Szukaj

Informacje o Audi A4 B6 Avant 1.8 T 150KM 110kW 2001-2002

Lata produkcji: 2001 – 2002
Segment: Klasa średnia
Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowała w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniło się od swojego poprzednika, choć było od niego nieco większe. Smuklejsze kształty nadwozia A4 II bardziej nawiązywały jednak do modelu A6 (do A6 upodobnił się też tył A4). W roku 2001 na rynku pojawił się nowy A4 Avant, a kilka miesięcy później – dwudrzwiowa wersja kabrio, następca modelu Audi Cabriolet. Ostatni egzemplarz A4 II wyjechał z fabryki w 2005 roku.
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Produkowany od 2001 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1781 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 1750-4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 86,4 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,4
~nakiel123
Audi A4 B6
Avant 1.8 T 150KM 110kW
Dobry wóz mimo swoich lat, można by się czepiać że pobiera go lekko rdza, ale czego oczekiwać od 21 letniego samochodu. Silniki benzynowe praktycznie wszystkie są okej z najlepszych to oczywiście 1.8T w połączeniu z napędem Quattro i instalacją gazową, samochód idealny do jazdy codziennie Z większych minusów to elektryka, przecierające się nagminnie kable w wiązce drzwi to udręka, lecz jest na to sposób, przedłużenie kabli i wyjście z łączeniem, albo w stronę samochodu, albo w stronę drzwi i po problemie. W przypadku 1.8T jest to wrażliwy silnik na filtry paliwa, najlepiej jak wymieniać to tylko na oryginalny, bardzo nie lubi gubienia ciśnienia paliwa, przez co pokazuje ubogą/bogatą mieszanką
4,0
~darek9341
Audi A4 B6
Avant 1.8 T 150KM 110kW
To dobre auto. Mocny punkt to silnik 1.8T, skrzynia i blacharka. Dbałość o detale. Fajne światła xenonowe. Minus za za niskie zawieszenie S-Line jak na polskie drogi. Ciasnote w środku. Trudne wsiadanie. Wycierające się przyciski. Umiarkowanie wygodne fotele (sportowe). Spalanie LPG. Oszędnie na trasie 9L. Mieszane 10-11L. Na krótkich trasach 13L i więcej. Ogólnie pali gazu jak moje stare 1.6 ale masa i moc dużo wyższa!
4,5
~WROCŁAWIANIN
Audi A4 B6
Avant 1.8 T 150KM 110kW
AUTKO POSIADAM 2 LATA ,A WYMIENIŁEM TYLKO ŚWIECE ,ZAWIESZENIE IDEALNE JAK NARAZIE ZERO KOSZTÓW,SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMATYCZNA JAK KTOŚ RAZ SPRÓBUJE ZAWSZE DO NIEJ WRÓCI ,ROCZNIE ROBIE OK 20 TYS. KM. ,DYNAMICZNEJ JAZDY ,AUTO GODNE POLECENIA
Średnie spalanie dla Audi A4 B6 Avant 1.8 T 150KM 110kW 2001-2002
9,5
l/100 km
11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,3
Audi A4 B6
Avant 1.8 T 150KM 110kW
powiem tak: większość tu pisze głupoty i nie raz i nie dwa się o tym przekonałem. Nie wiem, robią sobie jakieś zawody i chcą żeby ich ,,bestie" na papieże spaliły jak najmniej? No dobra to do rzeczy, jeżdżę głównie w mieście(na LPG) i spalanie 13L na 100km jest raczej normalne, może nie jeżdżę jak emeryt ale do wyczynów rajdowca też mi brakuje (gdy zaczynam się bawić ostrzej to 15). Jak ma się ochotę na spokojną jazdę to 10/11 w zasięgu. W trasie z racji tego, że podróżuję raczej szybko(160-190) a silniczek to tylko 1800pojemności to trzeba go kręcić wysoko i spalanie nadal wychodzi 11/12.
11,3
Audi A4 B6
Avant 1.8 T 150KM 110kW
Rewelacyjny silnik polecam opisane jest spalanie lpg benzyny mieścił się w 10 l na 100 km polecam serdecznie Bardzo dobrze pracuje na lpg. Podstawa dobry montaż i strojenie nie słuchać głupich opini przejechalem już ponad 100 tys zero problemów z silnikiem na liczniku już pnad 300 tys. Chula dalej
9,0
Audi A4 B6
Avant 1.8 T 150KM 110kW
Samochód spala przy normalnej jeździe około 8,5 litra PB/100km, w cyklu mieszanym 60/40[%](trasa/miasto).Zimą gdy temperatura spadnie poniżej zera jest to już około 9l. W trasie da się zejść do około 7l, ale trzeba umiejętnie operować gazem i biegami. Jeżeli ktoś chce pojeździć dynamicznie, szybkie starty spod świateł i wyprzedzanie, musi się liczyć ze spalaniem około 11l/100km.

Usterki Audi A4 B6

Liczba wpisów: 93
Ubytki plynu chlodniczego
  • Audi A4 B6 Sedan 2.0 20V 131KM 96kW 2000-2004
  • układ chłodzenia
  • 384 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Posiadam a4 b6 2.0alt z gazem i od tygidnia zaowarzylem znaczne ubytki plynu chlodniczego po wstepnym sprawdzeniu mysle ze nie dostaje sie do zadnej z komor spalania kopcilby na bialo a dwa nie przedostaje sie do oleju bylo by widac bialy osad pod korkiem i przybywało by na bagnecie za to zaowarzylem ze jak wlacze nawyew to czuc dziwny zapach tak jak by plyn chlodniczy ale to tylko jak wlacze ogrzewanie na klimie tego nie ma dodatkowo potrafi zapariwac cala szyba przednia ze nic nie widac i dwa razy musialem sie az zatrzymać zeby odparowała .Nie wiem czy dobrym tropem ide ale podejrzewam nagrzewnice moze mnie ktos upewnic w tym co mysle albo podac jeszcze jakaś możliwość
ciezko odpala jak jest rozgrzany do 90 stopni
  • Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI PD 116KM 85kW 2004
  • silnik
  • 272 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 1
Witam autko ciezko pali szczegolnie latem jak jest goraco na dworzu,zima jest troszke lepiej z odpalaniem, wyglada to tak ze jak auto rozgrzeje sie do temperatury 90 st. i odczekam 10 lub 15 minut samochod ciezko odpala przy takich trzech czterech obrotach rozrusznika strasznie szrpie silnikiem i autem po czym odpala, ale zdarza sie co jakis czas ze zgasnie po odpaleniu ,zaznaczam ze taki obiaw jest latem,zima ma lekki opor ,przy zimnym silniku pali od tak zwanego strzala,czy to mroz czy nie, odpala ladnie,prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam.
4 komentarze
zapala się kontrolka airbag i esp
  • Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW 2001-2004
  • instalacja elektryczna
Witam. Po odebraniu auta od mechanika ( wymiana oleju filtrów klocki itp) zauważyłem że zapala się kontrolka airbag i esp. Dzieje się to po przejechaniu 1 go kilometra lub 30stu ( czasem zapalają się prawie równocześnie czasem najpierw airbag póżniej esp lub odwrotnie) znikł również drugi poziom z pamięci komputera pokładowego. Kontrolki gasną po wyłączeniu zapłonu. Auto było podpięte pod komputer ale nie wykryto żadnych błędów ( tyle ze było podpięte gdy kontrolki się nie świeciły) Jaka może być przyczyna i jak to naprawić? Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Audi A4 B6 Avant