Szukaj

Informacje o Audi A4 B6 Avant 1.8 T quattro 163KM 120kW 2003-2004

Lata produkcji: 2003 – 2004
Segment: Klasa średnia
Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowaÅ‚a w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniÅ‚o siÄ™ od swojego poprzednika, choć byÅ‚o od niego nieco wiÄ™ksze. Smuklejsze ksztaÅ‚ty nadwozia A4 II bardziej nawiÄ…zywaÅ‚y jednak do modelu A6 (do A6 upodobniÅ‚ siÄ™ też tyÅ‚ A4). W roku 2001 na rynku pojawiÅ‚ siÄ™ nowy A4 Avant, a kilka miesiÄ™cy później – dwudrzwiowa wersja kabrio, nastÄ™pca modelu Audi Cabriolet. Ostatni egzemplarz A4 II wyjechaÅ‚ z fabryki w 2005 roku.
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy sÄ… w życiu pewne: Å›mierć, podatki i kolejna edycja „TaÅ„ca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieÅ›miertelny wyglÄ…d A4. UsÅ‚yszycie to kiedyÅ› od swoich wnuków, którzy przyjdÄ… ponarzekać, że nowe Audi znowu wyglÄ…da jak stare. PrzyzwyczailiÅ›my siÄ™, że narzekajÄ… wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2004 roku
Pojemność skokowa 1781 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 225 Nm
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 5
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)
Åšrednie spalanie dla Audi A4 B6 Avant 1.8 T quattro 163KM 120kW 2003-2004
10,3
l/100 km
12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,5
Audi A4 B6
Avant 1.8 T quattro 163KM 120kW
Spalanie jak na moc i osiągi jest przyzwoite. W mieście (Warszawa, więc sporo korków) latem ok. 11/100, w zimie 13/100, przy umiarkowanie dynamicznej jeździe. W trasie: na autostradzie niemieckiej przy 170-180 km/h 10/100 na niemieckiej benzynie, 11/100 na naszej. Przy wyjątkowo spokojnej jeździe po drodze krajowej bez wyprzedzania da się zejść do 7,5/100, ale z moich doświadczeń wynika, że to już jest absolutne minimum dla tego silnika przy napędzie Quattro. Zwykle w trasie średnio pali 9-10/100 (trochę autostrady, trochę drogi krajowej).
11,7
Audi A4 B6
Avant 1.8 T quattro 163KM 120kW
W mieście średni wynik na poziomie 13 l. W trasie zależy od płynności i dynamiki. Przy mocnym ecodrivingu da się wyciągnąć 7 l. Realnie na drogach krajowych koło 9 l. Na autostradach wahało się od 11 l (spokojna jazda) do nawet 17 l (dużo hamowania i przyspieszania).
10,7
Audi A4 B6
Avant 1.8 T quattro 163KM 120kW
Notuję każde tankowanie. Auto mam od 4 lat i średnie spalanie wynosi 10L. Obecnie 50% to trasa, reszta miasto i wypady poza miasto. Jeżdżę spokojnie, z zachowaniem zasad ekojazdy: trasa 100-120km/h. Uzyskać poniżej 9L - ciężko. Podczas zabawy w zimę na śniegu spalanie powyżej 15L. Żałuję, że nie mam mocniejszej wersji tego silnika (190KM). Palił by podobnie a 30KM więcej.

Usterki Audi A4 B6

Liczba wpisów: 93
Ubytki plynu chlodniczego
  • Audi A4 B6 Sedan 2.0 20V 131KM 96kW 2000-2004
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 384 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Posiadam a4 b6 2.0alt z gazem i od tygidnia zaowarzylem znaczne ubytki plynu chlodniczego po wstepnym sprawdzeniu mysle ze nie dostaje sie do zadnej z komor spalania kopcilby na bialo a dwa nie przedostaje sie do oleju bylo by widac bialy osad pod korkiem i przybywało by na bagnecie za to zaowarzylem ze jak wlacze nawyew to czuc dziwny zapach tak jak by plyn chlodniczy ale to tylko jak wlacze ogrzewanie na klimie tego nie ma dodatkowo potrafi zapariwac cala szyba przednia ze nic nie widac i dwa razy musialem sie az zatrzymać zeby odparowała .Nie wiem czy dobrym tropem ide ale podejrzewam nagrzewnice moze mnie ktos upewnic w tym co mysle albo podac jeszcze jakaś możliwość
ciezko odpala jak jest rozgrzany do 90 stopni
  • Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI PD 116KM 85kW 2004
  • silnik
  • 272 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 1
Witam autko ciezko pali szczegolnie latem jak jest goraco na dworzu,zima jest troszke lepiej z odpalaniem, wyglada to tak ze jak auto rozgrzeje sie do temperatury 90 st. i odczekam 10 lub 15 minut samochod ciezko odpala przy takich trzech czterech obrotach rozrusznika strasznie szrpie silnikiem i autem po czym odpala, ale zdarza sie co jakis czas ze zgasnie po odpaleniu ,zaznaczam ze taki obiaw jest latem,zima ma lekki opor ,przy zimnym silniku pali od tak zwanego strzala,czy to mroz czy nie, odpala ladnie,prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam.
4 komentarze
zapala siÄ™ kontrolka airbag i esp
  • Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW 2001-2004
  • instalacja elektryczna
Witam. Po odebraniu auta od mechanika ( wymiana oleju filtrów klocki itp) zauważyłem że zapala się kontrolka airbag i esp. Dzieje się to po przejechaniu 1 go kilometra lub 30stu ( czasem zapalają się prawie równocześnie czasem najpierw airbag póżniej esp lub odwrotnie) znikł również drugi poziom z pamięci komputera pokładowego. Kontrolki gasną po wyłączeniu zapłonu. Auto było podpięte pod komputer ale nie wykryto żadnych błędów ( tyle ze było podpięte gdy kontrolki się nie świeciły) Jaka może być przyczyna i jak to naprawić? Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Audi A4 B6 Avant