Szukaj

Informacje o Audi A4 B8 Allroad quattro 2.0 TDI 170KM 125kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Klasa średnia

W tym przypadku wybór najczęściej pada na diesla i tu wachlarz faktycznie jest spory. NajsÅ‚absze warianty 120/136KM lepiej sobie odpuÅ›cić – do tego auta pasuje co najmniej 2.0 TDI 150KM. ChÄ™tnie siÄ™ zbiera, żwawo przyspiesza i caÅ‚kiem kulturalnie pracuje, a jego 177-konna wersja generuje jeszcze lepsze osiÄ…gi. Mocniejszy jest już tylko 3.0 TDI 204-245KM. To już propozycja dla koneserów. A co z silnikami benzynowymi? Podstawowy 1.8 TFSI 120KM jest w A4 nieco mdÅ‚y, ale wersja 170-konna pasuje jak ulaÅ‚. Czuć rezerwÄ™ mocy, a autem jeździ siÄ™ pÅ‚ynnie i Å‚atwo. 2.0 TFSI ma 180KM i znikomÄ… różnicÄ™ w osiÄ…gach, dlatego po lepszÄ… dynamikÄ™ lepiej siÄ™gnąć do wariantu 225KM, albo 3.0 TFSI 272KM. Tego ostatniego trzeba tylko mieć za co tankować.

czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy sÄ… w życiu pewne: Å›mierć, podatki i kolejna edycja „TaÅ„ca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieÅ›miertelny wyglÄ…d A4. UsÅ‚yszycie to kiedyÅ› od swoich wnuków, którzy przyjdÄ… ponarzekać, że nowe Audi znowu wyglÄ…da jak stare. PrzyzwyczailiÅ›my siÄ™, że narzekajÄ… wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje System wtrysku bezpośredniego Common-Rail z ciśnieniem wtrysku 1800 bar, wtryskiwacze piezoelektryczne, sterownik Bosch EDC 17.
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,3
~Bartek
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 170KM 125kW
Fajne autko, największą zaletą jest moim zdaniem wygląd. Dobre szczególnie na trasę, w mieście też się źle nie jeździ. Wygodne, zwarte i dość dynamiczne jak na 2.0. Typowe CR, z DPF i EGR, dwumasa więc eksploatacja może kosztować jak w innych nowych dieselach. Poza tym rozrząd na pasku (komplet z pompą 500 zł), reszta części w niczym nie odbiega od aut np japońskich. Chociaż tutaj jest więcej rzeczy które mogą się popsuć, z prostego względu że po prostu są. Nie jeździłem 3.0 tdi ale bez wątpienia jedzie się dużo lepiej. Niestety tam już osprzęt silnika kosztuje inne pieniądze. Jeśli jesteś świadomy że mogą być takie koszty to polecam :P
4,9
~Mariusz
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 170KM 125kW
Dlugo zastanawialem sie nad zakupem audi a4 b8 allroad bo to moje 1 audi i zrozumialem ze to byl najlepszy wybór jaki do tej pory zrobilem. Allroad wyglada suoer jezdzi sie jeszcze lepiej mam 170 podkrecone na 200 egr off dpf on i bez zawachania polecam wszystkim zakup takiego auta. Moze w przyszlosci bedzie mnie stac na nowsze ale juz zawsze zostanie Audi
2,7
~rosomak32
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 170KM 125kW
DPF zapchany - nie do wypalenia . Skrzynia multitronic - szarpie . No i kilka mniej istotnych problemow .

Usterki Audi A4 B8

Liczba wpisów: 29
Drżenie - lewarek zmiany biegów, cała karoseria
  • Audi A4 B8 Avant 1.8 TFSI 160KM 118kW 2008-2011
  • silnik
Witam! Borykam się z dość denerwującym problemem. Otóż podczas postoju w samochodzie odczuwa się delikatne drżenie. Drżenie również jest wyczuwalne na lewarku zmiany biegów (czasami widać jak lewarek delikatnie drży). Nie ma znaczenia czy samochód jest rozgrzany czy też nie. Sprawdzałem VCDS - błędów brak. Rozrząd, świece, eksploatacja - niedawno wymienione. Sprawdzałem poduszki silnika i skrzyni, są w porządku. Robiłem test dwumasu - również w testach drogowych wyszło ok. Czy ktoś miał podobny problem lub wie o co może chodzić? Cały czas jakoś nie daje mi spokoju ta skrzynia biegów - wydaje mi się, iż problem pochodzi właśnie z niej.
Problem rozwiÄ…zany
8 komentarzy
Świeca zapłonowa.
  • Audi A4 B8 Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW 2008-2011
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Po 14000 przebiegu padła świeca zapłonowa. Usuwanie usterki trwało 4 dni!!!. W tym czasie dysponowałem autem zstępczym ale to totalna porażka. Na początek zholowano samochód do Servisu który nie ma autoryzacji do napraw gwarancyjnych (późny wieczór piątek błąd pracowników Assistans Audi),w sobotę przeholowano go do Serwisu z atoryzacją ale jedynego w Warszawie który nie pracuje w sobotę (Szewczyk). W poniedziałek samochód nie został zdiagnozowany(brak mocy przerobowych lub chęci do naprawy gwarancyjnej), wtorek kłopoty z diagnozą komputery nie wskazują takich usterek. Późnym popołudniem odebrałem samochód z Serwisu. Generalnie do samochodu nie mam uwaga spisuje się bardzo dobrze zgodnie z oczekiwaniami.
gubi zapłon po ssaniu
  • Audi A4 B8 Limousine
  • silnik
witam, mam taki problem ze sprowadzonym audi, a mianowicie jak zejdzie ze ssania pracuje normalnie a jak raz dodam gazu to potem już gubi zapłon i się dławi na wolnych obrotach( przy dodawaniu gazu jest idealnie) dopóki nie zagrzeje się do normalnej temperatury ok 90stopni i pracuje idealnie... proszę pomóżcie. i tu pytanie także do acbot bo on wypowiadał się o takim audi że kostka była luźna, czy twoje objawy wyglądały tak samo?? dodam że elektronik sprawdzał na kompie i powiedział ze z tej strony ok. proszę o pomoc
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Audi A4 B8 Allroad quattro