Szukaj

Informacje o Audi A4 B7 Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW 2004-2008

Lata produkcji: 2004 – 2008
Segment: Klasa średnia
Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii swojego poprzednika, choć sylwetka auta znów została delikatnie unowocześniona (zwiększyły się też rozmiary). Tym razem nabrała ona również bardziej sportowego charakteru. Główną inspiracją dla projektantów A4 III był prototyp Nuvolari Quattro.
czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy sÄ… w życiu pewne: Å›mierć, podatki i kolejna edycja „TaÅ„ca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieÅ›miertelny wyglÄ…d A4. UsÅ‚yszycie to kiedyÅ› od swoich wnuków, którzy przyjdÄ… ponarzekać, że nowe Audi znowu wyglÄ…da jak stare. PrzyzwyczailiÅ›my siÄ™, że narzekajÄ… wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 81 x 95,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje silnik wyposażony w pompowtryskiwacze i turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopatek (VTG)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

3,4
~Krzychu
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Od początku , dynamiczne i pewne w prowadzeniu , wykonane staranie ( plastiki , spasowanie elementów naprawdę świetne ) w środku cicho i wygodnie , dobre nagłośnienie i osobiście fajny pakiet stylistyczny , auto pięknie się prezentuje . Dalej , prowadzenie w zakrętach naprawdę świetnie , auto pewnie się prowadzi i trzyma drogi . Kolejno spalanie przy ciężkiej nodze 7 przy eko. udało mi się zejść do 5,5 z jadąc ok 90km/h . Przestrzeni sporo z przodu wygodnie się siedzi ale z tyłu nie można tego powiedzieć . Karoseria świetna , brak rdzy . Widoczność naprawdę kiepska , przy podjechaniu pod sygnalizator , nie widzimy go . przednia szyba jest bardzo mała . Klima i wentylacja daje radę . Koszta utrzymania i tutaj zaczynają się schody , części do tanich nie należą , usterki są bardzo drogie . Co do mojego przypadku , auto sprowadziłem z Niemiec i powiem , że niczym nie poruszałem się z taką ,,gracją '' lecz przez usterki przekląłem ten samochód i pozbyłem się przy pierwszej okazji . DPF , Sprzęgło i Pompo-wtryski kolejno awaria silnika zabiły we mnie przekonanie do Marki . Reasumując , Jeśli mógłbym kupić to auto z salonu to bez zastanowienia , a jeśli miałbym być kolejnym właścicielem - nigdy Więcej . Pozdrawiam serdecznie
4,3
~były fanatyk Audi
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Bardzo dobre auto , mimo wielu nieprawdziwych opini że silniki 2.0 TDI sa tak awaryjne ja nie miałem ze swoja Audi żadnych problemów, ale mój samochód posiadał orginalny przebieg 181 tyś! Nie był katowany, nie oszczędzałem na obsługach. Myślę że te wszystkie złe opinie dotyczą poprstu zajechanych jednostek sprowadzanych z zagranicy z niby orginalnym przebiegiem w idealnym stanie ;) i w to moge uwierzyć że zaczynaja sie problemy z autem jak ma najechane w rzeczywistości 400-500 tys czy i wiecej... a na blacie standardowe max 200 :)
2,1
~Jurek
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Mocno i stanoowczo odradzam zakup z Tym silnikiem - TDI 2.0 TDI i to bez względu na rocznik. Mój z końca 2007roku posypał sie jak choinka po Świętach. W przeciągu użytkowania wymieniłem: blok - były mikropęknięcia, zębatkowy napęd pompy olejowej. Przy okazji tych awarii niezaponiane chwile na lawecie. Wyjazd na wakcacjie i powór do domu tego samego dnia. TRAGEDIA. Wcześniej miałem Audi z silnikami 1,9TDI 131KM, i były super. Te nowsze to kupa złomu. Nie rozumiem jak Audi mogło pozwolić sobie na włożenia takiego złomu do samochodu, z tego co wiem to cała grupa Audi, VW i i spółka. Chyba juz skończyły sie dobre samochody z VAG. Tak więc stanowczo i szczerze ODRADZAM. WIEM CO MÓWIĘ!
Åšrednie spalanie dla Audi A4 B7 Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW 2004-2008
6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,6
Liczba komentarzy: 1
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Dodam,że auto jest w automatycznej skrzyni. Autem zrobiłem już ponad 90 tys km i jestem zadowolony śmiać mi się chce z ludzi którzy mówią, że jak automat to musi dużo palić jak widać nie koniecznie. Nawet na autostradzie przy 210 km/h auto pali ok 7 litrów. Jest to rewelacyjny wynik. Oczywiście jak poszaleje to potrafi spalić do 14 litrów. Mój rekord w oszczędnej jeździe to 4.5 l (jechałem na autostradzie za kuzynem, który kierował tirem) sam w to nie wierzyłem. Do 120 km/h auto silnik nie przekracza 2tys obrotów czyli jest to ekonomiczna jazda, zasługą tego jest właśnie ta skrzynia. Auto godne polecenia i nie zamienię się na inne. Planuje zmienić na nowszy model z 2010 i tylko w automacie.
6,7
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Autko z automatyczną skrzynią biegów Multitronic Pojemności 2.0TDI - BRF Moc silnika 136KM. Dwa razy podliczyłem spalanie auta i wyszło mi za pierwszym razem 6.47 litra a za drugim 6.42 litra Przejechałem nim 30000tyś kilometrów i jak na razie skrzynia OK przebieg auta 208000km Przy 190000tyś miał wymieniony EGR ( był dziurawy ) dość drogie ceny części np. świece żarowe zamienniki kosztują około 80zł w porównaniu do 1.9TDI na pompie rotacyjnej to koszt ich jest około 25zł jest różnica :( Autkiem przyjemnie się jeździ tylko jak na takie gabaryty auta to powinno być więcej miejsca w środku i oczywiście większy bagażnik (dość ciasne auto) Czy bym kupił je ponownie po doświadczeniu z nim jakie mam aktualnie po półtorej roku użytkowania, hym raczej TAK tylko z silnikiem 1.9TDI (jak by robili na pompie rotacyjnej zamiast na pompowtryskach to by było MIODZIO. Firma poszła w złą stronę z tymi pompowtryskami) i ze skrzynią tylko i wyłącznie manualną (jak coś walnie to hol..... drogie są naprawy tego multitronica :(
6,4
Audi A4 B7
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Kupując najtańsze zamienniki można kupować tanio, chcąc dobrej jakości zamienników trzeba czasami wydać więcej. ASO- TRAGEDIA. Auto za 30 tysięcy, więc i części oleje trochę kosztują. Ważne, że wszystko dostaniesz- od koloru do wyboru. A jak będziesz dbał auto nie straci na wartości i wszystko się zwróci!

Usterki Audi A4 B7

Liczba wpisów: 25
Audi A4 B7 Avant