Szukaj

Informacje o Audi A4 B9 Allroad Quattro Facelifting

Lata produkcji: 2019 – 2024
Segment: Klasa średnia

Piąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Model B9 znów nieco powiększył swoje rozmiary, choć dzięki lżejszym materiałom, jego waga spadła o 120 kg. Od strony stylistycznej znów mamy do czynienia z łagodną ewolucją względem poprzedniej generacji, natomiast zmiany w kształcie nadwozia doprowadziły do osiągnięcia najniższego w klasie współczynnika oporu powietrza, który wynosi 0,23. A4 B9 zbudowano na nowej płycie podłogowej VW Group MLB 2 B9 Platform, którą dzieli m.in. z Audi Q7.

czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz

Audi A4 B9 Allroad Quattro Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4762 mm
Szerokość 1847 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2022 mm
Wysokość 1493 mm
Rozstaw osi 2818 mm
Rozstaw kół - przód 1578 mm
Rozstaw kół - tył 1566 mm
Zwis przedni 898 mm
Zwis tylny 1046 mm
Prześwit 205 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1039 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 971 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1476 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1446 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1421 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1384 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1495 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 495 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Kąt natarcia 14,7 stopnie
Kąt zejścia 16,8 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 90 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Piter
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Ujeżdżam już drugą identyczną Audi i moim zdaniem w tym budżecie nie da się kupić lepszego samochodu kombi z prawdziwym napędem 4x4. SUV-y przy tym to bujające się na winklach wanny. Duży prześwit i wzmocnione zawieszenie to idealne połączenie na nasze drogi. Komfort podróżowania dla 4 osób dobry, a i w 5 się da. Dobre wyciszenie, dynamika przyzwoita, a spalanie w ok 7l. Jedyne co mnie drażni to lag skrzyni biegów, opóźnienie przy ruszaniu jest irytujące i mało bezpieczne. Można temu zaradzić ruszając trochę wcześniej i dopiero po tym wciskając gaz aby skrzynia zaskoczyła.
4,6
~Piter
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Ujeżdżam już drugą identyczną Audi i moim zdaniem w tym budżecie nie da się kupić lepszego samochodu kombi z prawdziwym napędem 4x4. SUV-y przy tym to bujające się na winklach wanny. Duży prześwit i wzmocnione zawieszenie to idealne połączenie na nasze drogi. Komfort podróżowania dla 4 osób dobry, a i w 5 się da. Dobre wyciszenie, dynamika przyzwoita, a spalanie w ok 7l. Jedyne co mnie drażni to lag skrzyni biegów, opóźnienie przy ruszaniu jest irytujące i mało bezpieczne. Można temu zaradzić ruszając trochę wcześniej i dopiero po tym wciskając gaz aby skrzynia zaskoczyła.
4,6
~ŁukaszB
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Bardzo wygodne auto, czym dłużej nim jeżdżę, tym bardziej doceniam. Jest to doskonałe auto uniwersalne, dla osób które nie lubią SUVów, a chcą uniwersalności. Napęd Quattro Ultra jest naprawdę bardzo sprawny, nigdy nie wiesz kiedy przełącza się na 1 oś a kiedy na 2. Gdy potrzebujesz przyczepności - zawsze jest. Błoto, śnieg, deszcz, szybka jazda po autostradzie, wypad nad jezioro i zjazd stromą górką, wysokie krawężniki w mieście - to wszystko jest proste dla Allroad. Auto potrafi więcej niż potrzeba przeciętnemu użytkownikowi. Zawieszenie jest ciche i wytrzymałe, można zobaczyć co ludzie tymi autami wyprawiają w terenie. Samochód jest na tyle uniwersalny, że jak jedziesz na spotkanie biznesowe, to nic mu nie brakuje, nie wkurza sąsiadów, możesz nim aktywnie żyć, bez ograniczeń. Nie myśl zaś, że to auto sportowe lub terenowe.
Średnie spalanie dla Audi A4 B9 Allroad Quattro Facelifting
9,8
l/100 km
7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
To mój drugi A4 Allroad diesel od 2017 roku, średnia z komputera przy silniku 204 KM mHEV po 40.000 km wychodzi 6,9 l/100 km. Co ciekawe hybryda mHEV pali ok 0,5 litra więcej na sto niż poprzedni Allroad z 2017 roku z silnikiem diesla 190 KM, gdzie średnia po ponad 100.000 km wychodziła 6,4 l/100 km. Dynamika dobra, jak ktoś chce większa to w benzynie ale wtedy spalanie większe o 2-3 l. Auto podwyższone, idealne na nasze dziury, wygodne, dość ciche i bezawaryjne, w tym budżecie moim zdaniem nie ma nic lepszego do kupienia z napędem 4x4. Silnik wzdłuż osi pojazdu i prawdziwy napęd quattro (nie mylić z haldexem w A3, Skodach czy VW) zapewnia wysoką stabilność auta podczas dużych prędkości, świetną przyczepność w każdych warunkach drogowych i dużo zabawy zimą.
7,3
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Jakby nie było to 4 łapy dlatego zużycie zaskakuje raczej tutaj na mniej pozytywną stronę - przynajmniej względem osiągów katalogowych, które podaje producent a pozostają jedynie w sferze marzeń aby takie warunki spalania osiągnąć. Taki sam silnik na 2 łapy oczywiście bez problemu zrobi takie rezultaty a nawet lepsze (jeździłem wcześniej takim na 2 łapy i dla 2 łap jest to realne aby osiągnąć to co podaje producen nawet udawało się osiągnąć nieznacznie lepsze rezultaty)
7,2
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Audi A4 B9 Allroad Quattro Facelifting