W tym przypadku wybór najczęściej pada na diesla i tu wachlarz faktycznie jest spory. NajsÅ‚absze warianty 120/136KM lepiej sobie odpuÅ›cić – do tego auta pasuje co najmniej 2.0 TDI 150KM. ChÄ™tnie siÄ™ zbiera, żwawo przyspiesza i caÅ‚kiem kulturalnie pracuje, a jego 177-konna wersja generuje jeszcze lepsze osiÄ…gi. Mocniejszy jest już tylko 3.0 TDI 204-245KM. To już propozycja dla koneserów. A co z silnikami benzynowymi? Podstawowy 1.8 TFSI 120KM jest w A4 nieco mdÅ‚y, ale wersja 170-konna pasuje jak ulaÅ‚. Czuć rezerwÄ™ mocy, a autem jeździ siÄ™ pÅ‚ynnie i Å‚atwo. 2.0 TFSI ma 180KM i znikomÄ… różnicÄ™ w osiÄ…gach, dlatego po lepszÄ… dynamikÄ™ lepiej siÄ™gnąć do wariantu 225KM, albo 3.0 TFSI 272KM. Tego ostatniego trzeba tylko mieć za co tankować.
Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.
~PowagosÅ‚awTrzy rzeczy sÄ… w życiu pewne: Å›mierć, podatki i kolejna edycja „TaÅ„ca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieÅ›miertelny wyglÄ…d A4. UsÅ‚yszycie to kiedyÅ› od swoich wnuków, którzy przyjdÄ… ponarzekać, że nowe Audi znowu wyglÄ…da jak stare. PrzyzwyczailiÅ›my siÄ™, że narzekajÄ… wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.
~Luzacjusz