Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 Allroad quattro

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Audi A6 C7 Allroad quattro – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4940 mm
Szerokość 1898 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2084 mm
Wysokość 1512 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1534 mm
Rozstaw osi 2905 mm
Rozstaw kół - przód 1631 mm
Rozstaw kół - tył 1596 mm
Zwis przedni 920 mm
Zwis tylny 1115 mm
Prześwit 185 mm
Prześwit 4x4 210 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1046 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 985 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1527 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1491 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1460 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1491 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1632 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 565 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1181 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1966 mm
Wysokość progu załadowczego 684 mm
Drzwi tylne - szerokość 1031 mm
Drzwi tylne - wysokość 702 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,8
~fan+
Audi A6 C7
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Jest to kolejna ocena ,,fana", tym razem po 120 000 km. Cena samochodu mocno zawyżona w stosunku do jakości!!! W tym modelu nie mam zastrzeżeń do silnika i układu jezdnego. Jakość wykonania i trwałość pozostałych elementów (elektronika, materiały wykończeniowe) NA POZIOMIE KRAJÓW TRZECIEGO ŚWIATA !!!!!!!! Fachowość serwisantów i trafność diagnoz na poziomie ,,minus zero". Dwa cytaty z serwisu: ,, bo wie pan przy różnicy temperatur klimatycznych jakie mamy w Polsce taki problem może występować" i ,, skóra na kierownicy jest nadmiernie zużyta na skutek dotykania jej dłońmi". CZY WARTO TYLE PŁACIĆ TYLE, ŻEBY WYSŁUCHIWAĆ TAKICH OCEN ??? Po Q5 która stała w sumie 3 m-ce w serwisie MÓWIĘ STANOWCZE NIE, NIE, NIE DLA AUDI !!!!!!!
3,4
~Cierpliwy
Audi A6 C7
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Auto trochę dla masochistów finansowych, Ilość poważnych awarii jest grubo ponad przeciętną. Samochód zakupiony jako nowy, przejechane 280000 daje porównanie z innymi samochodami użytkowanymi przeze mnie w tym samym czasie. Jak się ma dobrego mechanika do ogarnięcia... to omijać ASO wielkim łukiem...
4,4
~Multi
Audi A6 C7
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Samochód Audi A6 allroad zakupiłem nowy w polskim salonie w 2014 roku. Przez okres 5 lat i przebiegu 161.000 km samochód miał jedną poważniejszą naprawę - niewielki wyciek oleju. Na szczęście ustrka naprawiona w ramach gwarancji. Poza tym auto bezawaryjne, poza zwykłymi standardowymi przeglądami (wymiany oleju co 15.000 km). Komfort, uniwersalność, jakość wykonania na najwyższym poziomie.
Średnie spalanie dla Audi A6 C7 Allroad quattro
11,0
l/100 km
8,4 – 9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Liczba komentarzy: 1
Audi A6 C7
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Jeśli chodzi o spalanie , to jestem w szoku . Rano jadąc do pracy w mieście przy umiarkowanym ruchu , nie śpiesząc się na czerwone światła potrafi pokazywać mi 5,9 l/100km . Ogólnie jeżdżąc po mieście trzymam się średniej 8,7l/100. Jak dobrze pojeżdżę nie przekraczam 10l ! Bardzo ekonomiczne auto , ale podkreślam że oprogramowanie jest zmodyfikowane. Serwis Audi , muszę to pochwalić , że schodzi powoli na naszą planetę . Za ostatni serwis zapłaciłem ludzkie pieniądze . 1200zł za duży przegląd co 30tyś km jest do przyjęcia .
11,0
Audi A6 C7
Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW
Niezłe, starając się czasem jeździć spokojnie :) spalanie średnie po kilku tysiącach mam na poziomie 13 litrów (leję 95). Czyli ok. 1-1,5 litra więcej niż w Accordzie o mocy silnika mniejszej o 100 KM.... no i ważne jest, że nie muszę lać, co robiłem w Hondzie, 98 lub 100, więc koszt paliwa jest porównywalny a auto znacznie mocniejsze i szybsze
8,7
Audi A6 C7
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Wiesz co kupiłeś, więc nie marudź. Choć spalanie bardzo mile mnie zaskoczyło i jest lepiej niż w Q5 a 2 t. masy własnej i ponad 2,5 t. całkowitej, to nie kaszka manna.

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 21
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez jakichkolwiek problemów. Po wychłodzeniu silnika problem powraca... Po podłączeniu komputera - błędy sporadyczne silnika i inne nie związane z silnikiem, kasowanie błędów nie pomaga. PROSZĘ POMÓŻCIE
Oczekuje na rozwiązanie
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
20 komentarzy
Audi A6 C7 Allroad quattro