Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 Limousine 2.0 TFSI 180KM 132kW 2012-2014

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia
Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1500-3900 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Dodatkowe informacje moc max w zakresie 4000-6000
4-cylindrowy silnik benzynowy w układzie rzędowym, z turbodoładowaniem, dwoma wałkami rozrządu w głowicy cylindra (DOHC) i chłodnicą powietrza doładowującego
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Audi A6 C7 Limousine 2.0 TFSI 180KM 132kW 2012-2014
9,4
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TFSI 180KM 132kW
Jak widzę niektóre komentarze z 6/7 litrów na trasie to mnie śmiech ogarnia. Przejeździłem tym autem dość sporo i zejść na trasie do 8 litrów to graniczy z cudem. Musiałbym chyba jechać 80km/h na tempomacie przy szybszej jeździe wyprzedzaniu itp bez problemu na trasie pali 10l. Miast to duża niewiadoma muskając gaz na mieście wyjdzie nam z 11 litrów normalna jazda to 12/13l a jak lubimy się bawić deptać hamować itp to i nawet 18l pokaże. Wszystko zależy od jazdy, ale te 6/7 litrów to włóżcie sobie między bajki :) (Silnik)
9,5
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TFSI 180KM 132kW
Mam ten samochód od niedawna tak więc mogę się tylko pochwalić zużyciem z mojej ostatniej trasy. Auto spaliło dokładnie 7,7 litra. Przejechałem 540km z czego 180km z prędkością 150km/h, 200km z prędkością 120km/h i 160km z prędkością 60km/h. Tak więc jestem bardzo zadowolony ponieważ w poprzednim modelu C6 było to nie do osiągnięcia. (Silnik)
8,7
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TFSI 180KM 132kW
To zależy. Jeśli jechać ekonomicznie to na trasie jest 6,5l, w mieście 8-8,5. Ale tylko i wyłącznie jadąc bardzo, bardzo ostrożnie. Naciśniciu gazu powoduje wir w baku i informacje od producenta na nic się zdają. W mieście jest to 12-13, w trasie ok 10, przy dynamicznej (nie szalonej jeździe). (Silnik)

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 21
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez jakichkolwiek problemów. Po wychłodzeniu silnika problem powraca... Po podłączeniu komputera - błędy sporadyczne silnika i inne nie związane z silnikiem, kasowanie błędów nie pomaga. PROSZĘ POMÓŻCIE
Oczekuje na rozwiązanie
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
20 komentarzy
Audi A6 C7 Limousine