3 tys. km miasto, 3 tys. km krótkie trasy poza miastem normalnymi drogami (czyt. nie szybkiego ruchu) - w zdecydowanej większości jazda w trybie komfortowym - opony zimowe Pirelli Sottozero 3, letnie Michelin Pilot Sport 4S, obydwa zestawy 285/30/ZR21 - różnica w spalaniu między nimi jest absolutnie niezauważalna Niekasowany przez ten okres komputer pokazuje 13.7 l/100 km, i jest to średnia dosłownie wszystkiego (no dobra, poza torem). Litry z dystrybutora na stacji paliw podzielone przez kilometry z małego licznika zawsze dają zbliżony wynik - w zależności od ostatnich tras są to widełki od 13 do 15 litrów. Spalanie w trasie, zarówno na autostradzie jak i poza nią, to w skrócie prędkość podzielona przez 10. W trybie komfortowym litr mniej. Przy niższych prędkościach jest to około 9 litrów. Najniższe jakie osiągnąłem to 8,4 l/100 km na trasie około 50 km ze średnią prędkością około 70 km/h, jednak schodzenia poniżej 9 litrów nie polecam - sonda lambda daje o sobie znać błędem DTC, i nie jest to wina wadliwej sondy. W mieście - zależy. W korku w sumie nie wiadomo, bo wskazanie kończy się na 41 litrach, a widać, że chciałoby iść wyżej. Przy płynnej jeździe bez wciskania gazu w podłogę da się zejść do około 16-17, choć realistycznie trzeba mówić bardziej o przedziale 18-21. Przy "zabawach" typu dwójka do odciny i strzelanie z wydechu sky is the limit. Zbiornik paliwa ma pojemność 75 litrów, stąd realny zasięg to bezpieczne 450 km. Okolice 500 do 550 są osiągalne, jednak trzeba pamiętać, że silnik 4.0 TFSI bardzo nie lubi rezerwy i niskiego ciśnienia paliwa na wtryskach. Biorąc od uwagę potęgę silnika i nie zapominając od tym, że samochód waży około 2 tony (+/- 70 kg, w zależności od konfiguracji), jest to wynik jak najbardziej akceptowalny.
19,6
Audi A6 C7
RS6 Avant 4.0 TFSI 560KM 412kW
Dopóki nie przyciśnie się gazu naprawdę mocno, auto jak na swoje osiągi potrafi spalić rozsądną ilość paliwa, która nie odstrasza, a wręcz przyciąga.

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 21
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez jakichkolwiek problemów. Po wychłodzeniu silnika problem powraca... Po podłączeniu komputera - błędy sporadyczne silnika i inne nie związane z silnikiem, kasowanie błędów nie pomaga. PROSZĘ POMÓŻCIE
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiÄ…zany
20 komentarzy
Audi A6 C7 RS6 Avant