Szukaj

Informacje o Audi A4 B8 Allroad quattro

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Klasa średnia

Czwarta generacja modelu produkowana w latach 2007-2015. Tradycyjnie, pod względem stylistycznym model B8, zaprojektowany przez Juliana Hoeniga, stanowił koncepcji swoich poprzedników, z wpływami coupe A5. Zwiększyły się za to nieznacznie jego rozmiary. Samochód został zbudowany na zmodyfikowanej płycie podłogowej VW Group MLB B8 (Audi Modular Longitudinal Platform). W 2008 roku model wygrał plebiscyty „Bild am Sonntag” oraz „Auto Zeitung” (nagroda Auto Trophy) na auto roku. Od 2012 roku był oferowany w wersji po faceliftingu.

czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz

Audi A4 B8 Allroad quattro – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4721 mm
Szerokość 1841 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2006 mm
Wysokość 1495 mm
Rozstaw osi 2805 mm
Rozstaw kół - przód 1583 mm
Rozstaw kół - tył 1574 mm
Zwis przedni 883 mm
Zwis tylny 1033 mm
Prześwit 180 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1026 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 971 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1410 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1380 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 490 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Wysokość bagażnika 773 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1027 mm
Wysokość progu załadowczego 668 mm
Drzwi tylne - szerokość 1007 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,8
~Miki
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 143KM 105kW
Audi A4 b8 Allroad , 2.0 TDI 143 km , 2010rok, dobre, solidne autko, czarny metalik, prezentuje się niebanalnie , ogólnie nigdy nie podobały mi się audi w kombi, ale w wersji ,,allroad,, to całkiem inne autko....., napęd quattro to po prostu rewelacja, szczególnie na mokre i zaśnieżone drogi możliwością włączenia trybu offroad w terenie . Spalanie w przedziale od 6 do 8 l/100km, w zależności od stylu i charakteru jazdy. Wnętrze pojazdu jak na rocznik po prostu nie do zdarcia, wygląda prawie jak nowe, przestrzeń w sam raz na cztery osoby, w trakcie normalnej jazdy wewnątrz jest cicho, jednak przy szybszej jeździe na autostradzie powyżej 130 km robi się głośniej, no ale to jednak kombi, gdzie bagażnik nie do końca jest dobrze wyciszony, ale pojemny. Pod podłoga bagażnika znajduje się pompowane składane oryginalne koło zapasowe wraz ze sprężarką, nigdy wcześniej w innych autach nie widziałem takiego wynalazku ale to na pewno dużo lepsze niż jakiś wsiowy zestaw naprawczy. Silnik jak na diesla cicho chodzi, jego moc wystarczająca na normalne użytkowanie autka, jednak jak ktoś chce lepszej dynamiki, to można podnieść bezpiecznie moc do 170 km , konsultowałem to ze specjalistą, i niebawem tak też uczynię, 6-biegowa manualna skrzynia biegów działa bez zarzutu, lekko, elastycznie i sprawnie.
4,3
~Bartek
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 170KM 125kW
Fajne autko, największą zaletą jest moim zdaniem wygląd. Dobre szczególnie na trasę, w mieście też się źle nie jeździ. Wygodne, zwarte i dość dynamiczne jak na 2.0. Typowe CR, z DPF i EGR, dwumasa więc eksploatacja może kosztować jak w innych nowych dieselach. Poza tym rozrząd na pasku (komplet z pompą 500 zł), reszta części w niczym nie odbiega od aut np japońskich. Chociaż tutaj jest więcej rzeczy które mogą się popsuć, z prostego względu że po prostu są. Nie jeździłem 3.0 tdi ale bez wątpienia jedzie się dużo lepiej. Niestety tam już osprzęt silnika kosztuje inne pieniądze. Jeśli jesteś świadomy że mogą być takie koszty to polecam :P
4,9
~Mariusz
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TDI 170KM 125kW
Dlugo zastanawialem sie nad zakupem audi a4 b8 allroad bo to moje 1 audi i zrozumialem ze to byl najlepszy wybór jaki do tej pory zrobilem. Allroad wyglada suoer jezdzi sie jeszcze lepiej mam 170 podkrecone na 200 egr off dpf on i bez zawachania polecam wszystkim zakup takiego auta. Moze w przyszlosci bedzie mnie stac na nowsze ale juz zawsze zostanie Audi
Średnie spalanie dla Audi A4 B8 Allroad quattro
9,9
l/100 km
7,3 – 10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TFSI 211KM 155kW
Auto ma 211km i napęd stały 4x4 , bardzo dynamiczny silnik , szyba skrzynia biegów . Audi mam 2 lata sprawuje się swietnie ,spalanie na polskich drogach autostrada do 150km/h reszta do 100km/h średnie spalanie na odcinku Szczeci - Zakopane - Szczecin 8,1 litra, trasę pokonywaliśmy w 2 autami ,drugi pojazd to vw golf 2.0 tdi z napędem na jedną oś ,spalanie kolegi to 6.6 litra a wszyscy twierdzą że diesel mało pali ha ha ha dobre . Audi w mieście pali 11,5 litra ale sporo czasu jeżdżę w godzinach szczytu.
10,3
Audi A4 B8
Allroad quattro 3.0 TDI 240KM 177kW
Jeśli chodzi o miasto to potrafi spalić nawet 12/13L przy zimnym silniku i jeździe z delikatnym głaskaniem gazu. Jeżeli zaczniemy już " deptać " to i spali 16 :) Natomiast jeżeli nie ma korków i jeździmy płynnie spalanie w granicach 9L. W trasie wygląda to całkiem przyjemnie jak na taki napęd i spory silnik :)
9,2
Audi A4 B8
Allroad quattro 2.0 TFSI 211KM 155kW
Dal mnie doskonale poniewaz auto jest służbowe. Ale po fakturach z przeglądów ewidentnie nie jest to tani samochód w ekspolatacji. Zuzycie paliwa jest miłym zaskoczeniem. Średni spalanie (50% miasto 50% szybko poza. głównie autostrady) wychodzi 10,5l/100km

Usterki Audi A4 B8

Liczba wpisów: 29
Drżenie - lewarek zmiany biegów, cała karoseria
  • Audi A4 B8 Avant 1.8 TFSI 160KM 118kW 2008-2011
  • silnik
Witam! Borykam się z dość denerwującym problemem. Otóż podczas postoju w samochodzie odczuwa się delikatne drżenie. Drżenie również jest wyczuwalne na lewarku zmiany biegów (czasami widać jak lewarek delikatnie drży). Nie ma znaczenia czy samochód jest rozgrzany czy też nie. Sprawdzałem VCDS - błędów brak. Rozrząd, świece, eksploatacja - niedawno wymienione. Sprawdzałem poduszki silnika i skrzyni, są w porządku. Robiłem test dwumasu - również w testach drogowych wyszło ok. Czy ktoś miał podobny problem lub wie o co może chodzić? Cały czas jakoś nie daje mi spokoju ta skrzynia biegów - wydaje mi się, iż problem pochodzi właśnie z niej.
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Świeca zapłonowa.
  • Audi A4 B8 Limousine 1.8 TFSI 160KM 118kW 2008-2011
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Po 14000 przebiegu padła świeca zapłonowa. Usuwanie usterki trwało 4 dni!!!. W tym czasie dysponowałem autem zstępczym ale to totalna porażka. Na początek zholowano samochód do Servisu który nie ma autoryzacji do napraw gwarancyjnych (późny wieczór piątek błąd pracowników Assistans Audi),w sobotę przeholowano go do Serwisu z atoryzacją ale jedynego w Warszawie który nie pracuje w sobotę (Szewczyk). W poniedziałek samochód nie został zdiagnozowany(brak mocy przerobowych lub chęci do naprawy gwarancyjnej), wtorek kłopoty z diagnozą komputery nie wskazują takich usterek. Późnym popołudniem odebrałem samochód z Serwisu. Generalnie do samochodu nie mam uwaga spisuje się bardzo dobrze zgodnie z oczekiwaniami.
gubi zapłon po ssaniu
  • Audi A4 B8 Limousine
  • silnik
witam, mam taki problem ze sprowadzonym audi, a mianowicie jak zejdzie ze ssania pracuje normalnie a jak raz dodam gazu to potem już gubi zapłon i się dławi na wolnych obrotach( przy dodawaniu gazu jest idealnie) dopóki nie zagrzeje się do normalnej temperatury ok 90stopni i pracuje idealnie... proszę pomóżcie. i tu pytanie także do acbot bo on wypowiadał się o takim audi że kostka była luźna, czy twoje objawy wyglądały tak samo?? dodam że elektronik sprawdzał na kompie i powiedział ze z tej strony ok. proszę o pomoc
Problem rozwiązany
2 komentarze
Audi A4 B8 Allroad quattro