Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 Limousine 3.0 TFSI 300KM 221kW 2011-2014

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia
Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 300 KM (221 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 2900-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie mechaniczne
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla Audi A6 C7 Limousine 3.0 TFSI 300KM 221kW 2011-2014
10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,3
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TFSI 300KM 221kW
Jak ktoś chce mieć przyjemność z jazdy ( i nie mówię o wciskaniu cały czas buta) tylko o żwawej jeździe przez miasto to niech założy sobie że będzie to 12 litrow. A conajmniej 14 jak będzie jechał agresywnie większość drogi. Jak włączymy tryb dziadka w kapeluszu w niedziele to nawet osiągniemy 8 litrów. Jak chcemy żeby jechał oszczędnie ale się z nas nie śmiano to absolutne minimum to 10,5. Cała prawda :D
11,8
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TFSI 300KM 221kW
Silnik po chipie na 450KM - jak na tą moc - spalanie rewelacyjnie małe! W trasie spokojnie można zejść poniżej 9/100 - przy spokojnej jeździe. Jednak tak samo - przy gnieceniu w podłogę (w zabudowanym 60kph, po za zabudowanym do 240kph i agresywne przyśpieszanie) - bez problemu da się uzyskać spalanie na poziomie 18/100 i stracić prawo jazdy w ciągu 5-ciu sekund od startu :) Średnie spalanie z ostatnich 20000km to jakieś 11,8L/100km, z czego 3/4 to miasto a 1/4 to trasa.
10,2
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TFSI 300KM 221kW
Spalanie zależne od prawej stopy i wybranego trybu jazdy. W trasie, na tempomacie można by zejść do 7/100, jednak to wymaga jazdy 90-110kph i delikatnego obchodzenia się z gazem. Średnie spalanie z ostatnich 6000km (miasto - 50%) to 11,9L/100 Przy bardzo dynamicznej jeździe w mieście - można mieć średnie i ponad 30L/100km :D Auto ma 450KM...

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 21
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez jakichkolwiek problemów. Po wychłodzeniu silnika problem powraca... Po podłączeniu komputera - błędy sporadyczne silnika i inne nie związane z silnikiem, kasowanie błędów nie pomaga. PROSZĘ POMÓŻCIE
Oczekuje na rozwiązanie
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
20 komentarzy
Audi A6 C7 Limousine