Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Wyższa klasa średnia
Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1700-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Wyciszenie

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Wojtek
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Najlepiej prowadzące się auto jakie miałem (punkt odniesienia: Mondeo MK5, Skoda Superb, Kia Sportage, Skoda Octavia, Ford Focus). Dynamika, zachowanie na drodze, hamowanie - samochód bezkonkurencyjny w tym zakresie. Rozczarowuje "mechaniczność" wyposażenia. Kia sportage z 20212 roku, Mondeo z 2015 roku były o dwa poziomy wyżej jeśli chodzi o elektronikę, sterowanie, obsługę, co wydało mi się paradoksalne... W Audi A6 z 2016 roku nie ma nawet portu USB... Przez łącze Audi podłączyłem przejściówkę do USB i już jest, ale sposobem, a nie w standardzie... Co charakterystyczne dla tego auta to, że daje dużo większą frajdę z prowadzenia niż z jazdy w charakterze pasażera. Prowadzi się znacznie lepiej niż Superb, ale pasażerowie twierdzą, że Superb był dużo lepszy. Tu dla pasażerów jest dużo mniej miejsca i poczucie komfortu jest mniejsze w Audi... Słabsze w stosunku do Superba jest też w audi nagłośnienie. Na duży plus trwałość materiałów z których wykonano wnętrze. Po 110 tys km nic wciąż nie skrzypi, nie trzeszczy, nie stuka. Wiem, że każda ocena może być subiektywna. By mogła być pomocna innym myślę, że dobrze odnieść się do innych aut, które być może czytający tą opinię użytkowali. Najwłaściwsze wydaje mi isę porównanie ze Skodą Superb. Auto z grupy VW, ten sam silnik, ta sama skrzynia. Niby wrażenie powinny być podobne, ale nie są. W szczegółowym opisie będę sien
5,0
~Schutterly
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Prosto i w żołnierskich słowach: najlepsze auto jakie miałem do tej pory! Użytkuję auto od 5 lat - kupiłem egzemplarz poleasingowy od kolegi. Jeżdżę dużo, szczególnie długie trasy - REWELACJA! Eksploatacja na bieżąco, praktycznie zero napraw (jedynie czyszczenie przepustnicy, wymiana przedniej szyby - kamienie). ZERO awarii, nigdy mnie nie zawiódł.
4,4
~Pachol
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Auto jakiego szukalem.Dynamika daje rade,komfort wysoki,niskie spalanie. Poczucie bezpieczenstwa i jazdy solidna konstrukcja. Rodzina 2+2 spakuje sie spokojnie. Choc passat czy Octavia wydawaly mi sie jeszcze bardziej pakowne. Narazie przejchalem tylko 10000 km i jestem zadowolony.Zobaczy co bedzie za pare lat....
Średnie spalanie dla Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Cześć, na podstawie różnych tras i przejechaniu ponad 100k km. Statystyki z tankowania (wskazania komputera to różnice max +/-0,3). Najmniejsze spalanie 4,8 jeżdżąc bardzo przepisowo poza miastem i małe miejscowości, dosłownie muskając gaz, wycieczkowo. Jeżdżąc spokojnie/normalnie, szkoła - praca - dom, bez ciągłego przyśpieszania, trasa mieszana, tj. trochę autostrada i korki warszawskie pali 6,3 w lato, w zimę 6,5. Cały czas jeżdżąc z włączoną klimatyzacją. Maksymalne zużycie trasa Sopot-Warszawa, korki w Trójmieście i na wyjeździe, S7 w szczycie letnim, co chwila gaz w podłodze, tak przez 350km, spalił średnio mniej niż 9. Trasy po 200km z prędkościami 160-180 autostrady i eski pali średnio 7.0 Zależy jak często żwawo przyśpieszać. Generalnie mega ekonomiczne auto. Mega komfort. Polecam. Ps. serwisując odpowiednio, zmiany na czas i olej co 15k nic się z nim nie dzieje. Jedynie części eksploatacyjne.
6,7
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Zrobilem ogolnie 60 tys. km. Przyklad trasa do Wloch 1150 km, , trojka dzieciaków, bagażnik na maxa doładowany z boxem na dachu, nie oszczędzałem na przyspieszeniach, średnie spalanie 6,3. Jeśli jeżdzę pół miasto -korki, potem traski po 30 km, to spalanie jest ok 7,5. Samo miasto ok 20 km to 9,0. Autostrada butowanie pod 200 to 9,7. Dziadkowanie i ekodriving można zejść na trasie do 4,8. Brakuje mi quatro, bo nawet 190 kucy zrywa przyczepnosc przy ruszaniu, potem juz elektronika sobie radzi. Mocno narzekam na nawigacje, bylo wiele prob z serwisem, ale niestety audi tak ma. 5-metrowe auto kiepskie w manewrach, miasto-dramat, wtedy biore octavie :) Ogólnie nie warte swojej ceny, ale jak sie chce mieć auto z pierwszej trojki, to..., trza placic. Do tej pory bez awarii. Generalnie polecam.
7,1
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Auto w trasie jest bardzo oszczędne przy prędkości do 90 km/H udało się zejść nawet do 5,4l/100. Autostrada 140 km/H spalanie 6l. Miasto przy delikatnym prowadzeniu 8l natomiast na pełnym gazie 11l. Mysle ,ze to dobry wynik jak na tak duże auto.

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 21
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez jakichkolwiek problemów. Po wychłodzeniu silnika problem powraca... Po podłączeniu komputera - błędy sporadyczne silnika i inne nie związane z silnikiem, kasowanie błędów nie pomaga. PROSZĘ POMÓŻCIE
Oczekuje na rozwiązanie
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
20 komentarzy
Audi A6 C7 Avant Facelifting